meet & greet Brabant (met oa. 700-serie B&W, SvS sub., 720p DLP pj, Denon A1-SR)

Started by THX-UltraII, October 2, 2006, 16:38:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rielplayer

Quote from: THX-ultraII on November  5, 2006, 10:12:23
laten we het anders op volgende week houden? Ik heb een 3tal kaarten voor de HD-DVD release party in Antwerpen. Misschien een idee om daarna daatnaartoe door te rijden?

neeeeeeeeeeee :-[

Volgende week komt spotmatic mij helpen met het afstellen van mijn projector.

Groeten Maurice
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Obiwantje - SVS >>BASS<<

Sony VPH 1272QM CRT -- Marantz 9200 AMP THX Ultra -- AG Acoustics custom fronts -- SVS CS-Ultra -- 800W Bryston 6B mono eindversterker -- HTPC 2xSkystar2 -- Monster-THX kabels -- http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=30291.0

CoreSmack

Sorry, de komende twee zaterdagen zijn voor mij helaas een probleem...

Cor
Lexicon | Audiovector | Velodyne | Nordost | Oppo | Pioneer | Sony | Kingpin | Monster

Rielplayer

Gaan we nog een datum plannen? Ik stel mijn huis ook ter beschikking ;D voor een meet&greet. Dus misschien kunnen we een dag combineren.

groeten Maurice
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

THX-UltraII


Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

CoreSmack

Lexicon | Audiovector | Velodyne | Nordost | Oppo | Pioneer | Sony | Kingpin | Monster


Obiwantje - SVS >>BASS<<

Sony VPH 1272QM CRT -- Marantz 9200 AMP THX Ultra -- AG Acoustics custom fronts -- SVS CS-Ultra -- 800W Bryston 6B mono eindversterker -- HTPC 2xSkystar2 -- Monster-THX kabels -- http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=30291.0

Rappie

Ben ik te laat ? :) Via Rielplayer zijn HT naar THX-ultraII zou wel een mooie combinatie dag zijn ;D

(als je vanuit mijn richting komt in ieder geval)


Moet hard aan de studie dit weekend, dus een HT meet zit er niet in voor mij helaas :(
Eigenaar van Paulthé

THX-UltraII

ik ben momenteel ziek dus wordt ook niet veel denk ik. Voor de anderen die zaterdag wilden komen, toch nog even uitstellen ok?

CoreSmack

Lexicon | Audiovector | Velodyne | Nordost | Oppo | Pioneer | Sony | Kingpin | Monster