De HTForum Showcase

Started by BernHardN, September 27, 2006, 22:47:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

patrick_vdb

Hoi Jaco,

Quote from: jaco on October  5, 2006, 15:05:06
Dat is voor mij althans een van de redenen om hier geen gebruik van te maken.

Ik zie een aantal sets staan waarbij geen nieuwwaarde (of aankoopprijs) vermeldt staat, is dus geen verplichting lijkt mij om de bedragen in te vullen?

mvrg

Patrick


W

Quote from: Jack van Dijk on October  5, 2006, 14:00:14
Hmm, je bedoeld behalve dat je die foto van internet eerst download en dan weer upload, de mogelijkheid om een link te zetten?

Daar moet ik het een en ander voor veranderen, maar ik zal het in de lijst zetten. Ik denk namelijk dat meer mensen nu foto's dubbel hebben staan.

Jack

Ik bedoelde inderdaad de mogelijkheid om 'n link neer te zetten. Het heeft geen haast hoor, ik heb pas 1 foto, moet nog nieuwe gaan maken. Alleen voor de server waar nu alle foto's naartoe worden geupload zou het wat verkeer kunnen schelen...

Martin_M

Quote from: Jack van Dijk on October  5, 2006, 15:46:50
- De prijzen van apparatuur zijn absoluut niet verplicht om in te vullen, dus kan je gewoon leeg laten.

Aha, dat betekend dus niet dat je illegaal aan je spullen bent gekomen ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Raphie

De stemmogelijkheid is weggehaald zie ik? wel net zo goed.
en idd gewoon je aanschafprijs leeg laten, adviesprijs leeglaten heeft geen nut, want die zijn ook prima elders te vinden.
JBL PRX Power!

Durk

Zeer goed plan van die stemfunctie!

Hebben we gelijk ook een goede reden om wat vaker een M&G te houden..  ;D
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Deleted member

Quote from: jaco on October  5, 2006, 15:05:06
Bang om een lage score te krijgen ?

Ik niet (ik stond ook al in de top 10) maar anderen wellicht wel.

Chris80

Quote from: Antoine on October  5, 2006, 22:14:54
Ik niet (ik stond ook al in de top 10) maar anderen wellicht wel.

Uiteindelijk gaat het erom dat je je eigen set mooi vindt. Wat andere ervan vinden is dan bijzaak (al is het natuurlijk leuk als je positieve reacties krijgt).
Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

Deleted member

Quote from: Chris80 on October  5, 2006, 23:35:08
Uiteindelijk gaat het erom dat je je eigen set mooi vindt. Wat andere ervan vinden is dan bijzaak (al is het natuurlijk leuk als je positieve reacties krijgt).

Uiteraard, ik heb ook de mooiste set...vind ik zelf!  ;D Maar goed, nogmaals het ging niet om mij.  :)

Martin_M

Quote from: Chris80 on October  5, 2006, 23:35:08
Uiteindelijk gaat het erom dat je je eigen set mooi vindt. Wat andere ervan vinden is dan bijzaak (al is het natuurlijk leuk als je positieve reacties krijgt).

Ja daar heb je helemaal gelijk in. Anders had ik wel een heel anders (lees; met veiligere keuzes) set gehad ;).
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

B.J.


Deleted member

Quote from: Jack van Dijk on October  6, 2006, 16:45:46
Verzoek voor ideeen

Welke extra velden zouden jullie nog willen zien bij een profiel van een lid of bij een set?

Jack

Ik zelf hecht wel waarde aan muziekvoorkeuren. Oftewel welke (soorten) muziek draait iemand graag.

En wellicht kun je de ingevoerde geb. datum gebruiken om de leeftijd van een member weer te geven.

riwi

Ik heb al mijn plaatjes vervangen door links.

Als je een digitale projector kiest dan komt ie in het overzicht als CRT projector. Dat lijkt mij niet helemaal te kloppen (naam van het veld).

Richard

wh-vanderpost

Misschien leuk om de foto die rechts staat als je een set bekijkt (op de plaats waar de overige foto's ook komen als je erop klikt), clickable te maken. Gewoon de URL van de foto laten openen in een nieuw venster zonder knoppen, balken, adresbalk enz.  Vaak zijn de foto's 1024 of nog groter en dan is het natuurlijk wel leuk om de fullsize ervan te zien zonder al te veel copy-paste werkt :D
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

patrick_vdb

Quote from: Jack van Dijk on October  8, 2006, 12:53:08
Goed idee, ga ik regelen

Ja, zeg! Heb ik ze voor niets zitten te resizen >:( ;D

Goed plan!

mvrg

Patrick

riwi

#89
Quote from: Jack van Dijk on October  8, 2006, 13:06:21
Ik heb hem in de database al even aangepast in van CRT in DLP

Bedankt. Maar ik bedoelde dat als je een component toevoegt je alleen de keuze "projector" hebt en dat dat dan als CRT projector in het overzicht staat (Garmt's set heeft dat ook CRT projector ipv gewoon Projector of DiLA projector).
In het pulldown menu staat ook DLP projector er niet bij dacht ik, alleen gewoon projector.

Wel bedankt voor de snelle service  8)  :D

<edit>
Ik zie nu dat je na de category nog een onderdeel kan kiezen. Dat was nog niet toen ik de spulletjes invoerde  ;)

Martin_M

Volgens mij is de zoekfunctie nog wat te fanatiek.

Als ik op 'transparent' zoek vind ik keurig 3 kabels bij Jack, 1 bij Riwi en verder volgens mij alle onderdelen bij mijzelf.
Nu hebben wij een aardig transparant setje, maar dit lijkt me wat overdreven ;D

Als er staks meet & greets verslagen met cijfers worden gegeven, zien we die dan ook terug op de hoofdpagina??

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Martin_M

Quote from: Jack van Dijk on October  8, 2006, 14:15:48
Dan heb jij waarschijnlijk Transparent in je set omschrijving staan. Dan pakt die daardoor alle componenten mee. Wordt nog aan gewerkt.

Klopt!!
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Raphie

kunnen de de componenten die je te koop aan biedt een "TE KOOP" ikoontje of flag geven?

We kunnen dan heel eenvoudig een query draaien van alle componenten die te koop zijn dit maakt het zoeken ook weer wat makkelijker of kan de interesse wekken van iemand die niet in de advertenties gekeken heeft.
JBL PRX Power!

Tube-freak

Ik weet niet of het handig is (en of er ruimte voor is) maar ik zou wel graag iets willen zien van "nieuwste verslag/review"  ofzo.
Het is nu namelijk niet zo snel te zien of er een nieuw verslag is op de site. Gewoon kort en bondig linkje op de frontpage zonder foto erbij ofzo. Dan hoef je niet elke keer naar de verslag pagina en ik denk dat verslagen dan ook sneller en meer gelezen zullen worden omdat ze dan sneller opvallen.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

W

Quote from: Tube-freak on October 10, 2006, 00:47:14
Ik weet niet of het handig is (en of er ruimte voor is) maar ik zou wel graag iets willen zien van "nieuwste verslag/review"  ofzo.
Het is nu namelijk niet zo snel te zien of er een nieuw verslag is op de site. Gewoon kort en bondig linkje op de frontpage zonder foto erbij ofzo. Dan hoef je niet elke keer naar de verslag pagina en ik denk dat verslagen dan ook sneller en meer gelezen zullen worden omdat ze dan sneller opvallen.



Lijkt mij ook handig, gisteren een verslag erop gezet. Maar ik kon 'm alleen vinden via de set van wie het verslag is...

R

Nice, en wat een primeur O0

Quote from: Jack van Dijk on October 10, 2006, 09:27:56
Dat had ik ook ontdekt ja  ;D Er is nu een tabje verslagen, waar je de complete lijst te zien krijgt.

Dat idee dat je een indicatie krijgt wat er nieuw is sinds je de vorige keer op de website was is ook wel handig. Ik heb daar nu al wat voorbereidingen voor getroffen en zal dat eens verder gaan uitwerken.

Jack

VlisChris

Mooi allemaal hoor :D
Bij het tabblat verslagen heb je de bovenste gegevens van dat verslag gecentreerd, en de onderste regel links uitgelijnd. Misschien wat overzichtelijker om dat op dezelfde manier uit te lijnen?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

joostpolletje

Quote from: Jack van Dijk on October 10, 2006, 19:39:42
En we zijn intussen op het magische punt van 100 leden!

Jack

Wat leukd dat ik dat mocht zijn ;)

Mooi initiatief..

Is het misschien ook een optie om net zoals op het forum het mogelijk te maken om te discussieren over je set dmv berichten plaatsen
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

Tube-freak

Daar hebben we dit forum toch al voor??
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Raphie

i.d.d. laten we posten voor dit forum houden
JBL PRX Power!