Auto radio gejat :(

Started by CrocoDillon, September 15, 2006, 15:09:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vtuinen

Leuke avatar OnkyoHT  ;D

sorry voor het off-topic

Erik
Equipment check my avatar

spotmatic

Quote from: OnkyoHT on October 17, 2006, 12:29:36
Ik vind het hartstikke sneu voor je, maar je doet er echt niks aan. Als fatsoendelijke burger heb je geen enkel recht.

Dat is precies de reden dat sommigen doorslaan en het recht in eigen hand gaan nemen (a la Michael Douglas in 'Falling Down'). Het mag niet, maar ik kan het goed begrijpen. De focus moet naar mijn mening meer bij het slachtoffer komen te liggen en niet bij de dader. Ik bedoel dat de rechten van het slachtoffer gerust wat zwaarder mogen wegen dan nu het geval is.

Mijn persoonlijke mening is dat de politie zelf debet is aan de verharding van de maatschappij. Wat verwacht je ook, als je na een inbraak in je auto gezegd wordt dat je maar een aangifte in moet vullen op internet. Ik vind dit uiterst beschamend, het voelt alsof je nog eens extra diep in de stront getrapt wordt.

Ik kan natuurlijk niet zeggen dat vroeger alles beter was, maar ik heb een tijdje geleden eens in de archieven gedoken. Ik kwam daarbij politie-aantekeningen uit ca. 1850 tegen waarbij er daders zijn gearresteerd vanwege 'diefstal van een plank', 'diefstal van een kleed' en 'schelden'. Eerst lijkt dit grappig, tot je beseft hoe diep wij tegenwoordig al gezakt zijn dat kleine diefstallen en auto-inbraken maar normaal moeten worden gevonden.
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

OnkyoHT

Ik ben het helemaal met je eens. En je kunt er helemaal niks aan doen. De oorzaken van het falende beleid en de slechtere sociale samenleving zijn zo verschillend en veel dat je dat niet zo maar weer recht trekt.

Voorbeeld:
Vroeger sprak je je leraar of lerares aan met meester of jufvrouw.
Vroeger had je respect voor een politieagent
Vroeger mocht je je kind nog billenkoek geven als ie zich misdroeg.

En dan die fabel dat de economie tegenwoordig zo slecht draait... Alsof mensen het in de 50 en 60er jaren gemakkelijk en breed hadden.

Anyway, ik laat mijn frustratie al weer de vrije loop, wat niet de bedoeling van. Excuses voor een stukje off-topic

R

Gelukkig, alles is weer gemaakt(radio moet nog). Nu maar hopen dat ze er vanaf blijven...

Sjors

Quote from: Ruben on October 17, 2006, 16:00:32
Gelukkig, alles is weer gemaakt(radio moet nog). Nu maar hopen dat ze er vanaf blijven...


Overweeg je geen Alarmsysteem Ruben ?





Groet, Sjors

R

Nee eigenlijk niet. Verzekering eist klasse III, en dat is de waarde van de auto niet meer waard. Daarnaast denk ik er ook echt geen jaar meer in de rijden.

Quote from: Sjors on October 17, 2006, 22:34:56

Overweeg je geen Alarmsysteem Ruben ?

Groet, Sjors

Sjors

Hmm.. tjah dan word het een ander verhaal.

Dan maar een 'goedkoop' bakkie d'r in  :-\ al begin ik te denken dat ze het niet meer om de radio doen maar meer om te pesten ?




Groet, Sjors


Quote from: Ruben on October 17, 2006, 22:36:23
Nee eigenlijk niet. Verzekering eist klasse III, en dat is de waarde van de auto niet meer waard. Daarnaast denk ik er ook echt geen jaar meer in de rijden.


Durk

zou je tussen al het verboden material op marktplaats ook afgerichte gifslangen kunnen vinden? Je zou bijna een hond in je auto stallen 's nachts..

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

jaco

Quote from: Durk on October 18, 2006, 00:15:46
zou je tussen al het verboden material op marktplaats ook afgerichte gifslangen kunnen vinden? Je
Zijn slangen niet koudbloedig ? En wat is het s'nachts ? (behalve donker)
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm