De grootste tranen trekker

Started by BernHardN, September 27, 2006, 18:53:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LexiconLogan

Quote from: chulin on April 30, 2007, 11:03:37
Maak niet uit wat voor film om een "Pioneer PDP-427XA met dirty screen" toetstel  :'( :'(
;D
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Gizz

2 scenes  the patriot van mel gibson.

1e met zn 2e zoon die dood gaat. zohe die vent kan echt acteren alsof het zn eigen zoon is die in zn armen aan het sterven is.

2e met zn dochtertje die naar em toe rent en roept dont goooo. slik

niet echt een tranentrekker maar meer ontroerend vind ik van lotr return of the king waarbij aragorn tegen de hobbits zegt
you dont have to bow to anyone en waarbij dan iedereen voor HUN buigt. brr

Ik vind ook dat met de juiste muziek eronder het effect 200% versterkt. Als de juiste tune er niet onder zit het moment zeker verloren gaat...

Grindtegel

Quote from: gizz on May  9, 2007, 00:41:05
2 scenes  the patriot van mel gibson.

1e met zn 2e zoon die dood gaat. zohe die vent kan echt acteren alsof het zn eigen zoon is die in zn armen aan het sterven is.

2e met zn dochtertje die naar em toe rent en roept dont goooo. slik

niet echt een tranentrekker maar meer ontroerend vind ik van lotr return of the king waarbij aragorn tegen de hobbits zegt
you dont have to bow to anyone en waarbij dan iedereen voor HUN buigt. brr

Ik vind ook dat met de juiste muziek eronder het effect 200% versterkt. Als de juiste tune er niet onder zit het moment zeker verloren gaat...

:o Ik kreeg ook wel tranen in mijn ogen van The Patriot maar dat was nou niet bepaald door de acteerprestaties, wat een draak van een film  ;)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Gizz

haha tja gelukkig heeft ieder een andere smaak  :D

Joris1971

The sound of music  :'(






















Om te janken zo SLECHT!

revo

Quote from: ChrisV on September 27, 2006, 21:48:38
The Notebook, echt zo´n klassieke tranentrekker. Normaal gezegd bepaald geen last van bij romantische film.
The Notebook was inderdaad heel mooi, als je het je ook goed kan voorstellen (lees mensen die in geheugen achteruitgaan kunnen heel iri, oninteressant en boring overkomen, maar hebben ook in hun leven vast veel beleefd en mooie verhalen.. als ze het maar konden vertellen, vandaar "het dagboek")
Living Cinema

Dreamzzz

#56
Er schieten me zo drie films te binnen waarbij ik de nodige traantjes heb gelaten, alledrie films uit mijn 'kindertijd':

- Als je begrijpt wat ik bedoel
- Fievel: Avontuur met een staartje
- Gorillas in the Mist: The Story of Dian Fossey

Snap trouwens niet dat die laatste nog niet genoemd was ??? Het is nou niet bepaald een kinderfilm, maar ik ben heel blij dat ik 'm toen wel gezien heb. Tsjonge, wat heb ik gejankt tijdens die film. Heb toen gezworen dat ik 'm nooit weer ging kijken, maar ik wil de film eigenlijk nog wel weer eens zien.

'Als je begrijpt wat ik bedoel' en 'Fievel: avontuur met een staartje' heb ik onlangs op DVD gekocht, dus die ga ik binnenkort weer eens bekijken  :D

Groet,
   Frank

Kwabbernoot

Er is er één die wat mij betreft bovenaan staat en dat is East of Eden. Prachtige film met een ook zeer goede rol van James Dean. Bijzonder.

Groeten...

mariolino

In her shoes

Niet echt mijn ding van film maar als ze op het einde van de film het gedicht van E.E Cummings voorleest krijg ik toch een krop in de keel.
(Dat kan natuurlijk ook komen door Cameron diaz  :P )






Raimond

#59
Dead man Walking

Big Boys dont cry

Gladiator

beide erg indrukwekkende films en heb er wel een traantje bij moeten laten :'(
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

Fico

Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

BigNinja

Bambi, toen z'n moeder dood ging  :'(
Samsung LE32R72B, König.

Onne

Johnny 5 wanneer hij stuk wordt gemaakt en z'n accu bijna dood is  :'(

Tranen met tuiten!  ;D

Xstream

The Notebook
Whale Rider
Schindler's List
Hotel Rwanda
The Pianist
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

BigNinja

The Notebook was inderdaad ook een hele goeie film.
Was zo onder de indruk dat ik um uit verdriet maar heb gekocht  ;D

Maar Bambi blijft toch wel favoriet  >:D
Samsung LE32R72B, König.

Paul1967

Mijn vriendin is een grote jankebalk dus ik kan tegenwoordig ook al niet meer zoveel hebben als het naast me zit te sniffen tijdens een film. Onlangs nog vochtige ogen gehad bij Walt Disney's Tarzan notabene :-[

Gizz

Das nog niks. Mijn vriendin krijgt de sniffels als ze de begin tune van the shire hoort.
Maar het is ook zoooo mooi zegt ze dan. Mooi zeker maar er zijn grenzen....

BigNinja

Aaaaaaaaaa wat een schatjes allemaal... snif... ik vind jullie allemaal lief... snif  :'(  ;D
Samsung LE32R72B, König.

Fico

Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

Xstream

Vroeger ontelbaar keren in tranen voor de buis gezeten als "Als je begrijpt wat ik bedoel" weer voorbij kwam. De film met Olivier B. Bommel en Tom Poes over een draak met de naam Zwelgje. Men, wat een jeugd sentiment. Ik heb hem 2 jaar geleden nog 's gekeken, wel grappig, maar lang niet meer de ervaring die ik als kind bij deze film had :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Gizz

Denk dat het psies hetzelfde is als met e.t 
Vroeger spannend en ontroerend nu mooi gedaan

Audiopaul

Als nuchtere Hollander raak ik niet zo gauw emotioneel bij een film, in tegenstelling tot mijn vrouw die bij het minste geringste al naar de zakdoeken grijpt!  ??? ;D
Toch was ik zeer geroerd door films als Saving Private Ryan en Sophie's Choice. Bij een scene in Sophie's Choice waarin Meryll Streep een keuze voor één van haar twee kinderen moest maken kreeg ik toch wel vochtige ogen.  :-\
WWW.AUDIOREVIEW.NL

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Li-unit

Open water

Verrasend realistisch en aangrijpend :o

bodiug


Elegy



Over de oorlog in voormalig Joegoslavië.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.




Als ze de beelden laten zien die de geallieerden hebben gemaakt in de concentratiekampen.
Verpletterende indruk  :'(