idols op dvd?

Started by THX-UltraII, December 29, 2002, 13:55:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

THX-UltraII

iemand een ideetje of idols op dvd gaat komen?

J.A.F._Doorhof

In Amerika wel, zal hier ook wel gebeuren denk ik.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spacebass

 :o No! don't tourchure me please!

THX-UltraII

niet zeuren joh. Als je het volgt is het best leuk :)

Spacebass

 ;D Ik heb eerlijk waar een aflevering gezien en ik kan dat vals zingende en vaak a-ritmische gedoe echt niet aan ...(misschien dat andere muziekliefhebbers dit ook begrijpen)...het snijd gewoon echt in de ziel  :'(

Jammer van die mensen die wel gevoel en kwaliteit hebben, maar gewoon de grond ingestampt worden vanwege hun uiterlijk.

En dan ook nog dat commentaar van dat mens dat er zelf niet uitziet
(met name die met linksdraaiend melkzuur strakgetrokken gezicht, waarbij ze vergeten zijn haar handen mee te nemen en twee hitjes had, maar niet vanwege haar eigen zangkwaliteiten en zeker niet haar uiterlijk)

Mensen denegreren en de grond in stampen...lache ja....  :P
Maar ja leedvermaak is voor veel mensen enorm leuk...en bovendien kiezen ze er zelf ook nog voor om voor paal te staan een uitstraling van...ik ga het helemaal maken  :P

Maar goed, kijk ik liever LOTR voor de 3e maal  ;D

Excuses als je dit gezeur vind......is slechts mijn mening...de kijkcijfers liegen er niet om... en daar draait het om bij dit soort programma's....

ieder zijn lol.....

THX-UltraII

ach, moet je maar niet aan zo n programma meedoen als je weet dat je niet kunt zingen. Beetje kritiek moet je tegen kunnen hoor. En daarbij komt, ze zijn gewoon EERLIJK! Inmiddels zijn de finales aan de gang en in nederland loopt toch el heel wat zangtalent rond hoor. Jury is ook helemaal bijgetrokken.
Dus het valt allemaal reuze mee hoor.
Eerst iets volgen voordat je oordeelt.

jeroen_B

Beetje gemaakt komt het allemaal op me over.
Hoop dat het programma niet verder gaat na de finale.
Wat een ongeloofelijk stelletje sukkels lopen er rond in dat programma zeg!

Zo vals zingen dat ik er kramp van in mijn oren krijg en dan denken ze nog van hun zelf dat ze kunnen zingen ook.

En van jerney kaagman krijg ik spontaan kramp als ik haar hoor en zie.

Tv vervuiling dit programma.


THX-UltraII


Dirty Harry

Als je het over ether vervuiling hebt dan heb je het over Idols.

Ik heb echt met kromme tenen naar zo'n aflevering zitten kijken.

Want waar gaat het nou om bij die juryleden? Uiterlijk of zangkwaliteiten? Ze willen allebei, want dat is wat mensen graag willen zien. Het liefst willen ze allemaal een soort van Britney Spears zien, want die ziet er strak uit. Er wordt een te groot oordeel gelegd op uiterlijke kenmerken en minder op echte zangkwaliteiten.

jeroen_B

Het heeft naar mijn idee helemaal niets met muziek te maken maar met geld en beroemdheid!
Dat is de reden waarom ze er aan mee doen!

Ik zou niet weten waarom ik jaloers zou moeten wezen trouwens sander! Ik schat mijn zang kunsten net zo hoog in als de slechtste zangers van idols.
Het heeft niets met muziek maken te maken vind ik dit circus, maar om een bandje te creeren om geld mee te verdienen.
Ze zoeken alleen nog een mafkees die wat kan zingen om in de band te stoppen.


Spacebass

QuoteEERLIJK!

Dat is de trend tegenwoordig ja :P
Er zijn twee soorten eerlijkheid:
1. Weten dat je iemand op zijn ziel trapt en het toch hard zeggen
2. Genuanceerder brengen van de waarheid en daarmee rekening houden met die persoons sociale leven..

Als ze het serieus bedoeld hadden, hadden ze waarschijnlijk te weinig kandidaten.
Hadden ze in de voorronden 4/5 al naar huis gestuurd en deze mensen niet op tv af laten gaan....

Maar ja, mensen vinden andermans afgang/pijn/verdriet heerlijk om te zien...kunnen ze even vergeten hoe zielig ze zelf zijn.....

J.A.F._Doorhof

The horror, The horror.

MvrGr.
Frank

Die soms idols kijkt (JA, het vlees is zwak).
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirty Harry

Quote from: Spacebass on January 16, 2003, 07:35:22
QuoteEERLIJK!

Dat is de trend tegenwoordig ja :P
Er zijn twee soorten eerlijkheid:
1. Weten dat je iemand op zijn ziel trapt en het toch hard zeggen
2. Genuanceerder brengen van de waarheid en daarmee rekening houden met die persoons sociale leven..

Als ze het serieus bedoeld hadden, hadden ze waarschijnlijk te weinig kandidaten.
Hadden ze in de voorronden 4/5 al naar huis gestuurd en deze mensen niet op tv af laten gaan....

Maar ja, mensen vinden andermans afgang/pijn/verdriet heerlijk om te zien...kunnen ze even vergeten hoe zielig ze zelf zijn.....
Goed geformuleerd SB ;) Het is idd grof hoe ze sommige kandidaten afkraken en geen enkele rekening houden met iemand z'n gevoelens. Dit soort programma's zouden ze eigenlijk moeten verbieden om mensen tegen zichzelf te beschermen.

J.A.F._Doorhof

Ach,

Ik moet eerlijk zeggen dat als je mensen ziet zoals:
* My way ala Sex Pistols
* Van Halen (met walkman)
* De klompendans

Dat je je dan toch moet afvragen of de grond in boren niet helemaal terecht is.

Ik heb wel mensen gezien die ik goed vondt, en die werden vondt ik ook redelijk behandeld, maar laten we eerlijk zijn als je meedoet aan een programma als Idols en je kunt niet zingen dan vraag je er toch ook om.

Als je als jury zoveel mensen voorbij ziet komen kan ik me indenken dat je op den duur zo melig wordt als de pest, en dan gaat er dit gebeuren.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirty Harry

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 16, 2003, 13:59:33
Ach,

Ik moet eerlijk zeggen dat als je mensen ziet zoals:
* My way ala Sex Pistols
* Van Halen (met walkman)
* De klompendans

Dat je je dan toch moet afvragen of de grond in boren niet helemaal terecht is.

Ik heb wel mensen gezien die ik goed vondt, en die werden vondt ik ook redelijk behandeld, maar laten we eerlijk zijn als je meedoet aan een programma als Idols en je kunt niet zingen dan vraag je er toch ook om.

Als je als jury zoveel mensen voorbij ziet komen kan ik me indenken dat je op den duur zo melig wordt als de pest, en dan gaat er dit gebeuren.

MvrGr.
Frank
Daar heb je op zich wel gelijk in. Als je meedoet, weet je wat je te wachten staat. Maar toch vind iedereen het prettig om menswaardig te worden behandeld. Je hebt er echt mensen tussen zitten die zelf helemaal overtuigt zijn van hun eigen kwaliteiten. En dan komt zo'n publiekelijke afzeiking wel hard aan denk ik...

Sommige mensen vinden dit prachtig om te zien hoe andere vanuit een zwakke positie tot hun sokken worden afgefikt. Ik vind dit gewoon leedvermaak, maar dat hapt lekker makkelijk weg dus kijken mensen.

Spacebass

QuoteDat je je dan toch moet afvragen of de grond in boren niet helemaal terecht is.

Maar ja aan wie vertel ik dit eigenlijk ??? ;D
Net alsof kijkers die hun tijd aan dit programma besteden wakker liggen van mijn mensvriendelijke benadering ;D ;D

dENDen

Ik moet eerlik zijn en zeggen dat ik in het begin erg heb genoten van het afzeiken van de 'missers'.
Tja, kom met het verhaal dat zingen je leven is en dat er niets anders voor je bestaat en dan valser zingen dan een kraai. Terecht dat je dan even met je neus op de feiten wordt gedrukt.

Een klein beetje minder had wel gekund toen er verteld werd aan die lange gozer met dat wat rode haar, met de Michael Jackson imitatie: dat a) je kan absoluut niet zingen b) ook niet, maar c) Denk ik niet dat er iemand is die jouw kop boven zijn bed wil hangen dat vond ik toch wel erg grof.

Toch blijven de eerste paar aflevering erg leuk, maar voor een herhaling op DVD en daar mijn geld aan uit te geven... nee toch maar niet.

Overigens weet ik niet of ik Idols nu blijf volgen, ben zeker nieuwsgierig naar de winnaar, maar die is er al uitgegooid na een onenigheidje met het tekenen van het 'wurg'contract.

Dan wordt het toch maar Jim denk ik. En wint hij niet dan wordt het alsnog de grootste van allemaal.

dD.

Wallie

Om nog een beetje on-topic te blijven Idols komt/ is al uit op dvd. Ik hoorde op YorinFM dat een luisteraar met een prijsvraag de dvd van Idols had gewonnen. Op de DVD staan alle audities, dat is wat ik eruit begreep.

LATORZ! Jeroen

dENDen

Heb hier het BartSmit krantje voor mij liggen:
Idols 'de audities' wat u niet op tv zag!
11,95 e'tjes. Er staat verder niet bij hoelang de DvD duurt.

dD.

THX-UltraII

zojuist de dvd gekocht. Wat een prutzooi. Je kunt beter wachten op de collectie met alles!!!! (voorrondes, theaterrondes, finales)

Scarp

Alleen de voorrondes op die dvd? Hoeveel minuten dan?

THX-UltraII

weet niet, meteen weer geruild