The sentinel

Started by -Freek-, September 12, 2006, 20:30:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-Freek-

Wie heeft The Sentinel al gezien?

Hanky Panky

Quote from: JKI on September 12, 2006, 20:30:14
Wie heeft The Sentinel al gezien?

Ik, afgelopen zaterdag in London. Spannende film met Douglas en Sutherland. Aanradertje wat mij betreft, al was het alleen maar als overbrugging tussen seizoen 5 en 6 van 24 (twenty four) om Kiefer weer eens "Holster your weapon!" te horen roepen  ;D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Erik

Ja een aanrader, geen superfilm maar wel een redelijk goede film.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

audionut

Het begin van de film vond ik best aardig maar de rest hangt vol van toevalligheden en onwerkelijkheden aan elkaar. Ik heb me best vermaakt hoor maar het is eigenlijk een ongelooflijk slechte film geworden in verhouding tot de cast die ze ervoor ter beschikking hadden.
Men neme een paar maggies, doen daar wat minipodjes bij en hebbe.... een kamer vol speakers!

Douma

#4
Ik ben het wel een beetje eens met Audionut. Had er best wel hoge verwachtingen van, maar Clark Johnson is er jammergenoeg niet in geslaagd er meer dan een standaard thriller van te maken. Ik heb er nog steeds met plezier naar gekeken hoor. Ook dit soort films vind ik leuk. Verwacht er gewoon niet te veel van.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

HTR

ik vond t wel een leuke film... tis dr wel 1 van de 10 maargoed ik heb niet t idee dat t verspilde tijd was

Rappie

Zeker een mooie brug tussen 2 seizoenen 24 in inderdaad :) Je moet wat als je ziek bent en gelukkig hebben we daar HTs voor met dit soort films ;D
Eigenaar van Paulthé