click

Started by squeek, October 13, 2006, 22:04:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

squeek

net gaan zien in de cinema, met adam sandler in de hoofdrol. persoonlijk ben ik niet zo'n superfan van adam sandler maar de trailer vond ik wel goed. dus ben ik maar eens gaan kijken hoe het verder zat.

ik vond het erg goed, vooral door het feit dat hij niet alleen grappig is, maar op een bepaald moment ook erg serieus wordt (dramatisch gezien) dit laat ook zien dat ie meer kan dan enkel grappige stunts uithalen en komt de betere acteur in hem naar boven.

ik vindt het een aanrader, zeker eens kijken.


grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

OscarTango

ha ja...vond hem ook erg leuk. Kate Beckinsale is weer yummie als altijd, en Christopher Walken is hilarisch. Leuk idee wel, een "universele" remote  ;) Maar ja...als je overdrijft  :-\

De honden waren ook erg leuk... ;D ;D ;D

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

redfox001

Ja, was een goede film en ondanks een vrij bekend idee toch origineel. Als ik iets vergeet tegenwoordig dan roep ik nu sorrie ik zat in autopilot kan het niet helpen. Dat neem je dan weer uit deze film over  ;D

HTR

lijkt mij ook wel een leuke film, heb wel zin om deze te zien! is hij al in de bios?

)p(

Quote from: OscarTango on October 13, 2006, 22:34:23
Kate Beckinsale is weer yummie als altijd


Erg matige film, maar dat wist ik van te voren wel, maar ik kijk naar elke film met Kate  :-*

peter

TearS

#5
.

HTR

ja hij is eng heh, ;D "Click! and heres my kitt! hello kitty ! " ;D

TearS

#7
.

eazyQ

Ik zal hem tzt wel eens gaan kijken. Idee op zich is wel leuk, ook al vaker gebruikt. Maar ik vind Adam niet leuk, maar misschien als ik hem eens huur ofzo dat het dan toch meevalt.

FrankB

Kate is te lekker, en het eerste half uur nog wel vol te houden. Maar als dan het moralistische gedeelte begint, haak ik af
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

S. Versteeg

#10
Ik vond het een erg vermakelijke film, ik heb hem wel in 2 delen moeten zien. 1e uur is het comedy gedeelte, 2e deel is het meer dramatische. Misschien dat daarom mijn mening van jullie verschilt. Ik vond de switch totaal niet vervelend en zat bij de pass away scene toch wel met een beetje kippevel.


Ben totaal verliefd geworden op Kate trouwens ;D
" It's a little pervert but it's kinda turning me on"
Audio:  Receiver: Denon 1705 Dvd-player: Denon 1400 Fronts:Monitor Audio Bronze B4 Rears:Monitor Audio Bronze B4 Center:Monitor Audio Bronze Center
Video: Projector: Hitachi PJ-TX100 HD-Ready Screen: Beamax High Contrast 72 " Cables and Interlinks by: Oehlbach, Monster, Microsoft and Profigold

squeek

Quote from: S. Versteeg on January 14, 2007, 14:24:05
Ik vond het een erg vermakelijke film, ik heb hem wel in 2 delen moeten zien. 1e uur is het comedy gedeelte, 2e deel is het meer dramatische. Misschien dat daarom mijn mening van jullie verschilt. Ik vond de switch totaal niet vervelend en zat bij de pass away scene toch wel met een beetje kippevel.

dat vond ik net zo goed aan de film, en toont dat adam net iets meer in zen mars heeft dan dat je normaal van hem ziet.


grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |