Auto radio gejat :(

Started by CrocoDillon, September 15, 2006, 15:09:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Durk

die van mij heeft ook geen din-plaat. Aangezien hij wist hoe hij hem er snel uit kon krijgen, heb ik het idee dat deze het vaker doet. De Torx schroefjes heeft hij zelf allemaal losgedraaid. 8 stuks.

Naar alle waarschijnlijkheid is de codering die op de fabrieksradio zit, ook te kraken.. Even kraken, nieuw codekaartje uitprinten en verkopen weer die hap..

Hoop niet dat ik hiermee mensen op het slechte idee breng..  :-\

Hoe dan ook, feit blijft ook, dat zodra een Junk gepakt is, hij het de volgende dag weer doet. En dat snap ik niet...
SLuit ze gewoon een paar jaar op, laten ze maar ergens een slootje graven..
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Hanky Panky

Had dit topic gisteren nog eens bekeken gaat om half 12 's avonds mijn auto alarm af  :o Daar kwam ik ook nog per ongeluk achter omdat ik de DVD waar we naar zaten te kijken even pauzeerde voor een snack. (dubbel glas en rolluiken isoleren mij niet alleen vd buitenwereld maar dus ook andersom  :)) Meteen even kijken of het slot/ruiten nog OK waren en dat was gelukkig het geval. Vals alarm dus maar je denkt wel meteen het ergste. De auto maar afgesloten zonder het alarm aan te zetten en vanmorgen zat mijn navi er gelukkig nog in  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

jowi

In mijn GTV zit de originele Alfa radio, dat is een afgerond geheel, dus daar heeft verder niemand behalve een GTV rijder wat aan. Dus niet echt geintergreerd, maar wel redelijk nutteloos zonder de bijbehorende auto. Ook zit er een code op, zonder frontje en de juiste code doet ie het niet. Oh ja, de beste troef is dat het een ouwe cassette speler is ;D Tenzij de junk echt blind en dom is zal die deze wel laten zitten hoop ik... tenzij hij weet dat er een cd-wisselaar in de achterbak zit :-\

SpeedyAndré

Quote from: ajbalmere on September 19, 2006, 17:29:04
:)

waarom zou je trouwens regelmatig bij een rechtbank moeten parkeren?  (buiten dat je er misschien werkzaamheden hebt)

Vanwege werkzaamheden dus  ;D
Een 'klant' mag niet op de bewaakte parkeerplaats staan, die is alleen voor medewerkers en leveranciers.
Smaken verschillen maar als dat pand mooi is dan is Lelystad met z'n blokkendozen ook mooi  :-X

André  8)
Northstar Extremo Monster Sigma 2K Xtc + NBS powercords Sphinx PJ8 Straightwire Virtuoso 2x Aragon Palladium Infinity Renaissance 90 Soundaware D100
Onkyo Tx-RZ3100, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp203 + Bdp83, Shield 4K, Toshiba HD-XE1 PS3, PS4 Pro, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil Panasonic MDC07H3E5 warmtepomp

Tube-freak

Mmmmmm ik heb tegenwoordig ook zo een "geintegreerde radio/cd speler".  Kunnen ze dat ook al kraken dan??.  Ik dacht dat je hem aleen aan kon doen met de juiste sleutel/start onderbreker.  Zeg maar soort encryptie voor de radio.

Maar het schijnt dat ze tegenwoordig ook al afstandbedieningen kunnen kraken van de centrale vergrendeling, dus dat is niet zo best dan.....

Ik vraag me aleen af wie zoiets dan zou kopen zo een fabrieks radio.  Dat past niet in alle autos.

Groeten
Marc

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Durk

GTV's zijn er niet zoveel, 3500 in Nederland meen ik vorige week gelezen te hebben. Ik daarentegen heb een Golf.. Die heeft zowat iedereen.. Daarnaast kan dezelfde radio/navi ook in een passat.. Ook geen klein aantal.

Verder zullen veel GTV'ers liefhebbers zijn en daarom acht ik de kans dat zijn een gestolen radio kopen klein. Ze zullen de andere GTV'er dat toch niet aan willen doen?

Golfrijders daarentegen..  ::)
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

strider7

Wees blij dat alleen de radio weg is. Van de week is mijn vervoermiddel uit een 'bewaakte' parkeergelegenheid gestolen.
Complete hek is eruit gezaagd om er bij te komen... moet je nagaan. Ben er al 2 dagen kapot van. Maar ja...
Mitsubishi HD1000 - Projecta 190x117 16:9

OscarTango

Djeez...wat voor wagen was dat dan ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

R

Ook ik trof net een gapend gat aan in mijn dashboard... :( Dat kost weer flinke duiten.

rob964.c4

Quote from: Tube-freak on September 24, 2006, 13:30:35

Ik vraag me aleen af wie zoiets dan zou kopen



als die van jou stuk gaat en de garage een bedrag vraagt waarvan jij denkt: kan ik een week van op vakantie (ja meneer we moeten de hele unit inclusief voorplaat vervangen)


robert

B.J.

Quote from: OscarTango on September 29, 2006, 01:09:43
Djeez...wat voor wagen was dat dan ?

Vast geen 8ste hands 205 met 250.000 km op de teller  :-\

Raphie

i.d.d. de grootste kanshebbers voor radiodiefstal zijn toch wel de wat oudere auto's met een DIN uitsparing, geen fabrieksalarm en een 3rd pty radio (Pioneer, Sony, Alpine e.d.)

Ik heb zelf nog niet gehoord van dashboard radio diefstallen

JBL PRX Power!

R

Ik pas prima dat profiel ja. De mijne is dus gister weggehaald. Vandaag zag ik ook pas de schade binnen. Het  binnenwerk is er compleet uit gesloopt en de console eromheen flink toegetakeld met een schroevendraaier... Wat een e-i-k-e-l-s. Gelukkig hebben ze versterker en speakers laten zitten(prijs veelvoud headunit), maar toch is het mooi vervelend.

Quote from: Raphie on October 10, 2006, 09:50:32
i.d.d. de grootste kanshebbers voor radiodiefstal zijn toch wel de wat oudere auto's met een DIN uitsparing, geen fabrieksalarm en een 3rd pty radio (Pioneer, Sony, Alpine e.d.)

Ik heb zelf nog niet gehoord van dashboard radio diefstallen



Moony

Zaten de frontjes van de gejatte autoradio's er nog op?
Nou wordt er ook vaak ingebroken in auto's als er geen frontje op de radio zit (inbreker hoopt dat het frontje in de auto ligt), maar de kans is toch kleiner.
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

R

Bij mij lag het frontje inderdaad nog in de auto, maar wel goed uit het zicht.

Quote from: Moony on October 14, 2006, 12:57:21
Zaten de frontjes van de gejatte autoradio's er nog op?
Nou wordt er ook vaak ingebroken in auto's als er geen frontje op de radio zit (inbreker hoopt dat het frontje in de auto ligt), maar de kans is toch kleiner.

R

Het is nog geen week geleden, maar blijkbaar vond iemand het nodig weer in te breken...Als ik hem tegen kom...

Nu is er een ruit ingetikt. Helaas voor hun was er niets te halen, er was al iemand ze voor geweest..

Raphie

Tjezus zeg, jij hebt geen geluk met je auto :-\
JBL PRX Power!

Sjors

Das toch niet normaal !?  :-\ hoeveel pech kan je hebben....
Niet de mogelijkheid een cam erop te richten s'nachts Ruben, en deze digitaal op te nemen op de pc bijvoorbeeld ?




Groet, Sjors

R

Te gek voor woorden is het eigenlijk. Inmiddels verschillende spullen geregeld. Dus morgen is alles weer in oude staat... Wel  enorm zonde van het geld.

Durk

QuoteAls ik hem tegen kom...

nodig je mij ook even uit... ;D
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

spotmatic

Quote from: Durk on October 16, 2006, 13:33:30
nodig je mij ook even uit... ;D

En mij... En met nog iemand erbij kunnen we kwartetten!  ;D
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Sjors

Quote from: spotmatic on October 16, 2006, 15:10:11
En mij... En met nog iemand erbij kunnen we kwartetten!  ;D


Dan ben ik er ook bij !  :D





Groet, Sjors

Dracoplasm

Zal ik dan ook komen om op de auto te passen, aangezien jullie dan binnen zitten te kwartetten  ;D
Maar mooi klote, helemaal zo snel achter elkaar...  :-X
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

tiptop

#48
Quote from: Tube-freak on September 19, 2006, 17:53:06
om in te gana breken in je auto.

Impliceer je nu dat die inbrekers uit G(h)ana komen. Racistisch hoor ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

OnkyoHT

Ik heb in Arnhem gewoond. Daar hebben ze me auto in 4 maanden tijd 4x opengebroken. Zo triest dat ik na een bezoekje sportschool me hoedenplank bij de container zag staan (gestript uiteraard). En dat op klaarlichte dag.
Heb (een van) de dader(s) (junk) de laatste keer met een webcam weten vast te leggen. Naar de politie gegaan inclusief bewijs, maar daar kreeg ik te horen dat dat onwettig bewijsmatriaal was omdat ik opnames van de openbare weg gemaakt had, zonder toestemming van de persoon die ik in het beeldmatriaal vastgelegd had.
De politie wist waarschijnlijk wel wie de dader was, maar heeft daar geen bevestigende uitlatingen over gedaan.

Ik vind het hartstikke sneu voor je, maar je doet er echt niks aan. Als fatsoendelijke burger heb je geen enkel recht.