Review Mitsubishi HC5000 op hdtvexpert.com

Started by marcovdb, October 21, 2006, 01:26:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rob_Dingen

Hoi

Hoewel het zeer moeilijk is om te zeggen hoe het er uit ziet op een beurs was ik totaal niet onder de indruk van de HC5000 alleen bij zeer lichte scenes.
Bij dvd en donkere scenes zag je op de zwarte gordijnen achter het scherm nog het restlicht van de zwarte balken die buiten het scherm vielen en ook het zwart in het beeld was niet geweldig.
Maar ja je weet nooit hoe het er bij staat.

Rob

kermit

Quote from: Rob_Dingen on November  5, 2006, 09:36:32
Hoi

Hoewel het zeer moeilijk is om te zeggen hoe het er uit ziet op een beurs was ik totaal niet onder de indruk van de HC5000 alleen bij zeer lichte scenes.
Bij dvd en donkere scenes zag je op de zwarte gordijnen achter het scherm nog het restlicht van de zwarte balken die buiten het scherm vielen en ook het zwart in het beeld was niet geweldig.
Maar ja je weet nooit hoe het er bij staat.

Rob


Rob, Hadden ze een anamorphic lens moeten toepassen op het 2.35 scherm om het restlicht tegen te gaan?

Rob_Dingen

Hoi

Daar gaat het mij niet om maar het restlicht was zo veel dat wilde ik met mijn opmerking zeggen.
Ook met zo'n lens zie je dat nog in het beeld.

Rob

kermit

#28
Quote from: Rob_Dingen on November  5, 2006, 09:40:50
Hoi

Daar gaat het mij niet om maar het restlicht was zo veel dat wilde ik met mijn opmerking zeggen.
Ook met zo'n lens zie je dat nog in het beeld.

Rob
Ik vond het wel meevallen hoor! Als ze een zwart gordijn hadden gebruikt was het niet meer te zien!

Rob_Dingen

Hoi Kermit

Hier ga ik maar niet meer op in ???

Rob

kermit


pietnoeck

In het voordeel van de Mits moet ik zeggen dat heet scherm groter was dan bij de Pearl en dat er ambetant strooilicht was van de noodverlichting achteraan in de zaal.

Maar inderdaad Rob, zowel boven als onder het beeld was er een oplichtende band.
Zou er waarschijnlijk niet goed uitzien op een 4/3 scherm met witte vlakken boven en onder.

Wijst dit erop dat de pj te hard stond ?

Rob_Dingen

Hoi Piet

Dat is nooit met 100% zekerheid te zeggen maar de zwarte balken vielen op de zwarte gordijnen en ze waren nog zichtbaar.

He Kermit
Dat begrijp ik na zo'n blunder ;D

Rob

kermit

#33
Quote from: Rob_Dingen on November  5, 2006, 12:53:22




He Kermit
Dat begrijp ik na zo'n blunder ;D

Rob

Lol ;D