Eisa Award 2006/2007 voor de Philips 37PF9731

Started by C200k, August 17, 2006, 10:58:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

C200k

Goed, met al deze uitspraken is dus 1 ding zeer duidelijk geworden.

Alle review's, awards en testen zijn onzinnig, diegene die 't meeste  betaald, is het beste.

Ik stel voor om de 2 topic-verzamelnamen ("Hardware reviews links en discussies" en "Hardware reviews door HTForum leden") volledig te verwijderen.

Er is namelijk nu duidelijk geworden, dat er geen eerlijke onderzoeken zijn. Kortom, vertrouw volledig op je eigen mening, jij weet 't zelf 't beste. Laat geen ander je wat vertellen, deze kan namelijk betaald worden door de bedrijven. ::) ::) ::)

Overigens vind ik dan wel heel apart dat bij de laatste Mediatotaal-test er maar 1 LCD-tv als echt goed werd bevonden, heeft de rest dan te weinig betaald. Nou dan is Mediatotaal die nu wel kwijt als geldschieter, de meningen over die produkten waren immers niet goed. Tja, dan moeten ze het nu met alleen Philips doen, laten we dit blad dus ook maar opheffen! ::) ::) ::) ::)

Audiofiel

LOL ;D ;D Je kunt ook overdrijven.

Ik heb niet gezegd dat iedere review of positief verhaal wordt betaald door de fabrikant. Ik heb alleen een link gelegd naar de band die tussen de twee bestaat. En zodra er paginagrote advertenties tegenover het artikel of de review staan, dan moet je je gezond verstand gebruiken. Dan zie je vanzelf wel wat er wel of niet pluis is. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Grindtegel

In de Duitse bladen zijn  vaak de Duitse merken uberragend, terwijl de WhatHifi helemaal idolaat is van alles wat cyrus,naim of linn heet....welk een toeval  :-X

Maar als je door de reviews heen leest en niet op de eindcijfers afgaat kom je wel veel te weten.

Zo doe ik het eigenlijk met alle reviews, en dan heb ik het niet alleen over hifi/video apparatuur.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Randal

Quote from: Citroloog on August 29, 2006, 16:50:31
LOL ;D ;D Je kunt ook overdrijven.

Ik heb niet gezegd dat iedere review of positief verhaal wordt betaald door de fabrikant. Ik heb alleen een link gelegd naar de band die tussen de twee bestaat. En zodra er paginagrote advertenties tegenover het artikel of de review staan, dan moet je je gezond verstand gebruiken. Dan zie je vanzelf wel wat er wel of niet pluis is. ;D

Aha,gewoon je gezond verstand gebruiken dus, oftewel logische redenatie:
* Een grote advertentie bij een review geeft aan dat een review niet te vertrouwen is...
* Een middelgrote advertentie geeft aan dat de fabrikant iets van inmenging heeft gehad...
* Geen advertentie geeft aan dat de review objectief is.

=> Dat ik daar niet eerder ben opgekomen...  ;)  ;D


frankly

Quote from: Audiomaan on August 29, 2006, 11:29:29
Wat is een krijwagentje? :o :o
een klein bakje met aan een kant een wiel en aan de andere kant twee handvaten,
met daarachter meestal een kijbouter  ;D
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

frankly

oh ja, en je hebt tijdschriften, sponsored magazines en iets er tussen in.
En zoals hierboven al eerder aangehaald, de meeste mensen hebben geen moeite om die uit elkaar te houden.
En helaas voor de EISA hebben ze te veel exposure in die laatste twee.
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)