Albuminformatie op Ipod zetten?

Started by bmateijsen, September 15, 2006, 08:08:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

Ik heb gisteren de nieuwe software gedownload en dus ook de nieuwe functie gebruikt om album covers te downloaden. Werkt erg goed!

Echter.... ik krijg die albumcovers niet naar mijn ipod met normaal synchroniseren. Iemand een idee? (in itunes staat het vinkje aan om albuminformatie weer te geven).

groet,


Bjorn


ajbeefde

Vreemd, ik heb dat even geprobeerd en als een zonnetje....

Nwe versie Itunes ziet er trouwens mooier uit dan alle vorige....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

bmateijsen

Heel vreemd, want ik heb inmiddels verschillende keren gesynchroniseerd, maar gewoon geen album-covers op mijn ipod (behalve van het album wat ik ooit via itunes heb gekocht).

Iemand misschien nog een tip?

Quote from: ajbalmere on September 17, 2006, 12:39:56
Vreemd, ik heb dat even geprobeerd en als een zonnetje....

Nwe versie Itunes ziet er trouwens mooier uit dan alle vorige....

ajbeefde

Quote from: bmateijsen on September 18, 2006, 10:17:56
Heel vreemd, want ik heb inmiddels verschillende keren gesynchroniseerd, maar gewoon geen album-covers op mijn ipod (behalve van het album wat ik ooit via itunes heb gekocht).

Iemand misschien nog een tip?


Muziek moet natuurlijk wel bekend zijn bij de Itunes store.......
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

bmateijsen

Quote from: ajbalmere on September 18, 2006, 11:25:32
Muziek moet natuurlijk wel bekend zijn bij de Itunes store.......

Ik zie voor het grootste deel in itunes gewoon de covers. Echter in mijn Ipod geen cover...
Ik doe dus iets fout... maar wat?? ???

ajbeefde

Quote from: bmateijsen on September 18, 2006, 11:32:28
Ik zie voor het grootste deel in itunes gewoon de covers. Echter in mijn Ipod geen cover...
Ik doe dus iets fout... maar wat?? ???

ja da's wel een beetje vreemd.....

ik zal vanavond eens wat/iets proberen....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

bmateijsen

Thanks!

Quote from: ajbalmere on September 18, 2006, 12:14:31
ja da's wel een beetje vreemd.....

ik zal vanavond eens wat/iets proberen....

R

Was het ook niet iets van ipod software updaten? Heb je dat ook gedaan?

bmateijsen

Quote from: Ruben on September 18, 2006, 15:04:45
Was het ook niet iets van ipod software updaten? Heb je dat ook gedaan?

Hmmm... ik dacht dat dat automatisch ging... ::)

R

Kan er zo ook even niets van vinden. Staat me iets van bij, weet het niet zeker.

Quote from: bmateijsen on September 18, 2006, 15:12:47
Hmmm... ik dacht dat dat automatisch ging... ::)

Pjotr

Bjorn,

Geeft iTunes wel alle album arts weer als je een nummer afspeelt?
Heb je al geprobeerd om in plaats van synchroniseren je iPod te vullen door bestanden uit je library te selecteren en te slepen naar je iPod?

Bij mijn 30GB iPod werkte het gelijk goed op die manier.
Mijn Set: Panasonic TX-P42G20ES - Heed Obelisk Si II - Heed Obelisk X2 - Heed Obelisk DA - Denon DVD-1940 - Raspberry Pi 3B - Google Chromecast 2 - Logitech Squeezebox Duet - Takumi TT level2 met Ortofon 2M Bronze - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+

bmateijsen

Ik ehb het gisteren niet meer kunnen checken.. Zal eens deze week ergens kijken als ik tijd heb.

Quote from: Pjotr on September 19, 2006, 11:44:58
Bjorn,

Geeft iTunes wel alle album arts weer als je een nummer afspeelt?
Heb je al geprobeerd om in plaats van synchroniseren je iPod te vullen door bestanden uit je library te selecteren en te slepen naar je iPod?

Bij mijn 30GB iPod werkte het gelijk goed op die manier.

bmateijsen

Inmiddels alles van de Ipod gegooid en opnieuw gesynchroniseerd... Nu dus wel album informatie.
Enfin... eind goed al goed..