the Monitor Audio Lounge. met Atmos 5.2.4. > De stekker er weer in

Started by yorkie13, September 27, 2006, 14:48:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ralf67

Zeker wel, maar liefst een zwarte uitvoering.

Ralf67

En het zijn zwarte monoblokken geworden van Exposure

De 3010 S2 goed voor 100 watt aan 8 ohm.

Ralf67

Na avondje luisteren wel blij met de Exposure monoblokken.

Duidelijk meer power en controle.

Al zij de Scan Speak Vertigos met 87 db en 8 ohm niet heel lastig aan te sturen.

Ze gaan minder hard dan de Focals die ik hiervoor had.

fluissie

Fijn dat je dat voor jezelf ervaart  :thumbs-up:

Al gaat het er bij mij niet in ....heb de 4500 ook gehad
Kon oa de r900 onvervormd opstoken tot volumes die echt niet meer leuk waren , beiden gaven geen krimp

Maar goed jij bent er mee in je nopjes en dat is wat telt  :pompom:

Ralf67

Echt wel  8)

Heb uiteraard ook de X4500 direct op de Vertigos gehad.

Misschien dat onderstaande foto van een mono poweramp iets verduidelijkt .

Ik zie dat de x8500 weer weg is ?

fluissie

Je mag het best verduidelijken maar met een foto overtuig je me niet ralf ^^

De 4500 kwam na een mm8077 en av7703 ... Verschil nihil
In ht de 4500 zelfs levendiger

Ja de 8500 was wayyyyyy overkill voor in een huiskamer
Maar goed je moet alles een keer geprobeerd hebben zeg ik dan maar  :D

JeroenGRT

Gewoon een stereo versterker ertussen, bijv. Om bij MF te blijven met ht schakelaar http://link.marktplaats.nl/m1567788637
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

fluissie

Waarom ?? , Ralf is er blij mee zoals hij het heeft en dat telt

Kloten met een stereo versterker ertussen doe ik zelf in ieder geval ook al lang niet meer , wederom verschil NIHIL tot niks

chansig

Leuk spul dat Exposure. Kan me nog herinneren dat m'n lyrisch over was. De home studio oid. Volgens mij heb ik dit exemplaar nog ergens liggen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

JeroenGRT

Quote from: fluissie on June 28, 2020, 15:08:46
Waarom ?? , Ralf is er blij mee zoals hij het heeft en dat telt

Kloten met een stereo versterker ertussen doe ik zelf in ieder geval ook al lang niet meer , wederom verschil NIHIL tot niks

Ik had er ook een smiley bij moeten zetten 😀 , Ralf wisselt wel vaker van componenten en het zou denk ik best een leuk experimentje kunnen zijn.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Ralf67

Die MF a5.5 is best mooi, maar de Exposure monoblokken zijn prima voor nu.

Goede controle over de Scanspeaks.


Ralf67

Vanavond Bad Boys forever gekeken.

Leuke film en een mooie test voor de Scanspeaks.

Vooral de center is top.


JeroenGRT

Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Ralf67

Zaterdag een SVS pc13 ultra ophalen.

Alvast andere fronts   :D

Binnenkort een SVS pc2000 in de markt

fluissie


Ralf67

Was het maar waar.

Kwam deze foto tegen, er staat een pc13 ultra achter  8)

Ralf67

Best groot zo naast een pc2000  8)

Contour


fluissie

 :clapping:  :headbanging:

Je hebt in ieder geval meer bass als mij nou  :nopompom:

Contour


fluissie

Prestaties ook  :headbanging:

Zijn fantastische ht subs de ultra ,zo niet 1 van de beste

Ralf67

Vanmorgen even stukje John Wick 2 getest.

Zeker veelbelovende subwoofer .
Heb nu laag wat ik eerder niet had ,soort van aardbeving.

Contour

Ik heb me wat meer ingelezen over die sub, de 13 inch woofer is wel een extreem zware jongen! En is deze subwoofer echt 120cm hoog? Wat een giga monster, arme arme buren!  ;D

fluissie

Jup hij is echt zo hoog , maar ontzettend fijn plaatsbaar en VERPLAATSBAAR  :thumbs-up:

Heb de pB versie gehad , deze was eigenlijk zo goed als onplaatsbaar in een gewone huiskamer door de belachelijke grootte van t ding en ff verzetten  :nervous: