Reference Stereo & Surround System by Frank2

Started by frank2, September 18, 2006, 19:25:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Bas Akkerman

Quote from: Jumping Jack on February  5, 2013, 20:10:05
Oei Frank, ik zou Bas toch niet graag over de vloer krijgen hoor!  :o  ;)
Nou, weet ik dat ook weer. :( :P Ik schijn nog best een geschikte peer te zijn, maar dat heb ik ook maar van horen zeggen. :huh2:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Haha, ik doelde eigenlijk meer op jouw scherpe pen natuurlijk, niet op je innemende persoonlijkheid  :angel:. Je bent zelfs van harte welkom hoor.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Quote from: Jumping Jack on February  5, 2013, 20:25:54
Haha, ik doelde eigenlijk meer op jouw scherpe pen natuurlijk, niet op je innemende persoonlijkheid  :angel:. Je bent zelfs van harte welkom hoor.
Mocht ik over niet al te lange tijd mijn rijbewijs hebben en hopelijk ook een auto aan te kunnen schaffen, dan neem ik je uitnodiging van harte aan! Al was het maar om je persoonlijkheid én je muziekkeuze.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Quote from: Bas Akkerman on February  5, 2013, 20:57:52
Mocht ik over niet al te lange tijd mijn rijbewijs hebben en hopelijk ook een auto aan te kunnen schaffen, dan neem ik je uitnodiging van harte aan! Al was het maar om je persoonlijkheid én je muziekkeuze.

Mag ik dan met je mee rijden? ;D

groet,

Henk

Jumping Jack

We huren een bus en gaan eens kijken naar die gekke Belg! O, breng nootjes en oud brood mee want voeren mag  :pompom:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AbZ

Quote from: Jumping Jack on February  5, 2013, 21:20:15
We huren een bus en gaan eens kijken naar die gekke Belg! O, breng nootjes en oud brood mee want voeren mag  :pompom:
Had ik dat geweten, was ik meteen gekomen  :D
Hoe ver zit je eigenlijk van 't Stad?

Deleted member

Quote from: Onder013 on February  5, 2013, 21:11:01
Mag ik dan met je mee rijden? ;D

groet,

Henk

Denk dat mensen je ineens een stuk minder aardig vinden nadat jij bij ze in de auto hebt gezeten... 

Ik kan me zo nog wel eens wat tochtjes herinneren dat je op de bijrijdersstoel op de rem aan het stampen was... En nee, dat lag niet aan mjn rijstijl :D
Stereo-fan for life!

Bas Akkerman

Quote from: Onder013 on February  5, 2013, 21:11:01
Mag ik dan met je mee rijden? ;D

groet,

Henk
Haha, dat lijkt me nog één van de mooiste dingen... mensen mee kunnen nemen.

Quote from: Jumping Jack on February  5, 2013, 21:20:15
We huren een bus en gaan eens kijken naar die gekke Belg! O, breng nootjes en oud brood mee want voeren mag  :pompom:
Goed plan! Muziekie erbij... Ben alleen dol op eten, dus die nootjes en dat brood zijn wel op tegen de tijd dat we arriveren.

Quote from: AbZ on February  5, 2013, 21:23:23
Had ik dat geweten, was ik meteen gekomen  :D
Hoe ver zit je eigenlijk van 't Stad?
Je kunt altijd een poging wagen Abel... :D Je bent wel ingeënt neem ik aan?

Quote from: technative on February  5, 2013, 21:37:01
Denk dat mensen je ineens een stuk minder aardig vinden nadat jij bij ze in de auto hebt gezeten...  :D
Al kotsend kruipen ze mijn auto uit bedoel je? Of heb je al eens met Henk mee gereden? ;)

Sorry Frank!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Quote from: AbZ on February  5, 2013, 21:23:23
Had ik dat geweten, was ik meteen gekomen  :D
Hoe ver zit je eigenlijk van 't Stad?

Zo'n 60 km van Antwerpen, 50 km van Brussel en 10 km van Gent...
(Sorry voor de topic-vervuiling Frank  :blush:)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted member

Was gericht aan Henk... Die is nogal gevoelig voor het tempo en temperament van de bestuurder...  :D
Stereo-fan for life!

Deleted Member 2

Quote from: Bas Akkerman on February  5, 2013, 21:39:46
Haha, dat lijkt me nog één van de mooiste dingen... mensen mee kunnen nemen.
Goed plan! Muziekie erbij... Ben alleen dol op eten, dus die nootjes en dat brood zijn wel op tegen de tijd dat we arriveren.
Je kunt altijd een poging wagen Abel... :D Je bent wel ingeënt neem ik aan?
Al kotsend kruipen ze mijn auto uit bedoel je? Of heb je al eens met Henk mee gereden? ;)

Sorry Frank!

Ik heb Technative in een kinderzitje achter in de auto gehad.......... :-X

Bas Akkerman

Quote from: Onder013 on February  5, 2013, 22:25:12
Ik heb Technative in een kinderzitje achter in de auto gehad.......... :-X
Eh, help Technative!! :huh2: Wat staat mij donderdag te wachten...? :blink:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

onverenigbaarheid van rijstijlen heet dat. Sommige mensen die meerijden stoort het als ik van achter het stuur wat spullen in mijn tas op de achterbank aan het zoeken ben >:(

Bas, gaan we / durf je nog gezellig en veilig naar Frank? ;D

Deleted member

Stereo-fan for life!

Deleted Member 2

Bas, sinds ik geen sigaren meer rook valt het wel mee hoor.. 8) :nowink:

Bas Akkerman

Quote from: Onder013 on February  5, 2013, 22:28:49
onverenigbaarheid van rijstijlen heet dat. Sommige mensen die meerijden stoort het als ik van achter het stuur wat spullen in mijn tas op de achterbank aan het zoeken ben >:(
Dat ligt een beetje aan de situatie, aan de snelheid en aan wat je pakt. Met 30 km/u een broodje of met 150 km/u al je muntgeld dat door je tas is gevallen.

QuoteBas, gaan we / durf je nog gezellig en veilig naar Frank? ;D
Eén moment hoor, even de valium zoeken...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Quote from: Bas Akkerman on February  5, 2013, 22:39:50
Dat ligt een beetje aan de situatie, aan de snelheid en aan wat je pakt. Met 30 km/u een broodje of met 150 km/u al je muntgeld dat door je tas is gevallen.
Eén moment hoor, even de valium zoeken...

en neem voor onderweg wat eitjes en truffelolie mee ;D. Voor op de achterbank

twani

Henk heeft zo'n auto met een "superzoete" vering, een echte zwever is het :P

Deleted Member 2

Quote from: twani on February  5, 2013, 23:17:02
Henk heeft zo'n auto met een "superzoete" vering, een echte zwever is het :P

net als Bas ;D

Auchh

YamahaRXV

Quote from: technative on February  5, 2013, 21:41:58
Was gericht aan Henk... Die is nogal gevoelig voor het tempo en temperament van de bestuurder...  :D

Er is dus een duidelijk verschil in rijstijl tussen vader en zoon....? ;) :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

Nou dames, ik denk dat jullie het wel naar elkaars zin zullen maken als ik het zo lees.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Quote from: chansig on February  6, 2013, 07:36:17
Nou dames, ik denk dat jullie het wel naar elkaars zin zullen maken als ik het zo lees.

Gr Hans
:laugh:

John Wx

Quote from: chansig on February  6, 2013, 07:36:17
Nou dames, ik denk dat jullie het wel naar elkaars zin zullen maken als ik het zo lees.

Gr Hans

tis een Bouquette reeks waardig  :wub:
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

frank2

En als de "dames" dan eindelijk geradbraakt en moe uit de zwevende auto rollen zijn ze er nog niet want dan moeten ze ook nog langs de 2 likkende en blaffende, zeer woest aandachttrekkende wittige viervoeters voor ze eindelijk het domein van mij kunnen betreden..... ;D
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren