Mijn Home theatertje!

Started by duncanvdlinden, January 5, 2003, 12:46:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

duncanvdlinden

Hi,

Hier wat foto's van mij HT. ik ben 17 jaar dus ik heb niet zo heel veel te besteden, ik ben nog bezig met uitbreiden :)
iig dit heb ik al staan.
m'n opstelling kan je alleen niet zo mooi zien, maak vandaag of morgen wat nieuwe foto's.
ik heb m'n vogels speakersteunen voor m'n mx2's ook binnen die ik dus aan de muur ga hangen :) opstelling is dus niet helemaal ok nog.

wat vinden jullie ervan? ;D















jeroen_B

Leuke foto,s duncan maar je mag je bed wel een opmaken voordat  je foto,s neemt !  ;D

Heb je daar een marantz receiver staan ?


grtz jeroen

J.A.F._Doorhof

Hi,

Gaaf dat mensen op jonge leeftijd al beginnen met deze hobby, je hebt er gegarandeerd voor je leven lang een hobby bij.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robert

#3
Ja, zo hebben jullie mij 3 jaar geleden ook aangestoken en kijk hoe ik er nu mee bezig ben (compleet verslaafd) ;D.


MvrGr.
Robert

Johan Van Gompel

#4
Quote from: duncanvdlinden on January  5, 2003, 12:46:25
Hier wat foto's van mij HT. ik ben 17 jaar dus ik heb niet zo heel veel te besteden, ik ben nog bezig met uitbreiden :)
iig dit heb ik al staan.
m'n opstelling kan je alleen niet zo mooi zien, maak vandaag of morgen wat nieuwe foto's.
ik heb m'n vogels speakersteunen voor m'n mx2's ook binnen die ik dus aan de muur ga hangen :) opstelling is dus niet helemaal ok nog.

wat vinden jullie ervan?  ;D

Nice, nice.

Quote


Hoe gemakkelijk zit dat zeteltje aan de linkerkant overigens?
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

MrPink

Eigenlijk mis ik nog een foto van waar je naar kijkt...tv? :)

Groetjes,
Oscar

duncanvdlinden

dank, dank!  ;D

dat zeteltje zit best aardig maar een bank zit lekkerder :)
dus dat wil ik ook nog aanschaffen.
Specs van m'n Ht staan hier:
http://members.lycos.nl/hifi2002/ht

stom, foto van m'n tv + center was ik vergeten:



ik heb m'n steuntjes inmiddels al hangen aan de muur :)
hangen superz  :)
ik probeer morgen foto's te maken van m'n nieuwe opstelling, k'heb geen flits.


Vincent

Ziet er idd goed uit

Keep the good work goin' :)

MrPink

Netjes! Een goed begin is het halve werk, zeggen ze wel eens. :)

Groetjes,
Oscar

blue-eyes

#9
Quote from: J.A.F._Doorhof on January  5, 2003, 13:13:51
Hi,

Gaaf dat mensen op jonge leeftijd al beginnen met deze hobby, je hebt er gegarandeerd voor je leven lang een hobby bij.

MvrGr.
Frank

Weet waaraan je begint.......... :D :D :D :D

Als ik er achter kom wie ons besmet heeft grrrrr

O ja, voor de topicstarter:

Leuke set! Veel meer dan veel mensen mee beginnen. Laat je ook je HT van over 4 jaar zien ?:)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

duncanvdlinden

Bedankt! :)

Het is idd een hele verslavende (dure) hoby.
je blijft er mee bezig, het is nooit goed genoeg ;D

ik probeer morgen wat mooiere foto's te maken van m'n nieuwe opstelling, t'is nu alweer te donker voor m'n camera :)

jaco

Niet verkeerd Duncan. Gewoon lekker kijken, en af en toe wat zaken verbeteren, en dan wordt het op den duur net zo als bij veel anderen - complete verslaving.

Of spreek ik nu alleen voor mijzelf ?

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

MrPink

LOL - ik denk dat je volkomen gelijk hebt Jaco! ;D

Groetjes,
Oscar

duncanvdlinden

ff de beloofte foto's gemaakt waar je m'n opstelling wat beter op kan zien en m'n nieuwe beugeltjes  ;D






zo dat was t' :)

Grtz Duncan


duncanvdlinden

#14
veel views!!!   :D
geen reacties meer?  :'(

MrPink

Hehehe :) Ziet er op zich goed uit...hangen de fronts op oorhoogte?

Groetjes,
Oscar

Jo Kumpen

Verry nice  ;)

Da's al 't een en 't ander wat je daar hebt staan.

Begin al maar te sparen voor binnenkort ;D of doe zoals ik: een apparte rekening voor de HT. Maar let dan op waar je't aan spendeert en luister niet te veel naar de verkopers (zoals ik) maar naar echt objectieve meningen (zoals hier bv).

Overal waar geld mee genoeid is... je weet 't wel.

(dit doet me spontaan aan m'n vader denken  :P)

Enjoy the show!

Mvg
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

The Foundation



Moet je onder je bed liggen , om film te kijken? ;D

duncanvdlinden

Quote from: MrPink on January 11, 2003, 02:01:34
Hehehe :) Ziet er op zich goed uit...hangen de fronts op oorhoogte?

Groetjes,
Oscar

nee de tweeters hangen ongeveer 80cm boven oorhoogte, heb ik achteraf wel spijt van, k'heb ze eigenlijk alleen maar uit praktische reden hoger op gehangen.
denk je dat het veel verschil maakt als ik ze omlaag haalt? ???

ik krijg dan wel en gatekaas in de muur en het is veel werk  :(

Scarp

Duncan, ik zie daar best veel lege muurruimte... prima voor een projectie scherm :)

duncanvdlinden

he scarp je brengt me op een geweldig idee! :)
alleen heb ik het geld er (nog) niet voor.
ik ben nog aan sparen voor een subje ;)

ik ga ff wat 2e hands aanbod sites afzoeken, ik weet dat beamers soms voor super lage prijzen aangeboden worden.

MrPink

Hmmm tsja...ik denk dat het toch best wel wat verschil zal maken. Kun je het niet eens uittesten door ze op dozen te zetten of zo?

Groetjes,
Oscar