De HTForum Showcase

Started by BernHardN, September 27, 2006, 22:47:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

koffie

Quote from: kippekop on October  2, 2006, 22:08:28
Enige problemen waar ik tegenaan loop is een veranderende overzichtsfoto en het feit dat foto's nogal compressed eruit zien, wat kun je daar het beste tegen doen?
Dat komt omdat de foto door je browser verkleind weer gegeven word, terwijl deze qua formaat niet geresized is.
Low budget HT in aanbouw (10 jaren project)

riwi

#51
Quote from: Jack van Dijk on October  2, 2006, 22:23:20
Ik heb het idee dat dit komt doordat de oude foto door de browser wordt gecached.

In mijn geval had ik de pic met overzicht van set en front speakers als overzichtsfoto, en plots had ik de closeup van de CD speler als overzichts paatje. Dit is dus nooit de overzichtsfoto geweest, dus ik denk niet dat ie uit de cache komt, tenzij de cache foto1 t/m 5 verwisseld met de overzichts foto.
Momenteel is de overzicht foto weer OK

Af en toe een shift-reload helpt toch wel

PaulB.

Hi,

@Jack: Erg mooie site heb je gemaakt, heb er nu al veel plezier van.

Bedankt,

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Tube-freak

Je hebt het er maar druk mee  ;D  Heb je nog wel tijd om te luisteren??

Ik ben momenteel me set uit elkaar aan het halen omdat ik met een vdh hul pole checker aan de gang ga om de boel eens mooi door te meten (en het werkt niet met geaarde contacten.....).

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Durk

kun je als je de stemfunctie hebt gefixed, niet alles resetten naar 0 votes? een 3.3 is een beetje sneu zo..
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Deleted member

Quote from: Durk on October  3, 2006, 18:41:34
kun je als je de stemfunctie hebt gefixed, niet alles resetten naar 0 votes? een 3.3 is een beetje sneu zo..

Het lijkt me ook een goed idee om dan even opnieuw te beginnen.

Tube-freak

Ik ben daar wel een voorstander van om alles te resetten naar 0.  Misschien dat er iets ingebouwd kan worden van unique votes ofzo, dus dat je per ip adres maar 1 keer mag stemmen op een set bijvoorbeeld (dus voor elke set kan je dan 1 keer stemmen, maar niet 10 keer stemmen op 1 set).

Maar goed, als iedereen het er mee eens is natuurlijk.  Het is nu sowieso nog een beetje in beta fase omdat er in het begin wat kinderziektes moesten worden verholpen.

Je hebt nu misschien mensen die vaak op zichzelf hebben gestemt toen dit nog kon, of misschien hebben ze anderen een lagere score gegeven om hun eigen set er beter uit te laten zien etc....   Dit geeft dan natuurlijk een beetje een scheef beeld.

Uiteraard is het iedereen zijn goedrecht om iemand een 1 of een 10 te geven, aleen als iemand je 20 keer een 1 geeft dan telt het hard mee natuurlijk....
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Deleted member

Nu het afvangen van fake pageviews en stemmen gereed is lijkt het mij niet meer dan logisch om nu een reset te geven. Ook omdat de site nu nog nieuw is en nog "bekend" moet worden.  :)

W

Jack,

Echt een super site. Heb gisteren ook even mijn set toegevoegd. Had alleen 1 klein probleempje. Het merk Apple staat niet in de lijst(het gaat over m'n iPod).

Of je die even zou willen toevoegen

Merci,
Wybrand

Martin_M

Jemig Jack.

Hoe komt jouw set op een gemiddelde van 3.9 ???
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Chris80

Quote from: Martin_M on October  4, 2006, 23:15:46
Jemig Jack.

Hoe komt jouw set op een gemiddelde van 3.9 ???

Waarschijnlijk omdat iemand 100x een 1 heeft gegeven ofzo...
Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

patrick_vdb

Hoi Jack,

Ik zou de beoordelingsfunctie gewoon verwijderen. Niet alleen vertonen veel mensen vaak een 'vreemd' stemgedrag maar feitelijk zegt het ook niets wanneer de set niet beluisterd is. Een 'echte' beoordeling volgt uit de meet-n-greet verslagen die al bijgevoegd kunnen worden :D

mvrg

Patrick


jaco

Op welke grond wordt je geacht te stemmen ?
- totale investering (die lijkt belangrijk te zijn omdat er een listing is van duurste sets)
- persoonlijke ervaring omdat je de set hebt mogen bewonderen
- de 'ohh' factor van de apparatuur in de lijst
- volledig vrij


Peerless Monster

Quote from: patrick_vdb on October  5, 2006, 08:03:02
Hoi Jack,

Ik zou de beoordelingsfunctie gewoon verwijderen. Niet alleen vertonen veel mensen vaak een 'vreemd' stemgedrag maar feitelijk zegt het ook niets wanneer de set niet beluisterd is. Een 'echte' beoordeling volgt uit de meet-n-greet verslagen die al bijgevoegd kunnen worden :D

mvrg

Patrick



Zulke uitspraken moet meer mensen maken.
Ik sta 100% achter patrick.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

jaco

Het me lijkt wel duidelijk dat als je de set ook gehoord/gezien hebt dat je dan een meer gefundeerd oordeel kan vellen.

Nu lijkt de het te gaan om de duurste sets, en waar een paar goede foto's bij staan. (de 'ohhh' factor is dan hoog)

Dus als ik nu Jiri mooie foto's laat maken, en dan van alles de nieuwprijs opgeef, kom ik automatisch in de top 10 te staan ?

W

Ik ben het ook met Patrick eens!

Groet,
Wybrand

Tube-freak

Volgens mij is de stemfunctie nu weg maar ik zie nog steeds een score staan bij alle sets.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

R

Goed bezig. Prima voorstel en implementatie. O0

Martin_M

nou ja zeg....stond ik eens ergens bovenaan ;D ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

patrick_vdb

Hoi,

Quote from: Martin_M on October  5, 2006, 12:18:03
nou ja zeg....stond ik eens ergens bovenaan ;D ;D

Juist daarom ...  ;D

mvrg

Patrick

Martin_M

#70
Quote from: patrick_vdb on October  5, 2006, 13:07:52
Hoi,

Juist daarom ...  ;D

mvrg

Patrick

Hahaha. LOL ;D ;D

Hé, ben net wel de top 5 'meest bekeken' binnengerold (met stip). Sta ik toch nog op de voorpagina 8).
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

W

Is 't trouwens ook mogelijk om foto's die al op internet staan up te loaden. Ik heb nu mijn foto gecomprimeerd, en nu ziet ie er minder mooi uit... op internet heb ik nog wel ergens de full size versie staan...

groet,
Wybrand

Deleted member

Inderdaad beter zonder de cijfers! Het verlaagd ook de drempel om een set te plaatsen denk ik!  :)

jaco

Quote from: Jack van Dijk on October  5, 2006, 14:00:14
Hmm, je bedoeld behalve dat je die foto van internet eerst download en dan weer upload, de mogelijkheid om een link te zetten?
Dat is natuurlijk veel beter vanuit het oogpunt van de hoeveelheid verkeer die vanaf de server moet komen als veel mensen dit gaan bekijken. Als je de server zwaarder belast moeten er weer meer banners bij, en dat vindt niet iedereen leuk  ;)

jaco

Quote from: Antoine on October  5, 2006, 15:02:43
Inderdaad beter zonder de cijfers! Het verlaagd ook de drempel om een set te plaatsen denk ik!  :)
Bang om een lage score te krijgen ?

Zouden er niet meer mensen een probleem hebben met de kosten van de set te publiceren ?
Dat is voor mij althans een van de redenen om hier geen gebruik van te maken.