the Monitor Audio Lounge. met Atmos 5.2.4. > De stekker er weer in

Started by yorkie13, September 27, 2006, 14:48:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

yorkie13


reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

skyfox

Jammer Ralf, hopelijk vind je de rust die je zoekt. Ik heb je tocht door audioland altijd met interesse gevolgd en veel mensen, mede dankzij jou, aan BK Subs geholpen :)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

master30

waarom weg gaan, beetje minder actief op forum kan toch ook?
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

chansig

Het is een trend aan het worden...op een buurforum zijn er vier weggegaan. Ik word er moe van...al die mensen moeten ook bedankt worden. Kost ook energie en tijd.  :D

Ralf het ga je goed succes met alle. Van de week komen de BK subs binnen...maar dat ga je niet meer meemaken. Jammer.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

W.Otter

Ralf bedankt voor je bijdrages! vooral op sub gebied vind ik je een erg sterke speler, hopelijk ga je daar mee verder! succes en hopelijk vind je wat je zoekt :worship:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

solitaire

??? he wat ... dat is plots :nopompom:

Echt jammer. Maar je bent vrij te gaan en staan waar je wilt natuurlijk. Veel succes en plezier onderweg !



solitaire
Hinterm Horizont geht's weiter.

gast_001


Franky P.

Quote from: Ralf67 on September 26, 2017, 16:43:00
Toch wel, is mooi geweest.

Aanvraag de deur uit.
Ook hier: zou erg jammer zijn. Ik waardeer je bijdrages.
Heb in het verleden ook al veel spullen van je over mogen nemen, altijd prettig ervaren.
Tegelijkertijd kan ik het ook snappen: ik voelde soms jouw onrust in het tempo waarmee je nieuwe apparatuur aankoopt en verkoopt.
Ik zou dat zelf ook niet trekken. Het mooiste zou zijn, als je je HT-hobby zou kunnen leren doseren :)
Hoe dan ook, het ga je goed!
Mvrgr
Frank

GPO

Oh heb ik wat gemist? Bijzondere (impulsieve?) beslissing. Ik ben zelf soms ook een tijd minder actief geweest, maar nu ben ik toch wel weer vaak te vinden hier.

Daarom zou ik niet zo snel m'n account opzeggen, maar ja ieder z'n beslissing.

Jammer Ralf dat je weg gaat (bent); het was een leuke tijd en interessant om je te volgen en je te spreken.  8)

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

dejxng

Marantz SR6011, Dali Zensor 5, Dali Zensor 1, Dali Zensor center, Dali E12-F sub, Synology DS 118 Nas, Nvidia Shield TV

master30

Hij was iig wel serieus met zijn uitspraak

Laatst actief:
    september 26, 2017, 22:15:59
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Ralf67

#2262
Mijn oude HT setje is eigenlijk nog steeds operationeel.

Op dit moment bestaat deze uit de volgende apparatuur :

Oppo 93 en Samsung bluray/UHD spelers
Denon x4300 receiver
Monitor Audio RX-LCR center
Monitor Audio MR2 surrounds en 4x MR1 Atmos
2x BK Monolith subwoofers met MiniDSP.
Denon PMA1500ae stereoversterker met = TL fronts
55 inch Panasonic 4K UHD scherm.
MacBook Air/Audioquest Dragonfly streamer.

Zeer tevreden met dit setje, en buiten de toevoeging van een stereo subwoofer zal hier komende tijd
weinig aan veranderen.

Dirk

misschien tijd om je titel ff aan te passen dan?  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Ralf67


Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Ralf67


Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Ralf67

Nee, oude account is verloren gegaan eind vorig jaar.

Daarom ook nieuwe naam, maar wie zal dat nu beter weten ?

Kjelt

Is inderdaad totaal ontoegankelijk geworden dat account.
Beste wat hij kon of kan doen is als usernaam Yorkie14 kiezen 

Dirk

ga je me nu vertellen dat een admin (met verstand van zaken) die titel niet kan aanpassen, zodat er wat relevants komt te staan?  (ik had het nergens over de account of nick waardoor hij is geschreven/geopend)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Ralf67

Ja , zo is het helaas gegaan.

Ik zeg tijd voor een ban van een dag   :D

Kjelt


Kjelt

Zo goed?
:D
Ralph laat maar weten als je iets bedacht hebt.
Kan wel even duren want ga zo de middelandse zee in visjes kijken.

Ralf67

Voor nu helemaal goed, kan ik de batterij weer opladen  ^^