the Monitor Audio Lounge. met Atmos 5.2.4. > De stekker er weer in

Started by yorkie13, September 27, 2006, 14:48:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

H&C Hifi

Quote from: RA SUBS on May 25, 2016, 13:43:16
Helaas op dit moment nergens leverbaar

knap dat ze in de webshop bij je andere dealer aangeven  dat hij leverbaar is in 1 a 2 werkdagen...  :-X
De importeur weet nog niet eens wanneer ze komen... de vorige keer duurde dit 2,5 maand  :ph34r:

yorkie13

#1376
We wachten het af, toch maar een r115sw besteld

Tot die tijd maar met 2 xr112sw spelen.


RonG

Quote from: RA SUBS on May 25, 2016, 15:53:24
We wachten het af, toch maar een r115sw besteld

Ik had er 2 besteld 8)

yorkie13

#1378
Zelfs een enkele R115sw is niet direct leverbaar.
2 weken wachten volgens opgaaf.

Overigens wel netjes hiervan op de hoogte gebrachtt.

remanus

Quote from: RonG on May 25, 2016, 17:07:16
Ik had er 2 besteld 8)

Ik heb zeker geen spijt van mijn tweede. Dus zou zeggen  ^^

H&C Hifi

#1380
Die 2weken is ook giswerk... de importeur weet nog niet eens wanneer ze weer binnenkomen helaas  :(
De laatste keer dat de importeur het niet wist hebben we 2,5maand gewacht op de levering (hoop dat het nu sneller gaat)

yorkie13

Maar nu weet ik dat ze slecht leverbaar zijn.
Een R115sw is het wachten waard

sparda

Is de moeilijke leverbaarheid eigenlijk ten gevolge grote vraag of eerder het productieproces dat moeizaam verloopt?
WoonkamerHT: LG 55OLEDC6 - Marantz SR7010 -  Front: Klipsch RP-280F - Center: Klipsch RP-450C - Rear: Klipsch RP-260F - Sub: Klipsch R-115SW - Pioneer BDP-LX58 - PS4

H&C Hifi

Quote from: sparda on May 27, 2016, 11:59:08
Is de moeilijke leverbaarheid eigenlijk ten gevolge grote vraag of eerder het productieproces dat moeizaam verloopt?

Ik denk stiekem dat het meer aan de importeur ligt, die moet ver vooraf plannen wat er binnen moet komen.
ander nadeel is dat hij voordat het verscheept word ook nog alles moet betalen (en dat zijn geen misselijke bedragen)


yorkie13

#1384
En dan subwoofers verkopen, die met een €899 adviesprijs weg gaan voor nog geen
600 euro.

Kleine marge erop dus.

H&C Hifi

Quote from: RA SUBS on May 27, 2016, 12:46:36
En dan subwoofers verkopen, die met een €899 adviesprijs weg gaan voor nog geen
600 euro.

Kleine marge erop dus.

Geen 1 oplettende consument koopt Klipsch nog voor de adviesprijs..
De importeur heeft dit helaas zelf veroorzaakt en roept geen halt wanneer spullen voor ongeveer inkoop online staan.
Iets beter de prijzen en daardoor producten beschermen zou niet verkeerd zijn.
De inkoopprijzen worden ook niet meer berekend aan de adviesprijzen er zijn inmiddels wel aangepaste inkoopprijzen... anders zouden we dik met verlies verkopen.
Wil niet zeggen dat het nog steeds zeer ongezond is aan de prijzen waar nu aan verkocht word (voor de particulier wilt kopen wel positief natuurlijk)

Als ik een sub moet verkopen met 5 Euro ''winst'' dat is niet gezond, daar kan je geen winkel van laten draaien.. scheelt dat er gelukkig meer dan alleen Klipsch word verkocht.

yorkie13

#1386
Je doet hier zelf gelukkig aan mee  :D

Helaas ook hier geen R115sw leverbaar voor €550

H&C Hifi

Quote from: RA SUBS on May 27, 2016, 16:41:44
Je doet hier zelf gelukkig aan mee  :D

Helaas ook hier geen R115sw leverbaar voor €550

Klopt, ik ben niet iemand die snel nee verkoopt..
Als ik mee kan doe ik dat.

luuk

Doublepoint heeft de Klipsch r112sw en de r115sw op voorraad blijkt uit onderstaand antwoord wat ik kreeg..

Beste Luuk,

Bedankt voor uw bericht.
WIj hebben beiden subwoofers op voorraad inderdaad.
Indien u ze dit weekend besteld zullen ze maandag verzonden worden.
Ik verneem graag even uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Doublepoint
Marantz PM KI PEARL,  Marantz SA KI PEARL, Marantz sr7010,  Philips BDP9700,  Floating Cameleon King,  Floating Cameleon Duchess,  Floating Cameleon Voice,  Klipsch R-112SW

yorkie13

#1389
Daar is de R115sw. Nu in de aanbieding voor €649, en dan met 5% korting

Heb de aankoop van een R115 maar even aan de wilgen gehangen.

Subwoofer is gewoon niet leverbaar helaas.

luuk

Ik meldde dit omdat ik hier las dat er niet geleverd kon worden omdat de importeur schijnbaar op nieuwe voorraad zit te wachten.  Schijnbaar heeft double point toch nog ergens wat voorraad gevonden. Ik zit te denken aan de r112 sw.  Zal vast wat zat oempf geven in een gewone huiskamer toch? IkIk heb nu de BK xxls400.
Marantz PM KI PEARL,  Marantz SA KI PEARL, Marantz sr7010,  Philips BDP9700,  Floating Cameleon King,  Floating Cameleon Duchess,  Floating Cameleon Voice,  Klipsch R-112SW

yorkie13

Heb nu 2 x R112sw staan en dat geeft idd meer druk in het laag bij films dan een
Xxls400.

luuk

OK. Thanx. Ik heb de BK xxls400 toen gekocht om mijn Kefs reference model 2  te ondersteunen met muziek maar ik heb nu andere luidsprekers die voldoende laag geven dat dus wil ik nu een sub die meer voor film geschikt is.
Heb je het al bij double point geprobeerd ra subs?
Ze zeggen nl in de mail die ik vandaag gekregen heb dat als ik vandaag de R115 sw bestel,  ik hem maandag al in huis heb...
Marantz PM KI PEARL,  Marantz SA KI PEARL, Marantz sr7010,  Philips BDP9700,  Floating Cameleon King,  Floating Cameleon Duchess,  Floating Cameleon Voice,  Klipsch R-112SW

yorkie13

Probeer het, en je weet het zou ik zeggen.

luuk

Marantz PM KI PEARL,  Marantz SA KI PEARL, Marantz sr7010,  Philips BDP9700,  Floating Cameleon King,  Floating Cameleon Duchess,  Floating Cameleon Voice,  Klipsch R-112SW

yorkie13

Als het goed is morgen een Klipsch R-115sw in THE house.

H&C Hifi


yorkie13


yorkie13

toch iets groter..........

mijkie

ik vond de 12 inch al niet klein  :wacko:

mooi speelgoed weer Ralf !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6