Beamertreffen 5

Started by jaco, September 23, 2006, 10:20:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

reza

Hij past bij jouw wel Richard ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

kermit

#76
Ik vraag me af of er dit jaar weer een Beamertreffen is. Vind ze altijd leuk om naar toe te gaan.


Grindtegel

Nee, die is er dit jaar helaas niet. Daarvoor in de plaats was er in Hannover (afgelopen weekend) een beurs maar die was meer algemeen (dus ook hifi en surround).
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

kermit


Grindtegel

Ben je nog niet uitgekocht dan?  ;)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

yessica

Dit Event wou ik eens aan Mike voorstellen maar eerst even bekeken hoe ver dit wel is.
We zouden 5 uur moeten rijden. :) Net iets te ver denk ik. 10 uur heen en terug.
Dus stel ik die best niet voor ;)
Vaste klant bij CinéMike !!!

riwi

Kortrijk-Kaarst is ong. 300km dus 5 uur lijkt me wat ruim geschat.. Of moeten jullie met het openbaar vervoer?

yessica

routeplanner op het internet ;)
Vaste klant bij CinéMike !!!

kermit

#83
http://www.grobi.tv/seiten/neuigkeiten/news-aktuell/beamertage2008.html

Mooi om te genieten van de projectoren en te vergelijken

Marcel_T.

Quote from: kermit on October 23, 2008, 16:32:28
http://www.grobi.tv/seiten/neuigkeiten/news-aktuell/beamertage2008.html

Mooi om te genieten van de projectoren en te vergelijken


Jammer dat het echte Beamertreffen niet meer georganiseerd wordt. Enkele keren met zeer veel plezier geweest.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

kermit

Quote from: Marcel_T. on October 23, 2008, 16:52:06
Jammer dat het echte Beamertreffen niet meer georganiseerd wordt. Enkele keren met zeer veel plezier geweest.

Mee eens. Ik keek er altijd naar uit. Dit lijk me toch ook wel leuk.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"