De HTForum Showcase

Started by BernHardN, September 27, 2006, 22:47:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R

Ik vind het review/bezocht feedback idee echt leuk. Beetje als besproken sets op hifi.nl, maar dan iets simpeler.

koffie

Kan het kloppen dat de zoekfuntie op alle zoektermen nu 0 results geeft ?
Ik zat een beetje te zoeken, maar wat ik er ook in douw, er komt niets uit :P
Low budget HT in aanbouw (10 jaren project)

Audiofiel

Heel fraai gemaakt, Jack! Mijn complimenten! :D :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Raphie

i.d.d nogmaals super gedaan Jack  ;D

nog ff een paar merken voor de database
- Belkin
- Dream Multimedia
- Western Digital
- Pixal Magic moet zijn Pixel Magic
JBL PRX Power!

Pim

ziet er zeer goed uit, mijn complimenten.
Zal vanavond mijn setje plaatsen.

Pim
denon AVC A1 SRA / denon A1 / Barco G808S / Infinity IRS Omega / Infinity Renaissance 90 / Floating Cameleon Voice / SVS PB12 Ultra2 / Pronto pro NG / Topfield 5000 / Crystalio II / Moome /  v/d Hull

reMC

Erg mooi Jack!

Ik heb wel een vervelende fout gevonden: ik was mijn setbeschrijving aan het toevoegen en toen bleek dat een komma bij de hoogte van de ruimte niet was toegestaan kreeg ik de foutmelding "Foutmelding: Hoogte moet een getal zijn" en was ALLES wat ik al getypt had weg....

reMC

Ik mis overigens ook de merken 'Audio-Cube' (hoewel dat niet echt een merk is) en Sun Audio!

koffie

Quote from: Jack van Dijk on September 29, 2006, 15:19:41
Wat gebruik je als zoekterm? Gebruik je soms een * oid, dat is namelijk niet nodig.
Alles, maar dan ook alles. Ik weet ook niet goed op welke velden er gezocht woord (username, setname, omschrijving, apparatuur). Als ik voor de gein mijzelf probeer te zoeken vind ik op 'koffie' iig niets, ook niet op steekwoorden als bioscoop, thuisbioscoop, CRT, beamer, stoel, a, e ... wat ik ook intik; hij vind niets ?
Of gebruik ik de zoek functie verkeerd ?
Low budget HT in aanbouw (10 jaren project)

koffie

Quote from: Jack van Dijk on September 29, 2006, 20:53:45
Ok, laten we voorop stellen dat ik de eerst ben die ik vind dat er nog heel veel aan de zoekfunctie te verbeteren valt. Dit is wat het zoeken betreft echt een ruwe eerste versie.
Het is ook geen aanval hoor ;)
Quote
Echter inderdaad zoeken op username levert niks op. Maar als ik op bioscoop zoek dan komt toch echt jouw set naar boven. Meeste van dat soort steekwoorden zou gewoon resultaat moeten geven. Welke browser gebruik je?
Ik gebruik AM Browser, wat een schil om IE6 heen is, maar met IE zelf krijg ik ook nul resultaten ?
Net even op een totaal andere PC (server op werk, dus totaal anders dan mijn config thuis) maar ook daar krijg ik niets terug ?

Low budget HT in aanbouw (10 jaren project)

dynam1ke

Bij mij doet het plaatjes uploaden echt heel raar. Ik krijg soms gewoon een andere foto te zien als die ik heb aangewezen en als ik vervolgens een tijdje later weer kijk, staat er een andere foto. Iemand hier ook last van?

Verder mooie site, keep up the good work!
Harman/Kardon Bowers&Wilkins Apple Wyrewizard Monster vdHull GLS-Audio Rittal Lapp DIY

lampie1979

ALs ik op toon alle sets klik:

Sets van leden (hoogste waardering eerst)


Warning: mysql_query(): Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO) in /home/.sites/28/site1/.users/102/showcase/web/listfunctions.php on line 155

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /home/.sites/28/site1/.users/102/showcase/web/listfunctions.php on line 155
   Set

› Toon alle sets
|Onkyo TX-NR905B| |Monitor Audio GR60/20| |MC Systems| |Behringer FBD1124P| |SVS PC-Ultra| |QED 25th Anniversary| |Hitachi PJ-TX300| |Projecta 2m| |Xbox-360 incl stuur| |HTPC C2D| |5TB fileserver| |Hoepel 2.3a|

Chris80

Als eerste mijn complimenten voor de mooie site.

Ik mis Living Voice alleen nog bij de speakers.
Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

dynam1ke

#37
Noujaa...Ik zit net mn foto's bij te werken, doet hij het wel goed. Kijk ik na 5 min weer, is mijn 'hoofdplaatje' opeens veranderd in een plaatje wat ik eerder in een van de 5 gewone pics had staan. Als ik dan vervolgens weer de oude terug wil zetten, blij ik gewoon hetzelfde verkeerde plaatje houden.

Ik heb sowieso gemerkt dat ik files als 'DSC0689.JPG', moet veranderen in 'DSC0689.jpg' of zelfs 'dsc0689.jpg', voordat hij de foto accepteerd. Hij kan niet zo goed tegen hoofdletters en spaties volgens mij...

En mischien voor tussen de merken een optie ´anders´ of ´merkloos´  :-X
Harman/Kardon Bowers&Wilkins Apple Wyrewizard Monster vdHull GLS-Audio Rittal Lapp DIY

990143

Hallo Jack

Ik zag dat dingen melden in dit topic moest

Zou jij de volgende merken kunnen toevoegen

RPG Inc. (room threatment)
Soundcare (spikes)

Thanks

Allard

BernHardN

je hebt het er maar druk mee Jack,

iets kleins wat me opvalt is als je een set aanklikt in de lijst en vervolgens weer terug gaat sta je weer boven aan, en niet weer terhoogte van waar je gebleven was.
't is maar iets kleins  :P




Bernhard

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Raphie

zo zijn er nog een paar:

- Je kan op je eigen set stemmen
- gebruikers kunnen meerdere keren stemmen
- je kan anoniem stemmen (niet ingelogd)
- iedere view van je eigen set telt voor de count
- een page refresh telt voor de count.



JBL PRX Power!

kippekop

Werkt netjes hoor, heb mijn set toegevoegd!! Heerlijk om zo zelf bij te houden... zou leuk zijn als dit een wat bekendere stek wordt voor meerdere mensen. Het zal wel een hoog hifi.nl gehalte hebben maar dit is wel erg makkelijk!
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Raphie

Ik vind het ook een supersite: Jack Well Done!!
JBL PRX Power!

Tube-freak

#43
Ik vind het een mooie site.  Ik heb mijn set er ook maar even opgezet.  Het was me dit keer zowaar gelukt om een enigzins fatsoenlijke foto te bouwen met projectie beeld.

Is het misschien mogelijk dat de showcase website link bovenaan komt te staan in het blauwe balkje met links (startpagina, help, zoeken, profiel etc...).  Ik zit me elke keer helemaal scheel te zoeken naar die showcase site.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

riwi

#44
Ik ben m'n setje aan het invoeren.
Snazio staat er niet in als merk

Ook m'n doek merk Deluxx (gevoerd door grobi)

Tube-freak

Quote from: Raphie on September 28, 2006, 14:48:37
Werkt nu idd weer  ;D

Bug report:
- kan je Better Cables als fabrikant toevoegen?
- je kan nu (uitgelogd) anoniem meerdere malen stemmen ;D
- voor het toevoegen van componenten in je HT zou het mooi zijn als die ook de prijsinfo uit de prijsdatabase meeneemt (nu moet je steeds zoeken) + je krijgt geen verschillen waar de ene persoon zeg 9.000 nieuw betaald te hebben en de ander 5.000 voor het zelfde product.

Misschien zijn er ook wel mensen die liever niet zeggen hoe duur of goedkoop hun set is....
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

riwi

Als je een aantal invult hoe werk dat dan met de prijs?

bv. ik voer in 6x nordost blueheaven interlinks (6 paar), moet je de prijs dan per stuk of als totaal invullen?

ik had mijn post geeidit na je reactie Jack.
Het merk DeLuxx ontbreekt nog (projectie doek)

riwi

OK bedankt Jack.

Een mooie site is het geworden.
Hoe kom jij aan een waardering van 3.3 met zulke mooie spullen in je set? Allemaal jaloerse stemmers ?  :D Ik heb je net een 9 gegeven ;) Pracht speakers, mooie versterkers, geweldige spullen allemaal  8)

kippekop

Enige problemen waar ik tegenaan loop is een veranderende overzichtsfoto en het feit dat foto's nogal compressed eruit zien, wat kun je daar het beste tegen doen?
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

riwi

#49
volgens mij is dat een foutje.
Mijn overzichtfoto veranderd ook telkens.
Ook als ik de oude overzichtsfoto weer toevoeg blijf ik een van de andere foto's zien.

<edit> he nu is ie er weer  ;D