UPC favorieten

Started by dees, November 12, 2010, 11:35:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dees

Op mijn UPC box heb ik vele zenders als favoriet ingesteld (blauwe icoontje). Geen van de UPC On Demand, UPC games, UPC interactive,etc is als favoriet ingesteld.
Toch komen deze kanalen bij het zappen sinds kort ook in beeld.
Wie heeft dit ook en is er wat aan te doen ?

Freud

Is je box laatstelijk van de stroom afgeweest? Dan gaan geloof ik alle favoriten eraan. Of zijn de 'andere' zenders wel onzichtbaar?

dees

#2
De favorieten zitten er nog steeds in. Andere niet-gemarkeerde zenders worden wel overgeslagen. Lijkt mij een soort van opgedrongen UPC reclame.

frankp

Is mij nog niet opgevallen, zal vanavond eens gaan proberen...

Shorty

Als je bij het zappen rechtsonder in het info-scherm een blauwe knop ziet staan met daarachter het woord Favorieten, dan moet je op je afstandsbediening even op de blauwe knop drukken. Daarna zap je alleen nog door de favorietenlijst.
Het verneukeratieve is dat je dan in dat info-scherm rechtsonder niet langer het woord "Favorieten" ziet staan, maar "Alle zenders". De info bij de blauwe knop geeft dus niet de bestaande instelling aan, maar het resultaat ná het drukken op die knop. Dus als je rechtsonder "Alle zenders" ziet staan dan weet je dat je alléén door de favorietenlijst zapt.  :wacko:

VrGr,

Bart J.

dees

OK bedankt voor de info.