Discovery HD vanaf 1 november bij Multikabel, @Home en CAIW

Gestart door Marcel_T., oktober 11, 2006, 11:31:19

Vorige topic - Volgende topic

Marcel_T.

Dutchmedia meldt dat de HDTV-zender van Discovery Channel per 1 november ook in Nederland beschikbaar zal komen.Discovery HD bestaat al voor o.a. Duitsland/Oostenrijk, het Verenigd Koninkrijk/Ierland, Canada, Zuid-Korea, Japan, Polen en de Verenigde Staten.

De nieuwe zender zal via het digitale HD-pakket van CAIW, Multikabel en Essent Kabelcom/@Home beschikbaar komen. Op een later moment zal de zender ook bij UPC worden aangeboden in het te lanceren UPC HD-aanbod. De zender zal vooralsnog niet worden aangeboden via Casema en andere infrastructuren. Discovery is nog wel in gesprek met Casema over de doorgiftevoorwaarden. Discovery HD maakt gebruik van haar HD-bibliotheek 'Discovery Theater'.

Bij @Home komt de zender in het HD-pakket van 3,95 per maand. Nu zitten er in dat 'pakket' HD1-NL en National Geographic HD. Bij multikabel kost hetzelfde pakket 4 euro per maand, en bij Caiw is het HDTV pakket tot eind van het jaar gratis voor abonnees die een abonnement hebben op Film1 Sport1 of het Premium pakket., met daarin de zenders Sport1, Film1, Promokanaal, HD1, HD5, National Geographic Channel, Sat1 en ProSieben.

Bron: http://www.digitalekabeltelevisie.nl/nieuws/
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

angel66

casema weer niet?
vraag me af waar ik di HD decoder voor genomen heb.

Bengbeng

En wanneer denkt Canaal Digitaal eens hun kijkers te gaan voorzien?
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

M

Discovery HD is vanmorgen begonnen met uitzenden bij @Home :D
LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300

GTDesign

Yep en zelfs met 5.1 geluid, de mooiste zender van alle HD kanalen.

papaleo

Citaat van: GTDesign op november  1, 2006, 18:33:40
Yep en zelfs met 5.1 geluid, de mooiste zender van alle HD kanalen.

Mmmm...ben toch wel 'n beetje jaloers....dat ik geen @Home heb maar die kl*te provider Casema.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Starred

Citaat van: papaleo op november  1, 2006, 18:56:31
Mmmm...ben toch wel 'n beetje jaloers....dat ik geen @Home heb maar die kl*te provider Casema.

Dat wilde ik inderdaad ook net zeggen  >:(

M

Het beeld is echt mooi op Discovery HD, maar de ondertiteling van NGG HD vind ik mooier, strakker en wat kleiner. 
LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300

GTDesign

inderdaad het nadeel is die donkere achtergrond van de ondertitels bij discovery.

toetjess

Canal Digitaal doet nog helemaal niks met HD.
Die loopt pas echt achter !!

donaldk

Al een paar jaar reseller van Euro1080/HD1, enz., dat is alles. Of doen ze dat nu niet meer... Echt voor kwaliteit gaan verwacht ik eerlijk gezegd niet van Canal Digitaal. Ik laat me echter graag positief verrassen.

Bullterrier

nou, ik zit bij caiway en nog steeds met smart te wachten op Discovery HD maar het is er echt nog niet hoor.

Bengbeng

Citaat van: toetjess op november  4, 2006, 23:44:15
Canal Digitaal doet nog helemaal niks met HD.
Die loopt pas echt achter !!

CD neem je pas als het echt niet anders kan, op de camping bijv.
En de meeste mensen hebben toch geen HDTV op de camping moet CD gedacht hebben.  ;) :)

Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

donaldk

Nou met al die Spaanse, Franse en Portugese villa's die ze bedienen;-).