De HTForum Showcase

Started by BernHardN, September 27, 2006, 22:47:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JohanH

#275
Ik heb audio kabel van de rol bij een gewone audio zaak gehaald, wat voor merk moet ik dan invullen?

En ik heb een interlink/rca kabel van het merk HQ, kan deze toegevoegd worden, LG krijg ik ook niet in de lijst en mijn el cheapo Gamma stekkerdoos heb ikhet merk Ikea voor moeten pakken omdat die er ook niet inzit. :)

fugazi_2009

Die HQ is waarschijnlijk van deze jongens: http://www.hqproducts.com/nl/home. Die zal ik wel toevoegen. LG is als merk wel bekend, maar ik zie dat ik daar een fout heb gemaakt bij het merk selecteren. Dat zal ik zo even aanpassen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

JohanH


fugazi_2009

HQ bleek ook al aanwezig te zijn. En de website is aangepast zodat je ook daardwerkelijk merken als HQ en LG kan kiezen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

celerontje

Waarom kunnen de gebruikers het zelf niet toevoegen?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

denoontje

Quote from: celerontje on April 13, 2010, 17:54:30
Waarom kunnen de gebruikers het zelf niet toevoegen?

ja!   evt vrije keuze veld of een blanco veld mogelijk...nu moet je een merk kiezen wil je dit toevoegen.
ik kan mijn 2e no name rvs stekkerblok ook niet toevoegen :p

JohanH

Dat zou idd fijn zijn ja, goed idee!


Kunt u trouwens HP als merk ook toevoegen? Die heb ik namelijk staan als Media Center pc. :)

fugazi_2009

Quote from: celerontje on April 13, 2010, 17:54:30
Waarom kunnen de gebruikers het zelf niet toevoegen?

Omdat ik al ongeveer 20 keer de vraag heb gehad om een merk toe te voegen dat al in de lijst stond. Of een merk wat eigenlijk een type was. Oftewel dat lijdt tot een puinhoop. Bij een merk probeer ik ook (work in progress) om de website van het merk toe te voegen zodat je in een lijst van componenten op het merk kan klikken om naar de website te gaan.

Het feit dat het nu verplicht is kan ik wel wat aan doen, daar zal ik binnenkort wel even naar kijken.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

denoontje


JohanH

@fugazi_2009, HP stond er nog niet in he?

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

JohanH

Erg officieel haha, dankjewel nogmaals!

LoLife

#287
Waarom kan ik niet inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord? Op de showcase-site vraagt ie om in te loggen maar dat is niet mogelijk?? Hij geeft 'Verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord'....
LoLife's Living:
LG OLED + Sonos + Hue

VlisChris

Je moet je apart aanmelden voor de showcase.
Dus even apart registreren.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LoLife

Heb ik gedaan, kreeg een activatielink, en als ik daarop klik zegt ie incorrecte activatie...
LoLife's Living:
LG OLED + Sonos + Hue

fugazi_2009

Net even getest, registratie zou gewoon goed moeten werken. Ik zal Jeroen even vragen in de DB te kijken en je eventueel handmatig te activeren.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Quote from: LoLife on April 13, 2010, 21:50:39
Heb ik gedaan, kreeg een activatielink, en als ik daarop klik zegt ie incorrecte activatie...

Jeroen heeft het nagekeken en we hebben niemand in de database die nog niet actief zou zijn. Kan je anders per pm je username laten weten?

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Er is zojuist weer een update van de showcase website neer gezet. Laat maar weten als er problemen zijn.

De volgende stap moet een grote stap gaan worden, ik hou jullie op de hoogte  ;)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

JohanH

Ben erg benieuwd!

Zou jij trouwens de Neotion CI+ CAM Module van Ziggo kunnen toevoegen?

HTip

Quote from: fugazi_2009 on May 18, 2010, 13:11:42
Er is zojuist weer een update van de showcase website neer gezet. Laat maar weten als er problemen zijn.

De volgende stap moet een grote stap gaan worden, ik hou jullie op de hoogte  ;)
Nou maak je me nieuwsgierig... Spannend!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

MoTukkeR

Het merk Techlink komt nog niet in de lijst voor.

zie http://www.techlink.uk.com/
♫ Samsung LE40C650 ♪ Marantz SR 5004 ♪ Marantz BD 5004 ♪ A.C. Ryan PLAYON!HD mini ♪ B&W 685 ♪ Atacama Nexus 6i ♪ Kabels: Monster Cable, Van den Hul, Techlink ♫

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

JohanH

Quote from: JohanH on May 18, 2010, 18:48:53
Zou jij trouwens de Neotion CI+ CAM Module van Ziggo kunnen toevoegen?
*kuch

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one