...wat UPC me nou weer flikt???

Started by DA BoSS, September 8, 2006, 17:50:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Icarus314

Maar als we voor het brein achter de boxen gaan stel ik voor een paardekop in een box te verpakken net als mister Corleone dat deed  ;)

celerontje

Quote from: Icarus314 on June 29, 2009, 00:27:34
Wie neemt er nu zoiets serieus  :threadclosed:  ;D
:P Wie heeft er nou niet van ironie gehoord? :P

Quote from: Icarus314 on June 29, 2009, 00:29:29
Maar als we voor het brein achter de boxen gaan stel ik voor een paardekop in een box te verpakken net als mister Corleone dat deed  ;)
Dat past niet! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Icarus314

Dan moeten we op zoek naar zijn dochtertje en nu gaat dit echt veel te ver  ;D :o

celerontje

Or make them an offer they can't refuse! :devil:
In the rare case that they DO refuse, what to do? ??? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Icarus314

Quote from: celerontje on June 29, 2009, 00:36:21
Or make them an offer they can't refuse! :devil:
In the rare case that they DO refuse, what to do? ??? :D

:withstupid:

Madhouse

Ik vind het ook een beetje eigen schuld dikke bult! Maar als het goed is kun je zonder problemen je digitale tv opzeggen. Alleen terugbetalen word een ander verhaal denk ik. Je hebt het product in huis dus betaal je er voor  ;)

Maar over de service: Ik heb eigenlijk nooit ergens problemen mee gehad. 1 keer een groot probleem gehad wat keurig is opgelost (dit ging om geld). Ook heb ik bij UPC gewerkt (nee niet op de klantenservice) en ken alle in-site-outs daar wel. Maar Celerontje, als je nooit wat te maken hebt gehad met UPC, waarom weer je dan dat de service zo slecht is? Ga je op ervaringen af die je leest? Ja moet wel want zelf heb je er geen ervaring mee! Beetje makkelijk dus, gal spuwen over iets wat je leest!  :baaa:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

#56
Het staat wel vast dat UPC niet altijd zo zorgvuldig met z'n klanten omgaat, dat valt moeilijk te ontkennen. :google: :withstupid:
Bovendien heeft een kennis van ons ook geen goed woord voor UPC over.

Quote from: Madhouse on June 29, 2009, 08:46:06
Ik vind het ook een beetje eigen schuld dikke bult! Maar als het goed is kun je zonder problemen je digitale tv opzeggen. Alleen terugbetalen word een ander verhaal denk ik. Je hebt het product in huis dus betaal je er voor  ;)
Waarom zou je uberhaupt iets op moeten zeggen waar je nooit om gevraagd hebt en je door de strot geduwd is? >:( :o
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

LexiconLogan

Tuurlijk UPC is ook echt vreselijk. Ik kan een heel topic volkalken met ellende over UPC
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Madhouse

Quote from: celerontje on June 29, 2009, 12:26:34
Waarom zou je uberhaupt iets op moeten zeggen waar je nooit om gevraagd hebt en je door de strot geduwd is? >:( :o

De box is toch geaccepteerd bij de deur! Dus ja dan zou je hem op moeten zeggen.

Quote from: LexiconLogan on June 29, 2009, 12:31:37
Tuurlijk UPC is ook echt vreselijk. Ik kan een heel topic volkalken met ellende over UPC

Ik snap ook wel dat er mensen zijn met slechte ervaringen. Die heb ik ook met andere bedrijven. Maar daarom zijn ze nog niet per definitie slecht. Ok, ik geef toe dat geld nu eenmaal op de 1e plaats staat bij dit soort bedrijven maar ik vraag me dan af waarom UPC al 3 jaar op rij door de consument beoordeeld is als best service gerichte kabel bedrijf? (ja ik heb de prijsuitreikingen zelf meegemaakt en genoten van het gebak wat er voor elke medewerker klaar stond)  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

LexiconLogan

gebak..dat het taart :D


UPC heeft mij 8 maanden te veel gerekend(!). Na 8 maanden geleuter boden ze mij 2 maanden gratis filmnet. Dit is 8 maanden gemiddeld 25 euro te veel; 200 euro. Nee dank je UPC. Ik geef je 2 weken om het terug te betalen of we zien elkaar elders. Voorkomen is het geworden. UPC heeft mij uiteindelijk ruim 500 terug moeten betalen. UPC is echt slecht.

Nee dit is niet het enige voorbeeld.
-Ik krijg mn kabelbox geleverd zonder AB...4,5(!) week later was hij er.
- Mn HD box gaat kapot, ze leveren mij een niet HD box, 2 weken later was de HD box er.

Restitutie? Kennen ze niet bij UPC...
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

celerontje

#60
Quote from: Madhouse on June 29, 2009, 12:38:38
De box is toch geaccepteerd bij de deur! Dus ja dan zou je hem op moeten zeggen.
Waarbij jij er vanuit gaat dat degene die die de deur opendoet, precies op de hoogte is van alle voorwaarden etc?
Komop, als ik een pakketje geleverd krijg aan de deur, moet ik dan opeens denken ''Oooooh, ik moet dat pakketje weigeren''? Komop, dit kan je van geen enkele consument verwachten en neigt bovendien naar een ''omgekeerde wereld''

Quote from: Madhouse on June 29, 2009, 12:38:38
Ok, ik geef toe dat geld nu eenmaal op de 1e plaats staat bij dit soort bedrijven maar ik vraag me dan af waarom UPC al 3 jaar op rij door de consument beoordeeld is als best service gerichte kabel bedrijf? (ja ik heb de prijsuitreikingen zelf meegemaakt en genoten van het gebak wat er voor elke medewerker klaar stond)  ;)
Hehe ;), als je het monopolie op de kabel in een grote regio hebt, valt er weinig te kiezen en ga je er altijd met de eerste prijs vandoor! :D
't Lijken de Musical Awards wel, Joop van den Ende en nog eens Joop van den Ende! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

Quote from: LexiconLogan on June 29, 2009, 12:43:59
gebak..dat het taart :D


UPC heeft mij 8 maanden te veel gerekend(!). Na 8 maanden geleuter boden ze mij 2 maanden gratis filmnet. Dit is 8 maanden gemiddeld 25 euro te veel; 200 euro. Nee dank je UPC. Ik geef je 2 weken om het terug te betalen of we zien elkaar elders. Voorkomen is het geworden. UPC heeft mij uiteindelijk ruim 500 terug moeten betalen. UPC is echt slecht.

Nee dit is niet het enige voorbeeld.
-Ik krijg mn kabelbox geleverd zonder AB...4,5(!) week later was hij er.
- Mn HD box gaat kapot, ze leveren mij een niet HD box, 2 weken later was de HD box er.

Restitutie? Kennen ze niet bij UPC...


Dat is inderdaad slecht. Maargoed ik heb zoiets weer bij KPN meegemaakt en daar zijn andere mensen weer positief over. Zo blijft er toch altijd wat. Maar je hebt recht van spreken want je hebt het zelf meegemaakt. Wat ik altijd triest vind is dat mensen alleen maar op de media afgaan en dan gaan lopen verkondigen, ooo het is zo slecht enz enz. terwijl ze zelf 0,0 ervaring hier mee hebben!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Quote from: celerontje on June 29, 2009, 12:47:10
Waarbij jij er vanuit gaat dat degene die die de deur opendoet, precies op de hoogte is van alle voorwaarden etc?
Komop, als ik een pakketje geleverd krijg aan de deur, moet ik dan opeens denken ''Oooooh, ik moet dat pakketje weigeren''? Komop, dit kan je van geen enkele consument verwachten en neigt bovendien naar eenv ''omgekeerde wereld''

Die voorwaarden zitten er gewoon netjes bij! En als iemand een pakketje aanbied aan jou en je weet niet waar het voor is dan vraag je dat! Doe je dit niet dan kun je de voorwaarden nalezen die er bij zitten en daar staat netjes in dat als je het pakket niet wilt dat je hem binnen 10 dagen probleemloos kunt terugsturen!


Quote from: celerontje on June 29, 2009, 12:47:10
Hehe ;), als je het monopolie op de kabel in een grote regio hebt, valt er weinig te kiezen en ga je er altijd met de eerste prijs vandoor! :D
't Lijken de Musical Awards wel, Joop van den Ende en nog eens Joop van den Ende! :D

Doe je huiswerk en dan zul je leren dat dit landelijk is!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

#63
Landelijk in de zin van meerdere regio's, want ze zitten gedeeltelijk in de randstad, in Gelderland, gedeeltelijk in Friesland etc. etc. ;)

Quote from: Madhouse on June 29, 2009, 12:51:34
Die voorwaarden zitten er gewoon netjes bij! En als iemand een pakketje aanbied aan jou en je weet niet waar het voor is dan vraag je dat! Doe je dit niet dan kun je de voorwaarden nalezen die er bij zitten en daar staat netjes in dat als je het pakket niet wilt dat je hem binnen 10 dagen probleemloos kunt terugsturen!
Tijd is geld, waarom zou een bedrijf mij aan het werk zetten om zo'n elektronisch koekblik terug te sturen? Ik heb wel wat beters te doen!
En als je geen auto hebt, moet je ook nog een manier zien te vinden om dat ding naar het postkantoor te slepen!
Zoals eerder in dit topic geschreven is, mag je ermee doen wat je wilt, zelfs weggooien!
En wat te denken van de vele bejaarden die er gestresst van raakten of het niet snappen?
Niet iedereen is zo handig/snugger als wij.

Ik begrijp heus wel dat je door je voormalige werk bij UPC, hun ''psychologie'' beter begrijpt, maar het blijft onacceptabel!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Roger Black

Quote from: LexiconLogan on June 29, 2009, 12:43:59

Nee dit is niet het enige voorbeeld.
-Ik krijg mn kabelbox geleverd zonder AB...4,5(!) week later was hij er.


Die ligt bij mij in de la!  :headbanging:

Ik heb ooit zo'n apparaat gekregen, die heb ik toen getest. Het was een van de eerste, het was niks: werd erg warm, kon niet uit, zenders door elkaar heen. UPC gebeld, werd keurig geholpen en heb het apparaat even naar het postkantoor gebracht (zonder AB) :) . Geen probleem hoor.

Later nog eens gebeld of ze al nieuwe apparatuur hadden, dit was het geval. Nog eens gevraagd voor een test, was geen probleem. Deze beviel echt goed en staat nu nog steeds in mijn kast. Geen probleem.

Het enige wat ik ooit heb gehad is dat ze mijn account verwarde met een ander. Die ander betaalde zijn rekeningen niet en mijn TV/Radio/Telefoon/Internet werd afgesloten voor een week. Na een telefoontje alles recht getrokken, maar konden ze niet mijn account meer actief maken volgens "het systeem": bullshit. Erg frustrerend, niet hoeven betalen voor die week. Maargoed 5 dagen niks.

Verder vind ik het erg goed dat ze automatisch the internet snelheid upgraden zonder meerkosten. Dit is wel anders bij XS4ALL.

wil

#65
Quote from: jowi on June 28, 2009, 20:52:56
Een beetje dom ben je wel hoor. En je rekeningoverzicht in de gaten houden is sowiezo een goed idee, als je er achter komt dat je al tijden iets betaalt wat je niet wist? Sorry hoor, de upc praktijken even terzijde, dit heb je toch grotendeels aan je eigen nalatigheid te danken.
weet ik...  :baaa:

Quote from: Madhouse on June 29, 2009, 08:46:06
Ik vind het ook een beetje eigen schuld dikke bult!
Ja, ja, ja, ja, ja...  :withstupid:

QuoteMaar als het goed is kun je zonder problemen je digitale tv opzeggen. Alleen terugbetalen word een ander verhaal denk ik. Je hebt het product in huis dus betaal je er voor  ;)
Blijf het raar vinden, maar goed. Betaald is vaak helaas betaald.
Quote

Maar over de service: Ik heb eigenlijk nooit ergens problemen mee gehad. 1 keer een groot probleem gehad wat keurig is opgelost (dit ging om geld). Ook heb ik bij UPC gewerkt (nee niet op de klantenservice) en ken alle in-site-outs daar wel. Maar Celerontje, als je nooit wat te maken hebt gehad met UPC, waarom weer je dan dat de service zo slecht is? Ga je op ervaringen af die je leest? Ja moet wel want zelf heb je er geen ervaring mee! Beetje makkelijk dus, gal spuwen over iets wat je leest!  :baaa:
Hopelijk gaat dat opzeggen gemakkelijk...

Quote from: celerontje on June 29, 2009, 12:26:34
Waarom zou je uberhaupt iets op moeten zeggen waar je nooit om gevraagd hebt en je door de strot geduwd is? >:( :o
precies!  :mad:

wordt wel vervolgd...  :mellow:

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

wil

Zo, eindelijk opgezegd  :-[

Als het goed is krijg ik binnenkort de 'retourdoos' en dan kan de hele handel terug. :pompom:

Extra argument?
Deze week toch maar eens de box aangesloten om zelf te beoordelen of digitale TV nu echt zoveel beter is dan analoog. En wat denk je...?

Hij deed het niet...  :sneaky2: Dan ben je er dus klaar mee...  :sarcasm: Weg ermee!

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

celerontje

Analoog kijken op een flatscreen... niet doen!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

SpeedyAndré

Ik heb nog 2 retourdozen liggen voor een product dat ik nooit in huis heb gehad  :P

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

wil

Quote from: celerontje on November 11, 2010, 21:13:25
Analoog kijken op een flatscreen... niet doen!
Waarom niet? Ik doe het al jaren en bevalt me uitstekend. Als ik kijk naar vrienden met een flatscreen (ook plasma) die digitaal kijken heb ik niet de indruk dat het ook maar een grijntje beter is. Meestal zelfs slechter, al ligt dat aan het toestel.
Ik heb het uiteraard niet over HD.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

bmateijsen

Hoe lang was dat geleden? Op een gegeven moment wordt een niet actieve kaart tijdelijk geblokkeerd.

Quote from: wil on November 11, 2010, 21:09:27
Zo, eindelijk opgezegd  :-[

Als het goed is krijg ik binnenkort de 'retourdoos' en dan kan de hele handel terug. :pompom:

Extra argument?
Deze week toch maar eens de box aangesloten om zelf te beoordelen of digitale TV nu echt zoveel beter is dan analoog. En wat denk je...?

Hij deed het niet...  :sneaky2: Dan ben je er dus klaar mee...  :sarcasm: Weg ermee!

wil

Melbury

Wat UPC me nu weer flikt:

Heb ik een kapotte box en dan staat tnt (er was geen staking) de volgende dag met een nieuwe voor de deur.
Ik reken erop dat ze de volgende keer gewoon dezelfde dag nog komen   **#@!!          ;)




wil

Quote from: bmateijsen on November 12, 2010, 08:50:48
Hoe lang was dat geleden? Op een gegeven moment wordt een niet actieve kaart tijdelijk geblokkeerd.

Heb m al 4 jaar, ja ik weet het: niet slim, in huis zonder aangesloten te hebben. Zou best kunnen dat dat het euvel was. Maar waarom berichten ze mij er niet over en loopt mijn abonnement dan toch gewoon door?  :whatsthat: Als het klopt wat je suggereert illustreert dat weer des te meer waarom ik zo'n hekel aan UPC heb.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

bmateijsen

Als jij als gebruiker niet aangeeft bij UPC dat je er geen gebruik van wil maken, zullen ze inderdaad het abonnement laten doorlopen totdat je dat wel aangeeft. ;). Maar een smartcard wordt bij geen gebruik wel op non-actief gezet ivm fraude/ abuse.

Ik heb het ook niet verzonnen ;D

Quote from: wil on November 13, 2010, 16:34:42
Heb m al 4 jaar, ja ik weet het: niet slim, in huis zonder aangesloten te hebben. Zou best kunnen dat dat het euvel was. Maar waarom berichten ze mij er niet over en loopt mijn abonnement dan toch gewoon door?  :whatsthat: Als het klopt wat je suggereert illustreert dat weer des te meer waarom ik zo'n hekel aan UPC heb.

wil

Audiofiel

Quote from: bmateijsen on November 13, 2010, 16:40:46
Maar een smartcard wordt bij geen gebruik wel op non-actief gezet ivm fraude/ abuse.

Hoe kan er in vredesnaam misbruik worden gepleegd met iets dat niet wordt gebruikt? :sigh:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.