'Nieuw' seizoen Prison Break ten einde

Started by WubboZ, August 29, 2006, 00:01:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WubboZ

En ik maar zoeken naar aflevering 17, slaan ze weer een week over ::)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Deleted member

Quote from: WubboZ on February 13, 2007, 11:16:53
En ik maar zoeken naar aflevering 17, slaan ze weer een week over ::)

Quote from: Antoine on February  7, 2007, 21:57:09
Nee hoor er zijn er nog drie in seizoen 2. De volgende aflevering is er weer 19/2 en de laatste van seizoen 2 op 5/3.

;)

Deleted member

Ik ben nu trouwens de serie Dexter aan het kijken, ook een aanrader!

http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter_(TV_series)

(En nee, niet de tekenfilm Dexters Labatory  ;))

WubboZ

Quote from: Antoine on February 13, 2007, 18:53:52
Ik ben nu trouwens de serie Dexter aan het kijken, ook een aanrader!

http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter_(TV_series)

(En nee, niet de tekenfilm Dexters Labatory  ;))

http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter_(TV_series) werkt beter, hij maakte er bij mij een halve hyperlink van zodat ik de laatste ) miste, en wikipedia de pagina niet kon vinden ::)
Maargoed, het gaat dus over een moordenaar die bij de politie werkt?

(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

WubboZ

Quote from: Antoine on February  7, 2007, 21:57:09
Nee hoor er zijn er nog drie in seizoen 2. De volgende aflevering is er weer 19/2 en de laatste van seizoen 2 op 5/3.
* WubboZ slaat zich zelf voor zn kop

Dat is dom..
Wel jammer dat dit seizoen nog maar 3 afleveringen heeft. Ik hoorde al weer geruchten over seizoen 3 ;D
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Rody

Ik vanmorgen zoeken  :-X
Gelukkig een dubbele episode van 24, ben ik toch weer even zoet mee geweest  ;D

WubboZ

Grrr.. Ik de mooie 720p versie gedownload, blijkt het een Matroska file te zijn :(
WMP10 en BSplayer weten er beiden geen raad mee, terwijl de goede codecs dacht ik aanwezig zijn. VideoLan VLC player geeft wel beeld maar geen geluid. De audio zou gecodeerd zijn met AC3, maar hij speelt het met geen mogelijkheid af. Gooi in de file in GraphEdit en klik dan op de properties van de audio filter, dan opent ie netjes de instellingen pagina van AC3 codec. Ohh, wat heb ik toch een bloedhekel aan die maffe codecs >:(
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

WubboZ

Hmm, waarschijnlijk gewoon een probleempje met de speakers :-\
Wat een einde weer. Ik vraag me af hoe dit seizoen gaat eindigen...
Die kellerman wordt trouwens ook wel de hele tijd heen en weer geschoven en dan weer in de steek gelaten enzo. Echt heel verwarrend
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

TheSpeedSkater

Van de week dvd 4 van seizoen 2 gezien. Blijft toch een leuke serie.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

WubboZ

Afgezien van het feit dat ik vandaag aflevering 19 heb gezien kwam ik ook wat intressants tegen op internet. Iets wat ik zeker ga kopen: Prison Break seizoen 1 op Blu Ray :o :D :D (toch maar een PS3? of voor 400 euro meer een BR player zonder gameconsole ???) bron
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Deleted member

Hee, vergeten vandaag. Die zet ik dus maar voor morgen op het programma!  :)

Overigens zijn er i.t.t. wat ik eerder schreef toch nog 3 afleveringen na aflevering 19.  :-[ De "season finale" wordt op 2 april 2007 uitgezonden.

WubboZ

Quote from: Antoine on March  6, 2007, 23:52:53
Overigens zijn er i.t.t. wat ik eerder schreef toch nog 3 afleveringen na aflevering 19.  :-[ De "season finale" wordt op 2 april 2007 uitgezonden.

Euuh bron?
Het wikipedia lijstje waar ik altijd in kijk geeft aan dat er nog 1 aflevering komt, en niet a.s. maandag, maar dat er een week wordt overgeslagen en dat de laatste aflevering van seizoen 2 op 19 maart in de us op tv zal zijn. Maargoed, wikipedia heeft ook niet altijd gelijk ::) ;D
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Deleted member

Quote from: WubboZ on March  8, 2007, 21:41:09
Euuh bron?
Het wikipedia lijstje waar ik altijd in kijk geeft aan dat er nog 1 aflevering komt, en niet a.s. maandag, maar dat er een week wordt overgeslagen en dat de laatste aflevering van seizoen 2 op 19 maart in de us op tv zal zijn. Maargoed, wikipedia heeft ook niet altijd gelijk ::) ;D

Kijk nog maar een keer naar je lijstje...  :)

WubboZ

Quote from: Antoine on March  8, 2007, 23:49:11
Kijk nog maar een keer naar je lijstje...  :)

Nou er is niets veranderd hoor :-[
Aflevering 19 "sweet caroline", 5 maart 2007
Aflevering 20 "Panama", 19 maart 2007
that's it...

TVguide.com geeft ook niet meer.

Ah, shit. op deze site staan er nog twee die niet op wikipedia staan. Noujah ;D Panama klinkt ook al erg intressant :D
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Dirc

#139
zijn alle afleveringen die op wiki staan al beschikbaar?

Ik heb tot nu toe in (zo staat het er dan) HD quality:
-prison break seizoen 1 dvd 1
-prison break seizoen 1 dvd 2
-prison break seizoen 1 dvd 3
-prison break seizoen 1 dvd 4
-prison break seizoen 1 dvd 5
-prison break seizoen 1 dvd 6

-prison break seizoen 2 dvd 1
-prison break seizoen 2 dvd 2
-prison break seizoen 2 dvd 3
-prison break seizoen 2 dvd 4


meer kan ik er nog niet vinden. alleen losse afleveringen.

Deleted member

Quote from: WubboZ on March  9, 2007, 00:12:06
Nou er is niets veranderd hoor :-[
Aflevering 19 "sweet caroline", 5 maart 2007
Aflevering 20 "Panama", 19 maart 2007
that's it...

TVguide.com geeft ook niet meer.

Ah, shit. op deze site staan er nog twee die niet op wikipedia staan. Noujah ;D Panama klinkt ook al erg intressant :D

Vreemd! Toen ik gisteren keek naar jouw link stonden ze er echt bij en nu zijn ze idd. weer weg!  :-\

WubboZ

#141
Quote from: Antoine on March  9, 2007, 09:18:44
Vreemd! Toen ik gisteren keek naar jouw link stonden ze er echt bij en nu zijn ze idd. weer weg!  :-\


hahahaha
en ik maar denken dat ik ze ziet vliegen ::)
Leuk he dat wikipedia ;) Bij ons op school krijg je als je gewoon naar wikipedia.org gaat een dikke warning dat je niets meer mag editen of aanmaken omdat er vanaf dat IP alleen maar rommel werd neer gezet ;D
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Durk

Quote from: drukje on March  9, 2007, 08:47:06
zijn alle afleveringen die op wiki staan al beschikbaar?

Ik heb tot nu toe in (zo staat het er dan) HD quality:


meer kan ik er nog niet vinden. alleen losse afleveringen.

HD quality? Echt HD of 'rommel'?

volgens mij staat tot en met S02E18 erop.. morgenochtend S02E19 als ik het recht heb...

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

WubboZ

Tjonge jonge, dat was maandag dus de op 1 na laatste aflevering van dit seizoen... :-\
Ik ben benieuwd hoe, en vooral wat ze nog gaan afsluiten in die laatste aflevering. Aangezien er nog een 3e serie komt (als ik het goed heb) zullen ze niet alles afsluiten ;)
Maargoed ik vond dit wel weer een goede aflevering. Wel nasty zoals t-bag daar lag op het einde :-X
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Dirc

Quote from: Durk on March 12, 2007, 22:48:41
HD quality? Echt HD of 'rommel'?

volgens mij staat tot en met S02E18 erop.. morgenochtend S02E19 als ik het recht heb...



btje late reactie, maar het is gewoon dezelfde versie als anders met het vt4 icoontje of fox icoontje.

jowi

Quote from: drukje on March  9, 2007, 08:47:06
zijn alle afleveringen die op wiki staan al beschikbaar?

Ik heb tot nu toe in (zo staat het er dan) HD quality:
-prison break seizoen 1 dvd 1
-prison break seizoen 1 dvd 2
-prison break seizoen 1 dvd 3
-prison break seizoen 1 dvd 4
-prison break seizoen 1 dvd 5
-prison break seizoen 1 dvd 6

-prison break seizoen 2 dvd 1
-prison break seizoen 2 dvd 2
-prison break seizoen 2 dvd 3
-prison break seizoen 2 dvd 4
Leuk, 'HD Quality' en het dan over DVD's hebben... da's dus het nadeel van die wikiwakiprakki sites. Iedereen kan daar maar wat roepen, en als niemand het verbeterd wordt het snel als waarheid overgenomen.

Raphie

Jowi FYI het zijn DivX files (in AVI container) van 350mb, deze is gemaakt van de TS capture en gecomprimeert.
Het is beeld is dus i.d.d HD (720p)
JBL PRX Power!

Deleted member

Quote from: Raphie on March 31, 2007, 07:59:50
Jowi FYI het zijn DivX files (in AVI container) van 350mb, deze is gemaakt van de TS capture en gecomprimeert.
Het is beeld is dus i.d.d HD (720p)

Nope, het zijn conversies van HD afleveringen naar DVD formaat (MPEG2) anders zou je DVD speler ze tenslotte niet af kunnen spelen...

De losse afleveringen zie je meestal in drie of vier formaten: de 720P TS, de 720P X.264, de 350MB XVid (624x352) en de 700MB "HR" XVID (960x528) conversies.

WubboZ

Quote from: Antoine on March 31, 2007, 08:44:34
Nope, het zijn conversies van HD afleveringen naar DVD formaat (MPEG2) anders zou je DVD speler ze tenslotte niet af kunnen spelen...

De losse afleveringen zie je meestal in drie of vier formaten: de 720P TS, de 720P X.264, de 350MB XVid (624x352) en de 700MB "HR" XVID (960x528) conversies.

Ze zetten inderdaad gewoon al die shit op het net met HD of HDTV er bij. Zeker die xvid's zijn niet echt 'high defenition' te noemen.
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

WubboZ

Nou, dat was dan het einde van dit 'nieuwe' seizoen Prison Break :(
Het einde is wel weer heerlijk open, genoeg openingen voor een nieuwe serie, die waarschijnlijk weer om Scofield zal draaien. Was die kerel in de laatste scene (op de grond) Bellick?? (ff opgezocht, jep, dat is m)
Maareh, tjah, dit zijn wel erg veel open einden? Wat is Sona, wat zit er achter die deur, en natuurlijk, hoe loopt het met die anderen af, wie is die generaal kerel die (bijna) nooit wat zegt?

Gelukkig is deel 3 al bevestigd (bron: wikipedia)
Quote
Season 3
Series creator Paul Scheuring has commented that Season 3 will consist of most of the original cast with new additions and that the overall theme will be "redemption". The plot will continue from the second season finale, where most of the main characters have ended up in Panama. Although the conspiracy storyline has not finished, the third season's plot will be "as different in tone as Season 2 was from Season 1".

Intressante artilelen:
Preview: Prison Break's Game-changing Season Finale!
The Prison Break Continues: Exclusive Season 3 Scoop
Quote
Since the pickup was announced, a few details and clues have surfaced in the trades. For example, viewers can expect the addition of at least four cast members (two men, two women, none American), says Variety, and Scheuring hinted to the Hollywood Reporter that one of the brothers — either Wentworth Miller's Michael or Dominic Purcell's Lincoln — might not survive beyond the new season's first couple of episodes.

Wanneer S03E01 uitgezonden gaat worden heb ik nog nergens gelezen :-\
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination