Tweedehandsprijs Crystalio VPS-2300

Started by SisterOfMercy, September 1, 2006, 15:12:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SisterOfMercy

Ik vroeg me af wat een goede tweedehandsprijs voor een Crystalio I is.. Ik heb niet de centjes voor een Crystalio II, en ik denk dat ik in combinatie met een Barco 808 niet per sé de features van een Crystalio II nodig heb.
The kissing and the colour come crashing down

J.A.F._Doorhof

Een goede 2e hands prijs zal rond de 1000,00-1400,00 zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

Er staat er zelfs nog een te koop op dit forum. Die is van mij geweest, en de nieuwe eigenaar wil upgraden naar een versie 2. Die moet wel ongeveer in de prijsrange zitten die Frank noemde.
Als je DVD afspeelt heb je daar nog steeds een hele goede scaler aan. Hij doet ook wel 1080i, maar dan alleen een BOB.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Kjelt

Ik kan je aanraden eerst goed rond te kijken. Wellicht zijn er nieuwe alternatieven die ook in je budget passen. Ik noem bijv. een Optoma HD3000 die zelfs 1080p aan kan en in amerika al zeer goed getest is ( heeft een Gennum chipset) en nieuw 2000.-  kost.

SisterOfMercy

Nou, ik zou liever een Lumagen VisionHDP Pro willen, maar die zijn nogal prijzig.. Als iemand weet waar ik die tweedehands kan kopen, houd ik me helemaal aanbevolen.

En ik neem aan dat een Crystalio VPS-2300 makkelijk 960p @ 72 Hz doet, toch?
The kissing and the colour come crashing down

SisterOfMercy

Quote from: Kjelt on September  2, 2006, 00:27:55
Ik kan je aanraden eerst goed rond te kijken. Wellicht zijn er nieuwe alternatieven die ook in je budget passen. Ik noem bijv. een Optoma HD3000 die zelfs 1080p aan kan en in amerika al zeer goed getest is ( heeft een Gennum chipset) en nieuw 2000.-  kost.

Die heeft geen SDI ingangen. Ik wil er minimaal twee, en daarom vallen de DVDO types ook al af.
The kissing and the colour come crashing down

Kjelt

Quote from: SisterOfMercy on September  2, 2006, 17:01:30
Die heeft geen SDI ingangen. Ik wil er minimaal twee, en daarom vallen de DVDO types ook al af.
Kun je hieronder op de JvB banner klikken die bouwt SDI op DVDO en twee stuks is kwestie van een digitale multiplexer ic en dat kost € 0,50.-  ;) .

SisterOfMercy

Dat moet dan wel weer een externe oplossing worden, neem ik aan. En het omschakelen tussen de ingangen wordt ook dan wat moeilijker. En volgens mij scheelt het allemaal niet zo qua prijs, dus dan kan ik beter een scaler uitzoeken die wel standaard heeft wat ik wil.
The kissing and the colour come crashing down

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview