De HTForum Showcase

Started by BernHardN, September 27, 2006, 22:47:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


JohanH

Quote from: fugazi_2009 on September  1, 2010, 08:43:16
Dan zou ik nog maar eens gaan rekenen, ik heb zojuist zelf ook nog even jouw lijstje nagerekend en het klopt precies.
Mm verrek, 2 keer nageteld inmiddels en het klopt idd, sorry. :unsure:

denoontje


fugazi_2009

Er zijn wat kleine aanpassingen gemaakt aan de Showcase website. Mocht er iets bij iemand niet goed werken, dan hoor ik het wel.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Ik heb een grote verandering doorgevoerd in de layout van de Showcase website. Hierdoor zou in ieder geval de website er veel consistenter moeten uitzien in alle browsers en zou het zowiezo allemaal wat strakker moeten tonen.

Ik hoor het wel als er iets toch niet goed gaat.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

HTip

Ziet er goed uit Jack! :thumbs-up: Nog geen rare dingen tegengekomen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tommo

ik zal als forumlid ook mijn interesse maar eens tonen ::)

fugazi_2009

Ghosty J wees mij op een bug, waarbij je je set niet kon wijzigen als je een foto had geupload. Dit is nu opgelost.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

LoLife

hoi! Heb net een nieuwe showcase aangemaakt. Helaas kan ik geen Cisco kiezen als merk voor mijn UPC HD DVR. Heb nu uit armoede maar Philips neergezet...
LoLife's Living:
LG OLED + Sonos + Hue

fugazi_2009

Quote from: LoLife on January 17, 2011, 01:20:25
hoi! Heb net een nieuwe showcase aangemaakt. Helaas kan ik geen Cisco kiezen als merk voor mijn UPC HD DVR. Heb nu uit armoede maar Philips neergezet...

Cisco is toegevoegd.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Toen ik vanochtend zelf mijn eigen set bijwerkte zag ik dat de pagina's voor het toevoegen van een nieuw component en het wijzigen van een component er qua layout niet goed uitzagen, dus die 2 ook nog maar even aangepast.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Een hoop updates achter de schermen gedaan aan de showcase website. Laat het maar weten als iets niet goed lijkt te gaan.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

BernHardN

Het laden duurt (bij mij) nogal lang.

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

fugazi_2009

Hier niet echt last van, behalve dat sommige foto's wat traag doorkomen. Maar daar heb ik geen invloed op, die hebben mensen zelf op een webserver staan.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

BernHardN

Dat bedoelde ik eigenlijk  :P
wat ik ook heb is wanneer ik klik op "bekijk alle sets" en klik op "volgende" onderaan gaat hij gelijk naar de laatste set onderaan de volgende pagina.

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

fugazi_2009

De pagina ververst daar niet. Dus je stond al onderaan de pagina, en als je op volgende klikt sta je dus nog steeds onderaan de pagina.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

JCL

Bij mij gaat het laden juist sneller, waar het eerst nog wel eens traag wilde zijn.

fugazi_2009

Quote from: JCL on May  1, 2011, 13:28:00
Bij mij gaat het laden juist sneller, waar het eerst nog wel eens traag wilde zijn.

Dat zal komen door de nieuwe provider/server. Showcase staat op dezelfde server als het forum.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

BernHardN

Quote from: fugazi_2009 on May  1, 2011, 13:04:45
De pagina ververst daar niet. Dus je stond al onderaan de pagina, en als je op volgende klikt sta je dus nog steeds onderaan de pagina.

Dat kan, maar bovenaan kan ik niet op "volgende" klikken

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

fugazi_2009

Quote from: BernHardN on May  1, 2011, 14:04:26
Dat kan, maar bovenaan kan ik niet op "volgende" klikken

Klopt. Ik heb het nu iets aangepast. Initieel laat die nu 5 regels in de lijst zien, dat vergroot de kans dat de pagina in 1 keer op je scherm past en hoef je dus niet te scrollen. En ook de mogelijkheid 'All' in de dropdown toegevoegd (voor het aantal regels dat je wilt zien in de tabel).
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

BernHardN


Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Martijnst1990

Ik moet blijkbaar verder kijken dan mijn neus lang is en niet gelijk een nieuw topic openen ;D

Bij deze wil ik graag met merk XTZ toevoegen aan de Showcase en misschien het merk Antec voor mijn HTPC?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Martijnst1990

Jack is zeker de enige die dat kan?  ??? Ach, hij zal vast één dezer dagen weer online komen  ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

blue-eyes

Jack is ook eigenaar van dit deel. Het draait alleen op de server van Frank en maakt deel uit van dit forum.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey