De HTForum Showcase

Started by BernHardN, September 27, 2006, 22:47:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ghosty J

je hoeft toch niet die merken toe te voegen?
zie mijn showcase.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Martijnst1990

Het merk van de HTPC is idd niet direct nodig, heb daar nu oop zelfbouw ingevuld. Maar zou eht wel leuk vinden als het merk van mijn speakers erin zit, om daar nou zelfbouw bij te zetten.

Wacht het gewoon even af :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

YoG

Kunnen de merken Cowon en Iriver worden toegevoegd? Tenks...
(ik neem aan dat ik dat in dit topic moet vragen)

fugazi_2009

XTZ, Antec, Cowon en Iriver zijn toegevoegd. Sorry voor de vertraging maar om een of andere reden krijg ik geen notificaties meer van het HTForum (sta ik op een zwarte lijst of zo? ;D)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Martijnst1990

Quote from: fugazi_2009 on October 14, 2011, 12:16:07
XTZ, Antec, Cowon en Iriver zijn toegevoegd. Sorry voor de vertraging maar om een of andere reden krijg ik geen notificaties meer van het HTForum (sta ik op een zwarte lijst of zo? ;D)
Top, bedankt :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Deleted member

Is het mogelijk dat het merk Devialet (www.devialet.com) wordt toegevoegd aan de database? Zo ja, alvast bedankt!  :)

fugazi_2009

Quote from: Antoine on February 16, 2012, 11:12:56
Is het mogelijk dat het merk Devialet (www.devialet.com) wordt toegevoegd aan de database? Zo ja, alvast bedankt!  :)

Toegevoegd!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

CoSo


fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

VlisChris

Enig idee hoeveel merken er onderhand wel niet in die lijst staan?
Dit is onderhand toch wel een van de meer uitgebreidere lijsten die er op internet te vinden moet zijn :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.


fugazi_2009

Quote from: Christiaan S on February 16, 2012, 23:00:34
Enig idee hoeveel merken er onderhand wel niet in die lijst staan?
Dit is onderhand toch wel een van de meer uitgebreidere lijsten die er op internet te vinden moet zijn :)

2063
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Er zijn wat updates doorgevoerd aan de website, alles zou nog gewoon moeten werken. Zo niet, laat het dan maar weten.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Former member 78


fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Former member 78



fugazi_2009

Quote from: StefaanD on April  6, 2012, 13:12:59
Jack, 'k mis RU connected tussen de merken kan dat ?

Klopt, toegevoegd.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one


fugazi_2009

Voordat iemand het gaat roepen, de showcase website ziet er op het moment niet uit. Die verwees namelijk naar een stylesheet van het oude forum dus dat werkt nu niet meer. Zal kijken of ik het van de week kan aanpassen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Even snel wat aanpassingen gemaakt zodat de Showcase er weer enigzins toonbaar uitziet.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

riwi

Zou het mogelijk zijn om in de component tabel een e3xtra kolom te hebben waardoor de totale prijs berkend wordt uit het aantal en de stuks prijs? Dan is beter inzichtelijk dat sommige mensen foute dingen invullen.

Voorbeeld de roomtreatment van thx-ultra van 2000 waar ie er 40 van heeft opgehangen. Dat is 80.000 euro en dat geloof ik niet helemaal ;) Of is dat spul echt zo duur? Zo zijn er meer mensen met luidsprekerkabel die een aantal meters invullen en niet de prijs per meter maar de totale kabelprijs.

Of anders haal al die prijs informatie weg want zoals het nu is klopt het niet en heeft het weinig nut of toegevoegde waarde.

fugazi_2009

Tuurlijk is dat mogelijk, zal er vanavond wel even naar kijken.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

riwi

Quote from: fugazi_2009 on May 15, 2012, 21:08:40
Tuurlijk is dat mogelijk, zal er vanavond wel even naar kijken.

Mooi, netjes :) het werkt :) Natuurlijk ;)

fugazi_2009

Na de quick and dirty aanpassingen van vorige week, nu de layout maar even wat beter aangepakt en in lijn gebracht met hoe het forum er nu uitziet.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one