afspelen TS files (overgang tussen files is schokkerig)

Started by 990143, October 7, 2006, 08:04:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

990143

Hallo Allemaal ik had een vraag of iemand toevallig weet hoe je ts files vloeiend kan afspelen. Het afspelen zelf gaat prima alleen bij iedere kleine (100 mb) naar de andere file lijkt het steeds of hij op nieuw moet beginnen. Dit lijdt tot pauzes in het afspelen tussen de delen. Ik heb dit met zowel power dvd als vlc player. Is dit toevallig een instelling of iets dergelijks en weet iemand hoe je deze pauzes niet krijgt.

Alvast bedankt

Allard

bart_nl

makkelijkste is om de TS files eerst tot één grote file samen te voegen en die file dan af te spelen. Ik gebruik daarvoor zelf TSMerge maar er zijn ook andere tooltjes die dat doen.

990143

#2
Oke daar hebben we wat aan. Ga ik gelijk is proberen. Weet je ook waarom ze de files splitsen en dat ze vervolgens gemerged moeten worden.

Weet je toevallig ook waar ikdit programma kan vinden?

Gr

Allard


jaco

Quote from: Allard 990143 on October  7, 2006, 08:29:39
Oke daar hebben we wat aan. Ga ik gelijk is proberen. Weet je ook waarom ze de files splitsen en dat ze vervolgens gemerged moeten worden.
Omdat een 10 GB file uploaden zo ongelukkig is, en 1 foute byte dan de hele file om zeep helpt.
Dus splitsen in 50 of 100 Mbyte, en met PAR2 'reserve' data maken.

Je kunt ook HDTV2MPEG gebruiken.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

990143

Jaco

Bedankt programma werkt als een zonnetje

Gr

Allard

koen29

hoi ik heb ook films die uit lose ts files bestaan
maar heb nergens last  van  ??? speel ze gewoon al met nero show time of windows media player

gr,koen
denon dcd-1550
denon PMA-2000R
audio static es100
W&M LS-01
dual 505-2

990143

He Koen

Zal ik daar ook nog eens mee proberen. Ik heb in het verleden wel is last gehad met media player en zware files. Ga nog wel eens een poging wagen

GR