De HTForum Showcase

Started by BernHardN, September 27, 2006, 22:47:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sjors

Je eigen equipment kan je toevoegen door op 'mijn sets' te klikken Jack ?

Vraag het voor de zekerheid toch maar even  :)






Groet, Sjors

Sjors


HTR

ah mooizo de showcase word nu echt volwassen! goedwerk moet ik zeggen, kost dat nou veel tijd zown site maken?

Durk

Ligt er aan wie het doet. Als Jack het doet kost het ws een fractie van een tijd die het een willekeurig ander kost..
Tenminste afgaande op de snelheid waarmee het in het begin aan het bouwen was..  :-*
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

HTR

okee dat is duidelijk :P  ach tis iig mooi, al kan ik nogsteeds men foto niet op men avatar krijgen, wat de rest wel heeft

R

ha ha, meesterlijk O0 O0

Quote from: Jack van Dijk on October 17, 2006, 14:07:07
;D Zoiets ja. Ik ben nu voor mijn werk ook met een side-projectje bezig voor mijn eigen team. En zoals mijn manager zei: Normally it would take 6 full months, but Jack is doing it, so we are aiming for the beginning of November.

En dat zei hij twee weken geleden... En zoals het er nu uitziet krijgt hij wel gelijk.

Jack

jowi

Ook een begin gemaakt. Ik mis wel 'Carada' in het merkenoverzicht (fabrikant van projectieschermen) of, als je fabrikant er niet tussenstaat, moet je nu dus voor zelfbouw kiezen. Mooier zou zijn om dan toch ergens een naam in te kunnen tikken die niet in de lijst staat.

jowi

Quote from: Jack van Dijk on October 17, 2006, 20:45:54
Ik zal Carada toevoegen. De reden waarom ik niet de mogelijkheid biedt om zelf een merk toe te voegen is om te voorkomen dat merken er per ongeluk dubbel inkomen.
Mooi! Maar ik bedoel niet om zelf een merk toe te voegen, maar om de mogelijkheid te hebben zelf een merk in te vullen als deze nog niet bestaat. Zeg maar je kiest in de lijst met merken voor 'overig' dan krijg je een invoervak en de inhoud daarvan wordt dan bij die specifieke component gebruikt als 'merk'.

Raphie

bij zo veel records, is het makkelijk om spelfouten te gaan maken tussen merken, voor je het weet heb je een NordOst en een nortosd en een nortost ..... 3 waardes waarvan er maar 1 juist is.  ;) dit vernaggelt je complete database en statistieken ;D
JBL PRX Power!

jowi

#109
Je begrijpt het niet geloof ik...of ik leg het niet goed uit ;D ik geef aan de mogelijkheid om zelf een merk in te kunnen tikken alleen voor die specifieke component op die plaats, indien de lijst er niet in voorziet. Het merk wordt dus NIET aan de lijst met merken toegevoegd.

Oh ja, vond ook nog een probleem met diakrieten. Die worden niet altijd goed weergegeven.

Oh ja nummer 2, voeg ook even 'Behringer' toe als merk ;)

Oh ja nummer 3 (het wordt vervelend nu) ook 'Gefen' als merk toevoegen (o.a. kabelmerk)

jowi

Quote from: Jack van Dijk on October 17, 2006, 23:11:33
Raphie heeft een goed punt, als je dat zou doen dan krijg je het volgende:
- Iemand kijkt bij de merken, zoekt Nordost en kan het niet vinden en vervolgens zet het merk dus maar op Overig en voert zelf Nordost in. Tja, en dan heb je een begin van een puinhoop.
Zit wat in... ik stel een merken-spellingschecker voor ;)

jowi


Raphie

Quote from: jowi on October 17, 2006, 22:10:15

Oh ja nummer 3 (het wordt vervelend nu) ook 'Gefen' als merk toevoegen (o.a. kabelmerk)

Wordt inderdaad vervelend want het is namelijk GEFFEN ;D Hence mijn voorbeeld in de vorige mail ;)
JBL PRX Power!

jowi


jowi

Quote from: Raphie on October 18, 2006, 08:40:39
Wordt inderdaad vervelend want het is namelijk GEFFEN ;D Hence mijn voorbeeld in de vorige mail ;)
eeeh... ??? ;D


jowi

In de editor gaat het goed:
één
recreëeren
Jiri Büller
Öllflex
áccent

Maar het wordt zo zichtbaar:
één
recreëeren
Jiri Büller
Öllflex
áccent

jowi


jowi

Is het mogelijk om meer foto's toe te voegen dan de 1 + 5 die nu mogelijk is?

jowi

De extra foto's verschijnen nu onder de componenten, dus staan niet samen met de eerste 5 foto's. Hoort dat zo?

S. Versteeg

Hallo Jack,

allereerst mijn complimenten tot het zeer overzichtelijke en erg fraai vormgegeven showcase onderdeel van deze site. Ik heb enkele dagen terug ook snel mijn verzamling erop gezet, alleen is er iets misgegaan met de naam. Het zou Sjoerd's HT moeten zijn, maar de site heeft er Sjoerd///s HT van gemaakt. Kan jij dit aanpassen? De link naar mijn profiel is http://www.htforum.nl/~showcase/userdetail.php?id=140 .

Bvd,

Sjoerd Versteeg
Audio:  Receiver: Denon 1705 Dvd-player: Denon 1400 Fronts:Monitor Audio Bronze B4 Rears:Monitor Audio Bronze B4 Center:Monitor Audio Bronze Center
Video: Projector: Hitachi PJ-TX100 HD-Ready Screen: Beamax High Contrast 72 " Cables and Interlinks by: Oehlbach, Monster, Microsoft and Profigold

S. Versteeg

Audio:  Receiver: Denon 1705 Dvd-player: Denon 1400 Fronts:Monitor Audio Bronze B4 Rears:Monitor Audio Bronze B4 Center:Monitor Audio Bronze Center
Video: Projector: Hitachi PJ-TX100 HD-Ready Screen: Beamax High Contrast 72 " Cables and Interlinks by: Oehlbach, Monster, Microsoft and Profigold

Harry HT

Hoi Jack,
Quote from: Jack van Dijk on October 28, 2006, 11:25:24
Helaas vanmorgen de eerste ip ban op de showcase moeten instellen...

Jack
Hoe kun je nou over scheef gaan.....  ??? ???

Met vieze/ rare woorden/ plaatjes ofzo ?

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Peerless Monster

#123
Quote from: Jack van Dijk on October 28, 2006, 11:31:15
In dit geval het genereren van valse pageviews. Als ik zo'n 1000 pageviews vanaf 1 ip adres heb voor 1 set met intervallen van 1 seconde dan weet ik wel hoe laat het is.

Jack

Huh? Waarom zou je dat willen doen dan Jack?
Om hits te scoren om zo bovenaan het lijstje te komen van meest bezichtigde sets oid...?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Martin_M

Quote from: Jack van Dijk on October 28, 2006, 11:31:15
In dit geval het genereren van valse pageviews. Als ik zo'n 1000 pageviews vanaf 1 ip adres heb voor 1 set met intervallen van 1 seconde dan weet ik wel hoe laat het is.

Jack

Aha, dus toch ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)