Black & White by Rogér (2nd room)

Started by Fatalfelix, October 5, 2006, 17:07:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Waar doe ik verstandig aan ? (zie mogelijkheden)

Optie 1
1 (14.3%)
Optie 2
1 (14.3%)
Optie 3
2 (28.6%)
Optie 4
3 (42.9%)
Optie 5
0 (0%)

Total Members Voted: 7

advr

Quote from: Fatalfelix on October  5, 2008, 20:01:06
Nog even een kleine update. Gezien Bjorn de 18e niet kan komt hij a.s. woensdag langs om de Concerto's te brengen. Scheelt mij dus weer wat dagen wachten en aangezien ik donderdag vrij ben kan ik gelijk lekker luisteren en luisteren en luisteren ;D

luisteren en weinig slapen wordt dat ;D ;D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Fatalfelix

#202
Bjorn is gister tot mijn grote vreugde langs geweest en heeft de Concerto's gelijk optimaal ingesteld  :). De verbeteringen die me opvielen waren:
- Aanvulling op het laag dat het plaatje compleet maakt
- De stemmen die nog mooier in het midden zijn geplaatst
- De instrumenten die nog mooier en natuurlijker klinken

Ben ook erg blij dat ze niet "to much" zijn voor in mijn kamer, want hier was ik in het begin wat bang voor. Kortom, een hele mooie aanwinst  :).

Heb nog geen tijd gehad voor foto's, maar die zullen in de loop van deze dagen verschijnen...
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

advr

Quote from: Fatalfelix on October  9, 2008, 20:29:49


Heb nog geen tijd gehad voor foto's, maar die zullen in de loop van deze dagen verschijnen...
hoe ze klinken maakt ons niet uit 8) 8)

foto's willen we ;D ;D

in ieder geval een goed match zo te lezen. mooi. het gaat uiteindelijk om wat jij lekker vindt!! ;D

veel plezier met lusteren de komende dagen, kunnen ze blijven staan?

Ad.
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Fatalfelix

Quote from: advr on October  9, 2008, 21:12:16
hoe ze klinken maakt ons niet uit 8) 8)

foto's willen we ;D ;D


Zoiets vermoede ik al  ;D

Quote

in ieder geval een goed match zo te lezen. mooi. het gaat uiteindelijk om wat jij lekker vindt!! ;D

veel plezier met lusteren de komende dagen, kunnen ze blijven staan?

Ad.

Ik heb 3 dagen de tijd om me te bedenken, maar gezien ze tot nu toe goed bevallen mogen ze blijven (of ze moeten morgen ineens totaal anders klinken  ;D).
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

R

Een echt aanwinst. Ik heb ze een tijdje op proef gehad, en was erg onder de indruk!! van harte!

Fatalfelix

Nou, maar even snel 2 foto's geschoten dan, de sfeerpics komen vanavond wel, want de zon schijnt op dit moment nogal op mijn kamer   ;D




Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

R


-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Fatalfelix

Bedankt  :). Heeft iemand trouwens nog tips voor het maken van sfeerfoto's ? Heb namelijk wat met de gewone digitale camera geklooid (zonder flitser, nachtmodus aan/uit), maar ik krijg 90% van de foto's lelijke foto's omdat de sluitertijd net zo lang is dat hij dusdanig veel licht heeft gehad dat het alsnog net dag lijkt  ???. M'n mobiel doet het dan meteen goed, maar die heeft veel minder scherpte...
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

royal d

Finally ;D

Blijven mooie speakers! Ik heb de TOY nog niet gezien maar vanaf een plaatje blijft de domus toch stukken mooier.

bmateijsen

Het ziet er inderdaad gaaf uit en klonk ook erg goed!
Een duidelijke winst tov de huidige Arrow Zeta, maar dat mag ook wel gezien het prijsverschil ;D.

Veel plezier ermee!

Groet,

Bjorn

Maximus_Aurelius

Heel mooi  O0
Heb de concerto's een keer gehoord en het klonk niet verkeerd , vooral met klassiek en Jazz was het echt  :o mooi.


Ik lees hier en daar SF Toy?? word dit de opvolgers van de Domus serie?

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Fatalfelix

#214
Nog maar een paar foto's dan van de nieuwe situatie









En nog één van de Concerto  :wub:




Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

advr



ach, mooi allemaal!!
die B&O spullen blijven mooi!! ;D ;D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Bakkums

Dam kerel, wat heb jij een mooi spul staan zeg, het zal wel voor veel luister genot zorgen.
Wat betreft de inrichting van je kamer, dit heb je allemaal mooi gedaan, mooi strak hou ik wel van.

Veel succes met je set. ;)

MLCinema

Mijn complimenten, ziet er allemaal erg strak uit! Bevalt me wel:)
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Fatalfelix

Niet echt een grote update, maar wel iets waar ik erg blij mee ben. Een LaCie LaCinema Classic 1TB schijf. Het is een externe hardeschijf, maar dan zit er ook een hdmi en een coax/rca output op, en scalled hij naar 1080p. Echt super makkelijk, gebruik hem nu als back-up, maar kan hem ook rechtstreeks op de tv (Panasonic 46PZ85) beneden aansluiten zodat ik een filmpje kan kijken  :). Normaal zou je er dan nog weer een labtop tussen moeten hangen, maar dit is verleden tijd  8)

Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

-madison-

Mooi apparaat!
weet jij of deze overweg kan met MKV bestanden? (x264)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Fatalfelix

Volgens mij valt Divx daaronder. Het hele lijstje bestaat uit:
-mpeg4
-avi
-qpel
-xvid
- en dan die divx (3.11, 4.x, 5.x, 6.x)

subtitels:
-srt
-ssa
-ass
-sub
-psb
-smi

afbeeldingen:
-jpeg
-hd-jpeg

En dan als laatste de standaard mp3 en wma files voor de audio. Hoop dat je er wat aan hebt. In de manual stond dat er in de toekomst waarschijnlijk nog updates uitkomen voor extra formats  :)
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

Fatalfelix

@Madison

Ik bezit hem nu enkele dagen, en ik ga hem waarschijnlijk weer terugbrengen naar de winkel. Het apparaat herkent de inhoud van de mappen telkens niet, en zodra ik hem opnieuw opstart herkent hij de inhoud  ineens weer wel. Echt ontzettend irritant als je van film naar muziek of wat dan ook wil zappen, want je moet hem continu afsluiten, opstarten, afsluiten, opstarten etc. Daarnaast is die 1080P upscaling die zo groot op de verpakking en de achterkant staat wel leuk, maar films wil hij niet in die kwaliteit afspelen (max resolutie is SD).
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

MLCinema

#222
Hmmm, das flink vrouwelijk geslachtsdeel. Heb je al mogelijke alternatieven op het oog?
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Fatalfelix

Waarschijnlijk wordt het dan een Popcorn Hour A110 icm een losse 1TB hardeschijf. De combi is iets duurder, maar dan heb ik wel wat ik wil, en hij support veel meer formats dan de LaCie. http://www.popcornhour.com/onlinestore/index.php?module=onlinestore&pluginoption=catalog&task=info&item_id=10&main_id=0&category_id=

Vind het alleen jammer dat die A110 slecht verkrijgbaar is (in Nederland kost de standaard box 299,- euro terwijl hij in het buitenland voor $220 te koop is).

Maargoed, eerst moet die LaCie terug, en hopelijk gaan ze niet al te moeilijk doen. Het apparaat werkt immers niet goed, en ik kan hem wettelijk binnen 14 dagen ruilen in de orginele verpakking (en gelukkig bewaar ik altijd alles)  :).
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

-madison-

Je kunt ook een WD tv met een losse HD kopen! Ondersteund vrijwel alle formaten en werkt als een trein. Heb hem zelf ook, het enige nadeel vind ik dat je met 2 losse dingen zit; HD en de WD tv zelf. Verder is het echt een super ding :-*
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.