CCF gezocht voor Sony screen mode

Started by jurjen, January 4, 2003, 12:20:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jurjen

Ik heb een Pronto en een Sony televisie 32FX60.
Ik zou op de Pronto 4 knopjes willen maken om direct naar 1 van de volgende screenmodes te schakelen: "wide", "zoom", "14:9" en "4:3".

Kan echter nergens de Ir-codes vinden, ook niet op remotecentral. Daar staan welliswaar codes in de sectie "discrete codes" maar die werken helaas niet.

Tips? Voorbeelden?

Bedankt,
Jurjen.
Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

J.A.F._Doorhof

Hi,

Dat kan moeilijk zijn, dacht even aan een macro, maar dan moet je altijd in dezelfde stand staan.
Op zich kun je mischien eens mailen naar Sony voor de discrete codes, ik geef je weinig kans, maar wie weet.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jurjen

"Weinig kans" lijkt me het understatement van de dag (de dag is nog jong), maar het is te proberen.

Danku,
Jurjen.
Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

Özkan

Die discrete codes bestaan niet. Ik heb zo'n beetje heel internet afgezocht naar die codes. Maar goed... mocht je ze tegenkomen hou ik me aanbevolen :)
gr. Özkan
[email protected]

Pierre

Misschien heb je hier iets aan, er staan ir-code's voor een Sony tv in.


jurjen

Quote from: Pierre on February  5, 2003, 16:46:16
Misschien heb je hier iets aan, er staan ir-code's voor een Sony tv in.


Pierre,
Excuses voor de late reactie. Ik lette zeker niet goed op.

Dank je voor de ccf, maar helaas werkt het niet op mijn tv.
Ik heb geruchten gelezen dat deze discrete codes domweg niet bestaan, en heb de zoektocht opgegeven.

Jurjen.
Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}