Xbox 360 review op Hdtvworld.nl

Started by Hellbeast, August 14, 2007, 12:59:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hellbeast

Is er iets mis met de codec of zie je er echt zo rot uit?

Sonic Circle

#1
Informatieve review voor iemand die nog niets van het apparaat weet.

Alleen vermeld men volgens mij niets over de 65 nm chips die eraan zitten te komen, over de 2e heatsink die de RROD problemen grotendeels zoniet bijna helemaal verhelpen en de HDMI output die nu in de US of A standaard ook op elke premium zit? Die oplossingen zitten er hier ook aan te komen en kunnen veel (terechte, gezien de historie van de 360) twijfelaars over de streep trekken.

Mijn premium 360 ga ik denkik verkopen zodra de Elite's met 65 nm technologie en stille drives ook hier te krijgen zijn. Of misschien neem ik hem er wel bij voor een potje lokale Halo 3 co-op met zn vieren (2 per 360) :)

Hellbeast

#2
Goed opgemerkt. Aangezien het mijn eigen (en eerste) review is, vind je het een probleem als ik er dat nog aan toe voeg?
Is er iets mis met de codec of zie je er echt zo rot uit?

Sonic Circle

Nee natuurlijk niet, be my guest. Netjes voor een 1e review hoor!

Ik heb (p)reviews geschreven voor xboxworld.nl, dus ik weet hoe lastig het kan zijn ;)

Major_Ton

Erg nuttige review! De moeite waard om even door te lezen.
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005