VAD show 2006

Started by hifiman, September 5, 2006, 14:00:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

  • VAD 2006

Joep

Quote from: reMC on September 11, 2006, 12:26:16
Gaan we wel naar Londen en/of Budapest? :o ;D

Laten we maar eens naar Boedapest gaan ja!  ;D

BernHardN

ho even,...... waneer en waar in Pest.

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Rob_H

Zoals gewoonlijk ben ik weer van de partij op de VAD.
Het is ook maar een klein half uurtje rijden voor mij.

Maar volgende week eerst nog naar een andere show iets verder van huis.
Ik ga namelijk naar Londen-Heathrow voor "Hi-Fi & Home Entertainment show"
Het verslag zal je dan wel vinden op www.audioforum.be

Mvg. Rob

Audiofiel

Quote from: BernHardN on September 15, 2006, 11:35:01
ho even,...... waneer en waar in Pest.

Ik denk eerder in Buda. ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

J.A.F._Doorhof

Ik heb tegen wat mensen gezegt dat ik er zou zijn maar dat gaat niet door.
Ik zou de calibraties doen op een bepaalde stand maar kan me niet vinden met de gebruikte apparatuur.
ITC is dus niet aanwezig jammer genoeg.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Joep

Quote from: Audiofiel on September 15, 2006, 12:27:22
Ik denk eerder in Buda. ::)
Quote from: BernHardN on September 15, 2006, 11:35:01
ho even,...... waneer en waar in Pest.

Houdt www.hes.hu en www.analog.hu in de gaten.
Vorig jaar was het op rond 19 november.
Review HES 2005: MAX

Veel leuker dan de VAD !! ;D

fca

Jammer Frank het had een mooi feestje kunnen worden.
Commercieel gezien kan het goed uitpakken want de afstelling van HT is voor velen een nachtmerrie.
Je zal het hoogstwaarschijnlijk nooit zeggen maar ik ben wel benieuwd naar merk/type waar jij bij afhaakt.
Op de VAD is het niet altijd goed afgesteld en dan zeg ik het nog netjes.
Volgens mij houden veel standhouders van BOEM BOEM.
Teveel bas dus.

BernHardN

Quote from: Proprius on September 18, 2006, 10:32:53
Houdt www.hes.hu en www.analog.hu in de gaten.
Vorig jaar was het op rond 19 november.
Review HES 2005: MAX

Veel leuker dan de VAD !! ;D

18, 19, 20 november dus  :-\ dan ben ik er niet

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Joep


J.A.F._Doorhof

Laten we het zo zeggen de toestellen die ik zou moeten demonstreren zijn voor het geld leuk maar niet om het optimale van een calibratie te laten zien.
Je werkt daar onder redelijke rot omstandigheden (mensen hebben haast en willen vaak weer snel verder en hebben dus geen tijd om 50 minuten een calibratie te bekijken), als je dan een toestel moet calibreren dat niet echt een WOW factor heeft is het resultaat voor veel mensen teleurstellend.

Laten we het zo zeggen :D
Als iemand thuis een Pioneer heeft staan dan heeft hij af fabriek gewoon een beter beeld.

Als ik op een beurs demonstreer wil ik gewoon knallen, dat levert mij klanten op.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

BernHardN

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 18, 2006, 19:00:41
Laten we het zo zeggen de toestellen die ik zou moeten demonstreren zijn voor het geld leuk maar niet om het optimale van een calibratie te laten zien.
Je werkt daar onder redelijke rot omstandigheden (mensen hebben haast en willen vaak weer snel verder en hebben dus geen tijd om 50 minuten een calibratie te bekijken), als je dan een toestel moet calibreren dat niet echt een WOW factor heeft is het resultaat voor veel mensen teleurstellend.

Laten we het zo zeggen :D
Als iemand thuis een Pioneer heeft staan dan heeft hij af fabriek gewoon een beter beeld.

Als ik op een beurs demonstreer wil ik gewoon knallen, dat levert mij klanten op.

Wil/kan je er zelf niet gaan staan dan met apparatuur die wel die WOW factor heeft

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

J.A.F._Doorhof

Dat is niet te betalen voor ons in vergelijk met de opbrengsten.
We hebben regelmatig op de VAD gestaan voor bv Marantz, voor ITC zelf is dat niet op te brengen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

fca

Jammer Frank.
Begrijpen doe ik de importeurs allang al niet meer.
Je ziet de mooiste installaties opgestapeld en niet aangesloten in een vergeten hoekje staan, jammer.
Ik zou het fantastisch vinden om calibreren onder het grote publiek voor te stellen.
Bijvoorbeeld een zaaltje met tig (betalende!)mensen  een soort "basis" cursus te geven omtrent :
Wat is calibreren beeld/geluid etc.
Ik weet zeker dat voor zoiets veel interesse is.
Zeg maar een soort seminar van een uurtje.


Tube-freak

ben een paar jaar geleden wel geweest maar ik vond dat er teveel mensen waren.  Wat je dan krijgt is dat je met veel mensen door smalle gangetjes loopt en als sardientjes dan in een klein kamertje staat te luisteren naar een set die nergens naar klinkt.
Nou ja enkele uitzonderingen daargelaten misschien waar het wel goed klinkt.

Wat dan ook wel jammer is dat je je soms moet inschrijven voor een demo omdat er maar maximaal 7 of 8 mensen tegelijk kunnen (anders past het niet).  Ik geniet dan evengoed wel van de mooie aparatuur enzo en ook van de grote ruimtes bij sommige importeurs (B&W/Classe bijvoorbeeld). Maar ja als ik nu nog nieuwe dingen nodig zou hebben zou ik overwegen om te gaan kijken voor een orienterend bezoekje, maar ik heb niets nodig en e nieuw cv ketel/verwarming gaat al genoeg kosten us vandaar dit jaat sla ik even over.

Ook is het wel jammer dat er soms van dat "associale" HCC beurs volk dan door die gangen lopen die echt niet uit hun doppen kijken en schaamteloos tegen iedereen aanknallen, zoniet dan dringen ze wel overal voor met het betere ellebogen werk.

Gelukkig lopen er ook wel veel gezellige mensen enzo.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

garmtz

Ik zal er ook wel weer zijn, maar ik denk dat ik de veel rustigere dealer-dag meepak. 8)

patrick_vdb

Hoi,

Quote from: garmtz on September 29, 2006, 08:04:46
Ik zal er ook wel weer zijn, maar ik denk dat ik de veel rustigere dealer-dag meepak. 8)

De rustige dealer-dag is idd een betere optie om alles op het gemak te kunnen bekijken/beluisteren :D

mvrg

Patrick

Jean Sibelius

Quote from: garmtz on September 29, 2006, 08:04:46
Ik zal er ook wel weer zijn, maar ik denk dat ik de veel rustigere dealer-dag meepak. 8)
Mag ik dan niet met jou mee als introducé? ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

bmateijsen

Quote from: HSN on September 29, 2006, 12:47:16
Mag ik dan niet met jou mee als introducé? ;)

Stuur maar een PM naar me ;).

advr

Quote from: bmateijsen on September 29, 2006, 13:26:02
Stuur maar een PM naar me ;).

dan zijn er wel heel veel die mee willen als introducee ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

bmateijsen

Quote from: advr on September 29, 2006, 14:03:00
dan zijn er wel heel veel die mee willen als introducee ;D

Als vaste klant van BB&G is dat geen probleem ;).

Rielplayer

Quote from: bmateijsen on September 29, 2006, 14:06:52
Als vaste klant van BB&G is dat geen probleem ;).

wanneer ben je vaste klant........... ;D
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Joep

De High-End Show in Boedapest gaat dit jaar helaas niet door.. :'(

De organisator is ernstig ziek en heeft complete rust nodig. Ik hoop dat hij er bovenop komt en volgend jaar beresterk uit de hoek komt qua show. Gaan er dan meer mensen mee? Zou wel gaaf zijn!

Dit jaar heel misschien nog naar het buitenland, maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Dan maar naar de VAD ::)

luistervinkje

En ook ik ben gek genoeg om van uit Friesland deze keer hier naar toe te gaan , ben er nog nooit geweest maar waag de gok maar een keer.
ga dit wel combineren met een paar tweedehands aankopen die ik heb gedaan in het zuiden van het land ;) ;)

Er is trouwens bij ons in het noorden deze week weer een AudioPool in Serhuisterveen dit weekend ;D altijd wel even leuk om te kijken.
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

Stefan S.

Mijn nieuwsgierigheid wint van de reisduur, dus ik ga ook die kant op en ik denk op de zondag  :)

jaco

Quote from: luistervinkje on October  3, 2006, 21:28:11
Er is trouwens bij ons in het noorden deze week weer een AudioPool in Serhuisterveen dit weekend ;D altijd wel even leuk om te kijken.
Link ?
Ik ben dit weekeinde bij mijn ouders, zou even kunnen gaan kijken.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm