De HTForum Showcase

Started by BernHardN, September 27, 2006, 22:47:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BernHardN

mooi  :o

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

J.A.F._Doorhof

Ik heb het al tegen Jack zelf gezegd maar ook even hier, fantastisch gedaan Jack.

De site draait gewoon op onze server dus draait ook de backups mee als het goed is.
Have fun.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

R


garmtz


Deleted member

Ziet er erg goed uit!  :) Ik zal morgen even gaan kloppen op mijn set!

Peerless Monster

#6
Das ontzettend cool!
Nu nog alle adressen erbij dan weten we waar we niet moeten zijn (of wel ;) )....

Leuk inititief...
Komt er ook nog zoiets als het onderdeel reviews?
Of meet & greet onder de bijbehorende sets. Dat is natuurlijk ook cool.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Stress!!!!!

Hulde!!!

Is erg mooi geworden. Kan er een stikkie in "private hometheaters" op het forum of een linkje op de frontpagina? Anders wordt het zo zoeken elke keer....
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

patrick_vdb

Jack =  8)

Misschien inderdaad wel handig om ergens (goed zichtbaar, dus bv in de HTforum banner) een directe link te plaatsen?

mvrg

Patrick

Rappie

Leuk gemaakt, alleen componenten toevoegen geeft nog een hello world ....

Quote
Hello world
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/.sites/28/site1/.users/102/showcase/web/newitem_save.php:4) in /home/.sites/28/site1/.users/102/showcase/web/newitem_save.php on line 80
Eigenaar van Paulthé

koffie

Erg leuk, ben ook mijn setje erin aan het zetten ;)

Kan er een merk 'onbekend' komen ofzo ? Als je apparatuur hebt van een merk wat er niet in staat (in mijn geval : Zinwell) moet je nu voor zelfbouw kiezen ;)
Low budget HT in aanbouw (10 jaren project)

daxie

Super Jack!

(Nu nog mijn wachtwoord herinneren...)

koffie

Quote from: Jack van Dijk on September 28, 2006, 12:18:42
Het lijkt me beter dat ik het merk Zinwell dan gewoon toevoeg  ;). Wat bij deze dus is gedaan.

Jack
Thanks.
Maar dat Zinwell was maar een voorbeeld. Ik snap dat niet alle merken er al in zitten, daarom zou een 'niet aanwezig' merk handig zijn zodat je wel door kunt met toevoegen als je een not listed merk hebt.
Low budget HT in aanbouw (10 jaren project)

Jean Pierre

Ziet er zeeeeeeeeeeeer goed uit jack!

ff een puntje wat nog wat verbeterd kan worden:  1 persoon kan meerdere keren  stemmen op een set.. er zit geen ip check/cooky/username aan verbonden!

Raphie

Ziet er goed uit Jack  8)

Ik kan alleen m'n set(s) niet toevoegen, ik krijg  de volgende error als ik op save druk:

Fatal error: Call to undefined function: penconnection() in /home/.sites/28/site1/.users/102/showcase/web/newset_save.php on line 33
JBL PRX Power!

B.J.

Search geeft:

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/.sites/28/site1/.users/102/showcase/web/search_results.php on line 52

Warning: mysql_free_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/.sites/28/site1/.users/102/showcase/web/search_results.php on line 68

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/.sites/28/site1/.users/102/showcase/web/search_results.php on line 72

Warning: mysql_free_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/.sites/28/site1/.users/102/showcase/web/search_results.php on line 88

Is niet goed  ;D

Raphie

Werkt nu idd weer  ;D

Bug report:
- kan je Better Cables als fabrikant toevoegen?
- je kan nu (uitgelogd) anoniem meerdere malen stemmen ;D
- voor het toevoegen van componenten in je HT zou het mooi zijn als die ook de prijsinfo uit de prijsdatabase meeneemt (nu moet je steeds zoeken) + je krijgt geen verschillen waar de ene persoon zeg 9.000 nieuw betaald te hebben en de ander 5.000 voor het zelfde product.
JBL PRX Power!

Raphie

#17
klopt, maar we kunnen het wel doen voor de list/ advies prijs (die is vastgesteld door de fabrikant)
JBL PRX Power!

mikeske

super zal hier ook mijn set toevoegen  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Deleted member

Zo set toegevoegd en een PB naar Jack gestuurd met was missende merken etc.  :)

Rody

Anders even de merkenlijst-database van hifi.nl opvragen?  O0

Deleted member

Quote from: Rody on September 28, 2006, 16:31:08
Anders even de merkenlijst-database van hifi.nl opvragen?  O0

Nou de merken die ik bedoel (exoten) komen daar ook niet in voor ben ik bang.  :)

Rody

Er staan er echt een heleboel in hoor (kijk maar).

Deleted member

Quote from: Rody on September 28, 2006, 16:42:19
Er staan er echt een heleboel in hoor (kijk maar).

Nope, ze (Pinnacle Systems, Pure Note Audio, Glass, Profiline, Hifi Tuning, Inday Multimedia Products) staan er geen van allen in!  :)


koffie

Wellicht een idee om comments te geven op een set (alleen ingelogde users, om spam te voorkomen) ?
Low budget HT in aanbouw (10 jaren project)