NIEUWE TOUR Amsterdam / Rotterdam / Den Haag 19 NOVEMBER VOL !!!

Started by J.A.F._Doorhof, September 9, 2006, 01:52:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

LET OP !!!
Deze tour is van de nieuwe serie en zal in een weekend plaats vinden dus op een zondag en maandag.
Hieronder kunt u inschrijven voor de tour binnen deze 3 steden of op de weg van Emmeloord hier naar toe.

De tour prijs is 200,00 per toestel, 2e toestel op hetzelfde adres halve prijs.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jot

Graag ISF-calibratie van een pioneer 436XDE plasma in Rotterdam

Chan

Hai,

Gaarne een reservering voor 46x2000.

Heb je suggesties om een DVD speler af te stellen?

Groeten, Arjan

J.A.F._Doorhof

46x2000 ?
Wat is dat voor toestel.

DVD speler word bij de calibratie meegenomen in het verhaal.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Chan

LCD

J.A.F._Doorhof

#5
Glenn
Nootdorp (den haag)
hitachi 42pd
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Zilver
Dinteloord
pioneer plasma 43"
( 45 min van rotterdam)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

raulito

Hai,

Ik zou graag een ISF-callibratie willen doen van een Philips 28pw8651. Het beeld vd tv is veel te flets, met teveel rood, groen en blauw. De balans klopt niet meer (ben ook zo stom geweest om aan de kleuren te zitten in het serv. menu - al scheelt het niet meer dan een of twee punten, het is er niet beter van geworden) Ik stoor me er enorm aan. Ik heb ook digitale tv. Bij een vorig - vergelijkbaar - toestel - was het verschil analoog vs digitale tv niet zo groot, maar nu enorm...

Indien ik verhinderd ben, zitten er dan nog kosten aanvast (is een kleine kans dat ik nog op vakantie ga in November).

Misschien is het niet chique om het te vragen, in dat geval mag je deze vraag als niet gesteld beschouwen: Ik zou eventueel bereid zijn om wat extra te betalen indien het eerder kan, maar zo werkt het vast niet... ;-)

Bedankt alvast

raulito

euh, sorry, vergat te melden dat ik in Amsterdam woon...

J.A.F._Doorhof

U mag altijd langskomen in Emmeloord, dan kan het binnen een week en kost het 80,00.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

raulito

I know...maar ik heb geen rijbewijs en heb een handicap. Is een beetje lastig dus, maar bedankt voor de suggestie...

J.A.F._Doorhof

Ok,
Dan is het echt even afwachten tot de tour gepland word.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"


marcgregor


Geachte Frank,

Gaarne een bezoek voor een ISF-calibratie voor een pioneer 436 RXE plasma te Gouda!

Ik wacht in spanning af op het nieuwe zien!!

Alvast bedankt voor de info.

Met vriendelijke groet,

Marc.
Gouda.


donaldk

Quote from: J.A.F._Doorhof on September  9, 2006, 01:52:20
LET OP !!!
Deze tour is van de nieuwe serie en zal in een weekend plaats vinden dus op een zondag en maandag.
Hieronder kunt u inschrijven voor de tour binnen deze 3 steden of op de weg van Emmeloord hier naar toe.

De tour prijs is 200,00 per toestel, 2e toestel op hetzelfde adres halve prijs.

MvrGr.
Frank

Zo dat is een flinke prijsverhoging, van 125,-, 135,- en nog maar net naar 145,-, naar 200,- euro nu. Jammer, maar helaas...

donaldk

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 13, 2006, 20:52:38
46x2000 ?
Wat is dat voor toestel.

DVD speler word bij de calibratie meegenomen in het verhaal.

Ik denk de Sony 46" X2000, Sony KDL-46X2000.

dimmie

Quote from: donaldk on October  3, 2006, 22:06:17
Zo dat is een flinke prijsverhoging, van 125,-, 135,- en nog maar net naar 145,-, naar 200,- euro nu. Jammer, maar helaas...

Mag ik vragen naar de reden van deze plotselinge prijsverhoging?, dan word de drempel wel wat hoger voor mij namelijk......

Vooral aangezien een calibratie van tijdelijke aard is en liefst ieder jaar herhaald moet worden toch?...

Dimitri

J.A.F._Doorhof

Ik heb dat allemaal al uitgelegd, maar hier nog even een keer.

De prijzen van 145,00 waren gebaseerd op normale werktijden en 5 calibraties per dag.
Op dit moment is het onmogelijk meer dan 4 calibraties op een dag te doen, en binnen de randstad zelfs niet meer dan 3.
Heel Nederland slibt steeds verder dicht en de kosten van brandstof/onderhoud etc. worden steeds duurder.

Prijzen van de calibraties zijn altijd inclusief BTW, dus tel uit wat het feitelijk kost je zal snappen dat 145,00 eigenlijk al niet uitkan.

EX BTW is de prijs dus 145,00 -19% = 117,50 Gemiddeld rijden we voor een klant 100km normaal is dat rond de 0,50 per KM maw dat kost al 50,00 (en 0,50 is al aan de lage kant), maw er blijft over 67,50.
Gemiddeld is de reistijd per klant 1 uur, en de calibratie tijd tussen de 30-60 minuten maw gemiddeld ben ik 90 minuten per klant bezig met reistijd, dit betekend een uurloon van 45,00 en dat is zonder meerekenen van parkeren, kleine overige kosten etc. Ik denk dat je snel inziet dat het dus wel erg meevalt.

Daarbij komt dat we de calibraties vanaf November in principe niet meer door de weeks doen maar op zondagen en maandagen, dit om de simpele reden dat er door de weeks gewoon geen doorkomen meer aan is in de steden.
Daarbij komt dan vaak een overnachting (omdat we meerdere mensen plannen), kinderopvang, eten/drinken en natuurlijk kost het een weekend.

Voordeel voor de klanten op zondag is dat ze geen vrije dag hoeven op te nemen, en op de maandagen is het vaak makkelijker voor klanten om vrij te krijgen.

EN.
Aangezien het steeds drukker word met de calibraties willen we proberen mensen te motiveren naar Emmeloord te komen, ik kan maar een beperkt aantal tours per maand doen en als ik een calibratie aan huis moet doen van een 10kg wegende LCD of een grote plasma dan is het voor de klant met de kleine LCD vaak handig om naar Emmeloord te komen, de calibratie kosten in Emmeloord bedragen nog steeds 80,00 en mensen kunnen erop wachten. Met de nieuwe tourprijzen (die trouwens volledig gerechtvaardigt zijn) is het hopenlijk ook mogelijk voor mensen makkelijker de stap te zetten langs te komen in Emmeloord.

De tours waren gewoon altijd VEEL te goedkoop, en zelfs de 200,00 is gewoon een absolute lage prijs (kijk maar naar de andere aanbieders, in NL word rustig 350,00 gevraagd en dat is NIET aan huis, en niet zo uitgebreidt als wij doen, en een beperkt aantal toestellen).

Veel mensen geven aan dat het kosten technisch niet uitkan om voor een verschil van 65,00 naar Emmeloord te komen (145,00 vs 80,00) dit betekend dat mensen dus zeer goed weten wat vervoer kost :D

ITC is altijd een bedrijf dat probeerd concurerent te zijn met prijzen, maar ook bij ons moet het natuurlijk wel rendabel blijven.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

dimmie

ok frank,

Dank je wel voor je uitleg.

;)

Ik hoop mee te draaien in november.

J.A.F._Doorhof

26 November is de tour dag, als het goed is heb je daar een mailtje over gehad.
Zo niet mail dan even NAW gegevens + telefoon en type TV door naar [email protected].
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

dimmie

Kun je me vertellen welke waarden er veranderen als de plasma verouderd?, en dus opnieuw ingesteld moeten worden?.

Zal ik veel profijt hebben van een 2 of 3 jaarlijkse calibratie?.

J.A.F._Doorhof

Het verschilt per toestel.
Maar in principe veranderd de grayscale het meest.
Dit is niet dramatisch binnen het eerste jaar, wacht je 2-3 jaar kun je weer een volledig nieuwe winst sprong verwachten.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

dimmie

ok, dank je wel.

Ik laat zo snel mogelijk weten of ik mee kan doen.

Ik heb trouwens een pioneer 436 fde.

Nog een vraag: weet jij toevallig wat voor policy pioneer hanteert m.b.t. beeldretentie?, ik heb daar namelijk nogal last van en vind dit eigenlijk niet normaal voor een toestel van 3000 euro. wordt dit afgedaan als consequencie van de technologie?. Als ik een avondje rtl 4 kijk dan heb ik vervolgens een aantal dagen het logo in beeld.

Dimitri

J.A.F._Doorhof

Na ongeveer 1500 word dat een stuk minder, maar het is inherent aan de techniek.
Sommige displays hebben er meer last van dan andere trouwens.

Ik zou in ieder geval de unit in de spaarstand zetten en het contrast naar ongeveer 50%.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jock

Hallo,

Gaarne wilde ik mij aanmelden voor de tour van 26 november voor calibratie voor onze hitachi 42 PD
Met vriendelijke groet,
Ron
Bergschenhoek