Features van dit board

Started by richardnl, October 21, 2006, 10:52:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

richardnl

Hoi Frank,

Een leuke feature die je kan installeren is de shop feature. Dan kan je onderling kopen en verkopen in credits
Daarnaast kan je ook nog eens aangeven of je voor elke post en nieuwe topic credits wil geven.

Daarnaast zou het leuk zijn om bij onderlinge verkoop etc dat je dan een review kan geven aan de gebruiker (soort ebay rating)

Wellicht heb je er wat aan. Ik heb ze zelf op mijn site geinstalleerd en ben nu aan het testen.

Groet
RichardNL

richardnl

Feedbacksysteem werkt goed bij release 1.3
Idem voor shop feature

Groet
RichardNL


Quote from: richardnl on October 21, 2006, 10:52:53
Hoi Frank,

Een leuke feature die je kan installeren is de shop feature. Dan kan je onderling kopen en verkopen in credits
Daarnaast kan je ook nog eens aangeven of je voor elke post en nieuwe topic credits wil geven.

Daarnaast zou het leuk zijn om bij onderlinge verkoop etc dat je dan een review kan geven aan de gebruiker (soort ebay rating)

Wellicht heb je er wat aan. Ik heb ze zelf op mijn site geinstalleerd en ben nu aan het testen.

Groet
RichardNL

J.A.F._Doorhof

Ik wil eerst het forum goed draaiend hebben.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

richardnl

Kan ik me voorstellen maar draait het forum dan niet goed?

Quote from: J.A.F._Doorhof on October 28, 2006, 08:41:08
Ik wil eerst het forum goed draaiend hebben.

J.A.F._Doorhof

We hebben het ene probleem na het andere :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"