'Nieuw' seizoen Prison Break ten einde

Started by WubboZ, August 29, 2006, 00:01:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nelisje

leuke doc ja :)

Ik krijg spontaan last van me knie, herstel bovenbeen nee ietsje hoger nog ;) :D

Maar de serie vind ik persoonlijk stukken sterker dan lost. Lost gaat vervelen bij Prison break is daar de kans niet voor. Overigens is in seizoen 1 volgens mij de vader van Lincoln niet de vader van Michael. Ze hebben ook niet dezelfde achternaam, dus zullen ze wel dezelfde moeder hebben en niet dezelfde vader. Maar aflevering 5 is dus weer net zo sterk als de vorige afleveringen. Het blijft een aanrader.

WubboZ

"My hand is in that box for hours, it is dying" ;D
Ik ben trouwens benieuwd hoe ze hun laatste probleempje gaan oplossen. Nu met dit einde van aflevering 5 vraag ik me echt af hoe ze dit nu weer gaan oplossen...
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Deleted member

Inderdaad een leuke uitdaging!  ;D

WubboZ

Goed dat was aflevering 6 alweer, damn spannend. Hoe ver is RTL hier in NL trouwens?
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Deleted member

#54
Quote from: WubboZ on September 27, 2006, 14:58:15
Goed dat was aflevering 6 alweer, damn spannend. Hoe ver is RTL hier in NL trouwens?

Ah! Vergeten in alle opwinding, ik ga gelijk op zoek naar afl. 6!  :)

edit: gevonden in a.b.boneless. Downloading now!  :D

Jeroentjuh

eerste 4 afl. van s2 gezien.... echt verslavend... eenmaal aan begonnen... kun je niet stoppen.. ik wacht weer tot 5 t/8 op dvd verschijnen..

Allure

Quote from: WubboZ on September 27, 2006, 14:58:15
Goed dat was aflevering 6 alweer, damn spannend. Hoe ver is RTL hier in NL trouwens?

Die maken de kijker wijs dat ze het 2e seizoen uitzenden, maar zenden in werkelijkheid de 2e helft van het eerste seizoen uit. Ook in 2006 is zulke kneuzelarij nog gewoon rijkelijk van de partij.
The Sun Is The Same In A Relative Way, But You're Older

Deleted member

Ik ben benieuwd hoe ze Seizoen 2 dan straks gaan noemen...  :-\

WubboZ

Hehe, eindelijk duidelijkheid over die kerel op die foto :D Oscar Shales als ik het goed heb. Er zijn nu trouwens ook echte 720p versies van meer dan 3 gieg te downen. Heeft iemand die al eens vergeleken met de gebruikelijke CTU hdtv versies?
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

jantje112

De 720p versies zijn een tikkel scherper als de xvid versie. Alhoewel ik de kwaliteit van de 300 en een beetje mb rips verbazend goed vind.


jowi

Quote from: WubboZ on October  4, 2006, 19:36:43
Er zijn nu trouwens ook echte 720p versies van meer dan 3 gieg te downen.
Echt? ;D

Nelisje

Ja echt waar ja :)

Overigens houdt ik het wel bij de xvid-lol versies, de kwaliteit is minder maar de schijfruimte veel meer :) Heb ook die rome serie op HD, 40gb, slik...

Overigens vanavond/ morgen/ overmorgen ff 2 afleveringen inhalen :)

WubboZ

@Nelisje: Misschien moet je een keer de HDTV versies proberen, die zijn ongeveer 700 mb per aflevering, en dat is écht een goede verbetering, en niet zo heel veel groter (geen 10 keer maar 2 keer zo groot ::))
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Nelisje

Is op zich wel een idee, maar dan moet ik de oude afleveringen ook zien te bemachtigen, heb nu namelijk alle afleveringen in 350mb versies.

Rielplayer

Quote from: Audioloog on September 21, 2006, 10:42:54
En voor zover het nog niet gezegd is, die dokter is toch ook wel erg leuk  ;D

:)

alleen klote dat ze in amerika pas 23 oktober verder gaan met nieuwe uitzendingen is dus een paar weken zonder >:(
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

WubboZ

Dus morgen avond geen nieuwe afelvering als ik het goed begrijp? Hoezo dat dan weer.
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

WubboZ

Hmm, het begint een beetje onrealistisch te worden allemaal, of ben ik de enige met die mening? Er zijn nu wel heeel veel positieve en negatieve toevalligheden...
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

eholsteijn


Ben het met je eens dat er nu wel heel veel rare wendingen in het verhaal komen. Elke keer als je denkt dat ze een stap verder zijn, gaan ze gelijk
daarna weer twee stappen terug.

Vond het eerste seizoen toch een stuk vermakelijker. Hopelijk komt het nog goed! heb gisteren de laaste aflevering uit de USA gekeken en daar zaten
wel weer wat leuke stukken in.


Deleted member

Seizoen 1 was idd. beter vind ik ook. Maar goed, ik ga zo afl. 8 kijken!  :)

WubboZ

Aflevering 8 al gezien, daarna mijn laatste reactie gepost. Meereh, petje af hoor, ik blijf er wel bij dat het een goed verhaal is, en knap film/regiseer werk! Hoe onrealistisch het dan ook mag zijn, ik ben echt verslaafd 8)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Deleted member

Zo, ik heb 'm ook gezien. Met de zoektocht naar het geld worden er wel veel "toevallige" plotwendingen gevonden inderdaad maar de andere verhaallijn (de FBI/presidentiele cover ups/jacht op de Tancredi's etc.) valt het nog mee.

NB. Lastig zo iets te schrijven zonder te veel te 'spoileren'!  ;)

Allure

Zo gisteravond DVD 2 van seizoen 2 bekeken met afleveringen 5,6,7 en 8! :-)

Ik zal er niets over verklappen voor degenen die alleen via RTL kijken, maar ik heb er weer echt van genoten. Onrealistisch? Tuurlijk. Onderhoudend? Extreem!  :)

En die gozer die T-bag speelt, er is al eerder over geschreven, die gast speelt dus echt de rol van zijn leven. Hannibal Lector zou respect voor hem hebben!  ;)
The Sun Is The Same In A Relative Way, But You're Older

Dibbus

Ik heb gister ook dvd 2 gezien en idd T-bag speelt super.

Gr. Dibbus

WubboZ

Damn wat was het weer spannend :D
De zaakjes van die Mahone kerel van de FBI worden nu ook wat uitgewerkt, én we weten nu eindelijk wat meer over die Oscal Shales, ik ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen.
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

FrankB

Tja, ik heb seizoen 1 van PB gezien. Wat vond ik ervan? Ik kijk absoluut niet uit naar seizoen 2. Met de aflevering werd het ongeloofwaardiger, een aantal afleveringen konden makkelijk flink ingekort worden maar er werd duidelijk gerekt om een bepaald aantal afleveringen te krijgen. En dan het einde, dat geen einde is. Ik had echt een rotgevoel, nadat ik de laatste aflevering had gezien.

Dus nee, tenzij ik echt tijd over heb ga ik niet naar seizoen 2 kijken. Ben net begonnen met Las vegas, wat een lekkere wijven zeg  :o O0 ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12