De HTForum Showcase

Started by BernHardN, September 27, 2006, 22:47:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Deleted member

Quote from: Ghosty J on July 28, 2008, 17:42:29
kan misschien ook iets zoals de vibrapods worden toegevoegd worden aan de lijst of heb ik er overheen gekeken ?

Vibrapods en Vibracones zijn van 'Kennard Industries' en die staat in de lijst.

Deleted member


Dirc


VlisChris

Dit moet onderhand toch wel een van de meest uitgebreide merkenlijsten op het internet zijn?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Dirc

Quote from: Jack van Dijk on November  2, 2008, 16:52:28
Dat komt waarschijnlijk omdat het merk Pixel Magic is ;)
Heh heh, inderdaad. Crystalio staat er zo groot op;D

blue-eyes

#205
Jack: er zit een "raar iets" op de showcase.

Dit voor de prijs en aantal.

De totalen rekenen met aantal maal prijs. Echter veel mensen vullen in de prijssectie de totaalprijs in betaald, niet de prijs per stuk.
Is het niet handiger om voor de totale prijs domweg de prijzen betaald op te tellen?



Ik heb nu alle prijzen nieuw en betaald gelijk getrokken. Maar er is verschil in de totaalsom! Ik had dat idee al vaker, als ik snel met de hand telde kwam er vaak een VEEL lager bedrag uit, ook bij andere sets.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

riwi

#206
Het grootste probleem zit hem in het feit dat sommige mensen kabel prijzen voor de hele kabel opgeven en dan bij "aantal" het aantal meters invullen. Zo heeft THX_Ultra zeker geen  14x650 = 9100 euro voor zijn Furutech betaald neem ik aan. En zijn room treatment heeft geen 40 x 2000=80.000 euro als waarde of 40x800=20.000 euro gekost.

Het maakt mij allemaal niet zo veel uit, maar de totaalprijzen in de showcase zeggen daardoor niet zo veel.

idem voor speakers wordt vaak een paarprijs opgegeven en dan als aantal 2. Dan telt de showcase de speakerprijs dubbel.

Quote from: Blue-Eyes on May 10, 2009, 11:52:01
Jack: er zit een "raar iets" op de showcase.

Dit voor de prijs en aantal.

De totalen rekenen met aantal maal prijs. Echter veel mensen vullen in de prijssectie de totaalprijs in betaald, niet de prijs per stuk.
Is het niet handiger om voor de totale prijs domweg de prijzen betaald op te tellen?



Ik heb nu alle prijzen nieuw en betaald gelijk getrokken. Maar er is verschil in de totaalsom! Ik had dat idee al vaker, als ik snel met de hand telde kwam er vaak een VEEL lager bedrag uit, ook bij andere sets.

blue-eyes

Toch zit er nog iets raars in.......

Ik heb bij de prijzen overal de setprijs, danwel stuksprijs opgegeven. Ik reken een speaker als set, dus als 1.
Als ik ergens 3 op geef betekend dat ik ergens drie setjes van heb, of 3 stuks bijv. stroomkabels.

Bij de prijzen vul ik de prijs per set / stuk in, bij betaald het aantal maal de stuksprijs. Als jack stukprijs maal aantal rekent zouden er twee gelijke totalen uit moeten komen!

Kijk maar eens op mijn showcase.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

riwi

#208
Quote from: Blue-Eyes on May 10, 2009, 13:24:42
Toch zit er nog iets raars in.......

Ik heb bij de prijzen overal de setprijs, danwel stuksprijs opgegeven. Ik reken een speaker als set, dus als 1.
Als ik ergens 3 op geef betekend dat ik ergens drie setjes van heb, of 3 stuks bijv. stroomkabels.

Bij de prijzen vul ik de prijs per set / stuk in, bij betaald het aantal maal de stuksprijs. Als jack stukprijs maal aantal rekent zouden er twee gelijke totalen uit moeten komen!

Kijk maar eens op mijn showcase.

Je moet bij "betaald" de stuks/set prijs opgeven net als bij nieuwprijs. Dan klopt het volgens mij wel.
Bji mijn set 6x nordost blueheaven (6 paar) betaald 130 per set, nieuw 180 per set, dan telt de showcase 6x130 voor betaald en 6x 180 voor de nieuwprijzen dacht ik.

Jij bent dus ook een van de mensen die het fout doet volgens mij :
vibrapods 30 per stuk nieuw, 3x bij aantal en dan 90 invullen bij betaald levert op dat de nieuwprijs van het totaal 90 is en dat je 270 betaald zou hebben (ipv de werkelijke 90)

blue-eyes

Ik snap het.

De prijzen die je noemt, voor zowel nieuw als zelf betaald zijn altijd de stuksprijs, danwel de setprijs!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

riwi

Quote from: Blue-Eyes on May 10, 2009, 13:51:42
Ik snap het.

De prijzen die je noemt, voor zowel nieuw als zelf betaald zijn altijd de stuksprijs, danwel de setprijs!

Of de werking van de showcase moet aangepast worden cq duidelijker gemaakt worden. Want veel mensen doen het fout volgens mij. En daardoor is het prijs / totaal overzicht niet correct.

RubenK

Klopt het dat er een fout in het showcase-systeem zit?! Ik kan geen nieuwe set aanmaken, dan krijg ik de volgende foutmelding:

QuoteParse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING, expecting ',' or ';' in /home/.sites/75/site8/.users/102/showcase/web/newset_save.php on line 89

Volgens mij betekend dat dat er een fout in de syntax zit. Even checken dus ;-)
Samsung LE40A552
JVC A-S3 Stereo Amp ('70s vintage)
Custom HTPC -XBMCBuntu - Intel Core2Duo E8400 - 4GB DDR2 PC6400 - GeForce GT610
Pioneer BDP-140 Bluray

RubenK

Quote from: Jack van Dijk on May 24, 2009, 21:44:55
Kloppen doet het natuurlijk niet, maar je had wel gelijk ;)

Probleem is opgelost.

Superb - bedankt! Alles werkt weer naar behoren!
Samsung LE40A552
JVC A-S3 Stereo Amp ('70s vintage)
Custom HTPC -XBMCBuntu - Intel Core2Duo E8400 - 4GB DDR2 PC6400 - GeForce GT610
Pioneer BDP-140 Bluray

tekke

Hoi Jack,

Ten eerste, complimenten voor de showcase-site. Ziet er echt heel gaaf uit. Ook die foto's zo via flash heel cool  O0

Ben gelijk begonnen met invoeren.

Maar ik miste nog HD Digitech http://www.hdx1080.com/ van de HDX1000 nmt
en Slim Devices bij de nmt's ( ik weet wel dat die zijn overgenomen door logitech, maar er zijn vast een hoop mensen die nog de oorspronkelijke versie hebben. incl. mezelf )

Kun je die toevoegen?

BvD

Tekke
Woonkamer
Panasonic: TX-P42G10E (Gecalibreerd door Frank) | ThemeScene HD700  | ONKYO PR-SC886  | ARCAM FMJ P7  | Denon DVD-3800BD  | Sony PS3  | HDX-1000  | B&W DM603s3 / DM601s3 / LCR60s3 | Canton Sub
Slaapkamer
Sony KDL-32MRX1 / BDP-S550

blue-eyes

Jack is even met vakantie, maar als hij terug komt zal hij zeker een en ander willen toevoegen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

tekke

OK thanks voor de tip, wachtewe ructig af  :smile:
Woonkamer
Panasonic: TX-P42G10E (Gecalibreerd door Frank) | ThemeScene HD700  | ONKYO PR-SC886  | ARCAM FMJ P7  | Denon DVD-3800BD  | Sony PS3  | HDX-1000  | B&W DM603s3 / DM601s3 / LCR60s3 | Canton Sub
Slaapkamer
Sony KDL-32MRX1 / BDP-S550

Lars_Portman

Zou het kabel merk Cassiopeia ook toe willen voegen voor mij?

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

denoontje

kun je iscidu ook toevoegen (HDMI kabel ;-) )
thx

denoontje

dat kan..logo is onduidelijk ;-) --> denk het wel

tevens graag inbouwspeakers alecto (voor mijn badkamerset ;-) )

zioe http://www.alecto.nl/TradePoint/CategoryBasic?category=1&categoryName=Audio/Communicatie&categorypicture=0&categoryback=1


weet niet of deze link mag, anders haal je hem maar weg

thx

denoontje


fugazi_2009

De Showcase website is wat onderhanden genomen. Uiterlijk zijn er kleine veranderingen, welke het beste tot hun recht komen in Firefox, Chrome en Safari en iets minder in Internet Explorer.

Vooral in technisch opzicht zijn er grote wijzigingen gemaakt:
- Effecientere code waar het gaat om de interactie met de database
- Alle javascript is vervangen en er is overgestapt naar een javascript library die het gemakkelijk maakt om gemakkelijk cross browser script te schrijven. Dientengevolge is de hoeveelheid javascript ook uitgebreid en wordt er nu netjes gebruik gemaakt van calendar controls voor datums e.d., meer client-side input validatie ipv server-side enz.
- Last but not least, het merk Oppo is toegevoegd  ;D

De prijsinformatie die deel uitmaakte van de showcase website is afgesplitst naar een aparte website: http://www.hifiprijzen.nl. Daar zijn de nodige nieuwe prijslijsten ingevoerd, in de oude showcase waren er zo'n 16000 prijzen bekend, nu zitten er tegen de 21000 prijzen in en dit zal nog regelmatig uitgebreid worden.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Jeroen de Waal


RonG

hmm, wilde eens gaan updaten maar soms blijft de button "opslaan" gedimd.
Hier een voorbeeld. Bij het veld Onderdeel kan ik ook niets kiezen bv.


RonG

Wanneer ik de categorie even verander is de opslaan button wel weer te klikken, ook wanneer ik weer netwerk media speler kies,
kleine bug?

fugazi_2009

Quote from: RonG on February 18, 2010, 11:47:10
hmm, wilde eens gaan updaten maar soms blijft de button "opslaan" gedimd.
Hier een voorbeeld. Bij het veld Onderdeel kan ik ook niets kiezen bv.

Onderdeel geeft inderdaad niet altijd een keuze. Dat is op zich geen probleem. In dit geval heb je een merk ingevuld welke nog niet bekend is, ik zal inderdaad eens kijken dat ik daar een duidelijke melding over toevoeg voor die situatie. Ik heb A.C. Ryan intussen als merk toegevoegd.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one