meet & greet Brabant (met oa. 700-serie B&W, SvS sub., 720p DLP pj, Denon A1-SR)

Started by THX-UltraII, October 2, 2006, 16:38:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

THX-UltraII

Zaterdag 4 november van 11:00 - 15:00. Gezellig onderonsje in mijn HT ruimte.
setup te beluisteren in een geheel verduisterde HT ruimte:

7.1 setup B&W 700-serie.
SvS PB-12 sub.
Denon A1-SR versterker.
Mitsubishi HC-3000 720p DLP pj.
wirewizzard spellbinder speakerbekabeling
Monster M1000i Sub interlink
Silverstone HTPC draaiend met TheaterTek
Tevens digitale TV op pj. te bekijken

LET OP. Echt voor de HT liefhebber. Heb niet eens een CD-speler :)

foto s volgen.

Rappie

Dat is nog eens een goed idee :) Het is wel helemaal aan de andere kant van brabant, maargoed .... Ik ben wel voor een echte HT meeting. Zijn er nog meer mooie HTs in de buurt ;D ?
Eigenaar van Paulthé

Rielplayer

Lijkt mij ook wel een leuk idee :D

Misschien is het leuk te gaan rouleren met de Brabantse HT's
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Rappie

Eigenaar van Paulthé

squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

CoreSmack

Lexicon | Audiovector | Velodyne | Nordost | Oppo | Pioneer | Sony | Kingpin | Monster


dvd-fan

Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

THX-UltraII

eh..............:
Zaterdag 4 november van 11:00 - 15:00. Gezellig onderonsje in mijn HT ruimte.  ;D 8) 8)

Rappie

Maar is er nog een brabander in de buurt die mee wil doen aan de HT meet ? ;)

(om nu dik 200 km te rijden voor een enkel HTtje is ook zoiets .... maar voor 2 ;D)
Eigenaar van Paulthé


Rappie

Eigenaar van Paulthé

Obiwantje - SVS >>BASS<<

Hier nog een brabander....maar wel een die nog een HELE lange weg moet gaan voor zijn THX Ultra II theater klaar is ( kijk maar eens hier http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=30291.0 )
Project ligt inmiddels al een jaar stil vanwege andere verbouwingen  :(
Maar in December kan ik dan eindelijk starten!

In de tussentijd lijkt me geweldig om je HT te bekijken, dus als ik nog mag aansluiten....graag!

Sony VPH 1272QM CRT -- Marantz 9200 AMP THX Ultra -- AG Acoustics custom fronts -- SVS CS-Ultra -- 800W Bryston 6B mono eindversterker -- HTPC 2xSkystar2 -- Monster-THX kabels -- http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=30291.0

THX-UltraII

komen zeker:
Rappie
Rielplayer
CoreSmack
Obiwantje - SVS >>BASS<<

Rappie

Is dit nu zeker ja ? Omdat ik er de meeste niet meer op heb zien reageren .... en kunnen we carpoolen of nog een ander HT bekijken ? :)
Eigenaar van Paulthé

CoreSmack

Even mijn reactie, staat bij mij nog altijd in de agenda :) maar ik weet alleen nog niet waar ik precies moet zijn. Carpoolen is voor mij helaas geen optie, ik ga daarna door naar het noorden...Hopelijk tot zaterdag!

- Cor
Lexicon | Audiovector | Velodyne | Nordost | Oppo | Pioneer | Sony | Kingpin | Monster

THX-UltraII


Obiwantje - SVS >>BASS<<

Ik kom ook zeker!

Wil iemand me nog even een adres en finale tijd PM'en ?
Sony VPH 1272QM CRT -- Marantz 9200 AMP THX Ultra -- AG Acoustics custom fronts -- SVS CS-Ultra -- 800W Bryston 6B mono eindversterker -- HTPC 2xSkystar2 -- Monster-THX kabels -- http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=30291.0

Rappie

Helaas moet ik cancellen, stress op het werk dus wordt een weekendje op het werk zitten in plaats van in HTtjes helaas ....
Eigenaar van Paulthé

Rielplayer

Ik moet helaas ook afzeggen :-\

Zou zondag mijn Barco ophangen, maar dit gaan we morgen doen. Ben afhankelijk van mijn schoonvader die komt helpen en dit is dus helaas een dag vervroegd.

Groeten Maurice
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

THX-UltraII


Obiwantje - SVS >>BASS<<

Jammer! Is er evt een mogelijkheid tot een privevoorstelling morgen?
Sony VPH 1272QM CRT -- Marantz 9200 AMP THX Ultra -- AG Acoustics custom fronts -- SVS CS-Ultra -- 800W Bryston 6B mono eindversterker -- HTPC 2xSkystar2 -- Monster-THX kabels -- http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=30291.0

CoreSmack

Inderdaad jammer maar helaas :P Ik blijf het forum in de gaten houden voor de herkansing...

Cor
Lexicon | Audiovector | Velodyne | Nordost | Oppo | Pioneer | Sony | Kingpin | Monster

THX-UltraII

laten we het anders op volgende week houden? Ik heb een 3tal kaarten voor de HD-DVD release party in Antwerpen. Misschien een idee om daarna daatnaartoe door te rijden?