1366 x 768 vanaf de pc

Started by HTR, September 9, 2006, 09:16:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HTR

ik heb even een korte vraag, ik zag een tijd terug een tool voor windows, dat je hem een
1366x768 output kon laten geven, waar haal ik deze vandaan en hoe moet ik deze installeren?

HTR

weet niemand waar ik dit programma kan krijgen?

kostezz

Ik ken alleen het programma powerstrip,

is hier te downloaden http://downloads.guru3d.com/download.php?det=169
Samsung 55F8000 | Naim Unitilite | Naim XS | Naim Flatcap XS |
Sonus Faber Concertino Domus |  Velodyne CHT-8R |

NeonKnight

Kun je niet gewoon in de opties van je videokaart een "custom resolution" instellen?
Bij Nvidia kaarten kan dat in ieder geval.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

HTR

ik heb een onboard op men laptop... ik kan wel 1280x720.. maar dan heb ik t niet fullscreen op een
1366x768 (hij wil dan 1 op 1 beeld geven.)

FrankB

Het ligt aan de driver van de grafische chip. Mijn laptop doet het wel op die resolutie, nadat ik de laptop heb aangesloten op m'n lcd tv. Normaal gesproken is die resolutie niet zichtbaar.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

HTR

ah okee! t is dus een wisselwerking tussen pc en tv. en als ik em dr op aansluit komt die resolutie vrij...
ik ben benieuwd! ik hoorde een tijd geleden (maand of 3) dat iemand hier op t forum dr een klein programmatje voor gedownload had om die resolutie mogelijk te maken vandaar dat ik t ff vraag...

Marc R

Dat programma is inderdaad powerstrip. Je videokaart moet het aanmaken van custom resoluties echter wel ondersteunen.