bijna afgerond project

Started by dre73, September 21, 2006, 19:28:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dre73

ze spelen,nu de voeten nog,nog wat spelen met demping.

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

sphere

Kan je eens een foto nemen met daglicht, het detail komt nu niet zo mooi uit :)
"For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible."

PaulSQ

Idd, nu zijn ze bijna zwart... Ik weet gewoon dat ze veel mooier zijn ;)

Hoe bevallen ze in vergelijk met de premium 11's ?

(Paul van 't zelfbouwaudioforum)
Arcam AVR 390 KEF R700 / R300  ICEpower 1200AS2  BK 400XXLS

dre73

nou paul van `t zelfbouwforum ;D(was al bekend dat jij dat was) ik denk dat de premium 11`s voor `t geld bijna niet te overtreffen zijn,ze hebben alleen wel wat vermogen nodig,maar als ik m`n nieuwe luidsprekers hoor is het toch wel een dag en nacht verschil,zeker meer detail en dan nog de extra hoeveelheid laag,wat ook nog eens genoeg detail heeft is stukken beter.
hoewel ik in `t middengebied graag iets meer forward wil hebben,zijn de eerste indrukken zeker niet verkeerd.
en een foto bij daglicht wordt geregeld,ik heb nog wel deze:

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

dre73

ik ga de kasten van de premium 11`s herbouwen,is het eerstvolgende project deze wil ik waarschijnlijk spuiten op de baffle na daar het liefst een massief houten front en daar eens de kunst van `t politoeren op loslaten(je moet `t een keer proberen ;D)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

dre73

ik heb nog wel een paar plaatjes van de bouw.















helaas zijn er nog een aantal foto`s kwijtgeraakt toen de server op m`n werk was gecrashed.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

sphere

Die Wenge afwerking is geweldig. Veel mooier dan zo'n licht fineer :)
"For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible."

FFF

Heb je misschien een close upje van het filter?

De componenten zien er al wel erg goed uit op deze afstand  ;D

dre73

#8
aan de filtercomponenten zal `t niet liggen(hooguit kan de combi iemand niet bevallen)
het enige wat ik nog veranderd heb is dat ik de spoelen in `t midden nog een andere plaats heb gegeven.



tritec voor `t laag,de rest folie condensators mundorf supreme en audyn cap+,geheel bedraad met zilverdraad.
wat wel gezegt moet worden dat het filterontwerp niet van mij is maar die eer komt toe aan edo 8)

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

fgroen

Als je het filter toch in een los kastje doet, kun je het beter aktief doen...  8) ;D

(hoe dan ook een leuk experiment denk ik...  ;))
Een aktief leven geeft meer voldoening dan een passief leven.