Pronto RU940 voor € 250,--

Started by jankees, December 24, 2002, 09:54:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jankees

Ik heb een Pronto RU940 in de UK (via internet) aangeschaft voor € 250,--. Een stuk minder dan de € 400,-- die men er hier voor vraagt. Voordat je een Pronto aanschaft dus even goed om je heen kijken.

JK

Grindtegel

Zeker bij Letsautomate ?

Daar heb ik hem nl. besteld, supergoedkoop en snel!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

jankees

Klopt helemaal. Ik kon het eerst niet geloven. De RU940 kort er evenveel als de Neo. Dat terwijl ik hier nog EUR 400,-- moet betalen. Dat scheelt EUR 150,-- oftewel fl 330,--. Dat is de moeite. EUR 250,-- vind ik net op de grens liggen voor wat ik maximaal voor een remote uit wil geven. Ik ben er wel blij mee. Gisteren de hele dag zitten rommelen. Handig apparaatje.

JK

bmateijsen

even een dombo vraag:

is deze identiek aan de normale nederlandse pronto (vanwege het stroomnetwerk in de UK??)

Groet Bjorn

jankees

Ja, het betreft de Europeese versie, inclusief Nederlandse gebruiksaanwijzing.

Grindtegel

Het laadstation is ook gewoon NederLands (in Engeland hebben ze andere stekkers dan hiero).

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Sum1

Weet je zeker dat het laadstation nederlandse een nederlandse stekker heeft? Ik zie namelijk maar een laadstation, terwijl ik verschillende versies had verwacht voor de UK en de rest van Europa...

Grindtegel

Jazeker, want die heb ik daar ook besteld.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Sum1

Thanx, zal eens proberen te bestellen... ;D

jurjen

Nederlandse stekker? Dan heb je meer mazzel dan ik.

Heb zojuist eindelijk de pronto met oplaadstation ontvangen die ik 2 weken geleden besteld heb. Dat het zo lang duurde is niet de schuld van Letsautomate, want die had dezlefde dag nog verstuurd, maar de Nederlandse pakketdienst was traag met de feestdagen.

Anyway, het oplaadstation is geleverd met een adapter die een Engelse stekker heeft. Past dus nooit niet in een Nederlands stopcontact. Jammer hoor.

Jurjen.


Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

Grindtegel

Inderdaad vreemd, maar verloopstekkers kosten vrijwel niks, dus valt het toch wel mee?
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

jurjen

Quote from: Grindtegel on January  3, 2003, 13:32:45
Inderdaad vreemd, maar verloopstekkers kosten vrijwel niks, dus valt het toch wel mee?

Ja hoor ik ben niet boos of zo, het was een ingecalculeerd risicootje. Wil alleen maar zeggen dat je niet per definitie een Nederlandse stekker krijgt, omdat Bjorn en Sum1 daar naar informeerden.

Het is trouwens een doodgewoon 12 volt trafootje, goeie kans dat je er nog een op zolder hebt liggen. Ikzelf heb gewoon een verloopstekkertje bij Pabo gehaald.

Jurjen.

Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

Sum1

Ooh... het wordt dus nog spannend wat ik thuis krijg? ;)

Sum1

Vandaag binnen gekregen, met nederlandse adapter!  :)

Ik vraag me af of Letsautomate misschien zelf de engelse adapter heeft omgewisseld door eentje met een nederlandse stekker. De adapter is namelijk niet van Phillips...

Is er iemand die wel een Phillips adapter bij het dockings station heeft? Of worden deze altijd geleverd met een ander merk adapter?

jurjen

Quote from: Sum1 on January  7, 2003, 21:00:26
Is er iemand die wel een Phillips adapter bij het dockings station heeft? Of worden deze altijd geleverd met een ander merk adapter?

Mine is definitely Philips, maar met een UK stekker.
Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

Sum1

Dan heeft de winkelier zelf de adapter vervangen... Wel netjes nu kan ik er direct wat mee tenminste zonder verloopstukjes te hoeven gebruiken.

Ik neem aan de phillips adapter ook gewoon 12V 500mA is?

Dat omwisselen zullen ze zo nu en dan misschien vergeten, dat verklaart waarom Jurjen nog de orginele phillips adapter met engelse stekker heeft gekregen...