'Nieuw' seizoen Prison Break ten einde

Started by WubboZ, August 29, 2006, 00:01:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dibbus

#25
Quote from: Robbo on September  4, 2006, 11:51:38
Ik snap niet dat Prison Break niet genomineerd was voor een Emmy.

De acteur die Teabag speelt is echt meesterlijk goed!  Wat een engerd :)

Ik stem voor ;)

Gr Dibbus

WubboZ

De hele serie is sowiezo wel goed geacteerd, alle rollen zijn niet even waarschijnlijk, maar wel ontzettend sterk gespeeld :)

Goed, wie heeft afl. drie al gezien?
Ik ga m zo ff kijken, lang leve internet ;D
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

WubboZ

Damn, wat is het weer spannend. Ik zit tijdens de laatste 10 minuten echt weer aan mn beeldscherm geplakt. Vanaf eind 1e deel is het nóg spannender geworden.
Ik kan echt niet wachten tot de volgende aflevering  :'(
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Erik

Wat een fans hier ;D ben ik echt de enige die hierbij in slaap valt  >:D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Robin12345

Mensen, doe niet moeilijk over videomateriaal kopen, je kunt alles downloaden.  Ik gebruik DC ++. Je kunt het makkelijk googlen. Ik heb prison break 201, 202 en 203 al in een paar uurtjes gedownload. Het is ook top kwaliteit, dvd kwaliteit dacht ik.

Gegroet

Deleted member

Downloaden mag ook in NL, verspreiden niet.

Het spijt maar ik kan ook niet wachten, Afl. 1+2+3 staan nu te downloaden! Vanavond nog kijken dus, op de beamert!  :D

Deleted member

Zo, de eerste drie zitten er op! Super spannend, weer even wachten op de volgende!  ;D

WubboZ

Wie gaat de DVD-box van deel 1 kopen, als die in NL éindelijk op de markt komt?
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Dibbus

Voor de liefhebbers in de nieuws groepen a.b.x. is een dvd gepost met de eerste 4 afleveringen met nl sub
en cover zoeken op 187804

gr Dibbus


WubboZ

#34
Quote from: Dibbus on September 13, 2006, 20:02:12
Voor de liefhebbers in de nieuws groepen a.b.x. is een dvd gepost met de eerste 4 afleveringen met nl sub
en cover zoeken op 187804

gr Dibbus

@Dibbus:Dank u ;D

Hmm, misschien moesten we toch maar eens spoilers in gaan voeren... Hoe doe je dat makkelijk met deze forum software?
Er gebeuren nu toch wel dingen die wel leuk zijn om over te discussieren :-X
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Deleted member


WubboZ

En ik vraag me nu zóóó af wie die kerel is van wie die foto zo af en toe langs komt, die in zo'n mapje op tafel... Grrr, inde vorige aflevering was ie dacht ik ook al te zien :-X
Nou jah nog eh, 3 dagen en dan komt aflevering 5 in de USA 8)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Deleted member

Klopt! Vraag ik me idd. ook af, zal 't Scofield z'n vader zijn ofzo?  ???

Allure

#38
Quote from: jowi on September  4, 2006, 12:17:13
Inderdaad ja... ook vind ik in seizoen 2 de acteur die de FBI man speelt echt meesterlijk... dat is echt de Nemesis van Michael Scofield. Een echte 'profiler' 8)

William Fichtner, oftewel sheriff Underlay uit Invasion (ook al zo'n serie...)

Hij heeft wel een leuke promotie gemaakt naar Prison Break, daar krijgen de Scofields het nog knap lastig mee... en aan het einde blijken ze vast allemaal aliens te zijn, hahaha!

Maar effe serieus, weet je wie pas echt de show stal in de eerste vier afleveringen van seizoen 2? Captain Bellick!

Oh, en Holly Valance, alias het importbruidje van Michael is ook echt wel  :P :-* :P
The Sun Is The Same In A Relative Way, But You're Older

Rielplayer

Quote from: Allure on September 17, 2006, 00:27:12
William Fichtner, oftewel sheriff Underlay uit Invasion (ook al zo'n serie...)

Hij heeft wel een leuke promotie gemaakt naar Prison Break, daar krijgen de Scofields het nog knap lastig mee... en aan het einde blijken ze vast allemaal aliens te zijn, hahaha!

Maar effe serieus, weet je wie pas echt de show stal in de eerste vier afleveringen van seizoen 2? Captain Bellick!

Oh, en Holly Valance, alias het importbruidje van Michael is ook echt wel  :P :-* :P

dat is dus echt een lekker ding in haar roze pakje :P
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Deleted member

Nou nummertje 5 staat er ook weer in a.b.tv! Vanavond even kijken!  :D

reMC

Ik heb er al weer twee gemist van het 'nieuwe seizoen'. :-\ Vrienden van mij zeiden dat het helemaal nog geen nieuw seizoen is, maar de laatste afleveringen van seizoen 1 ???

Deleted member

In de VS wordt nu seizoen 2 uitgezonden en die zijn echt alle vijf nieuw!  :)

Raymen

QuoteKlopt! Vraag ik me idd. ook af, zal 't Scofield z'n vader zijn ofzo?

Nee dat is scofields vader niet.

De heb je in seizoen 1 al gezien.

toen hij the link redde.

Die van die foto is toch die man die in deel 2 (seizoen 2 in de auto ligt die ontpolfte)

Sorry weet niet echt hoe je spoilerd.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Rappie

Ik heb met een vriend van me afgesproken een maand of 2 niet te kijken en dan ineens een aantal afleveringen te kijken, anders is die spanning elke week weer irritant en nu hebben we gewoon een grotere film met open einde :)

Altijd maar weer irritant met die series die je elke week moet kijken. Zo 24 ook weer in januari ..... Als ze op dvd zouden verschijnen voor ze op TV kwamen, dat zou pas verkopen :)
Eigenaar van Paulthé

Allure

Ja, ik wacht met Prison Break en Lost ook telkens tot er weer een DVD'tje uit is met 4 afleveringen, heerlijk om op vrijdagavond of zondagmiddag relaxed te kijken! :-)

En ik heb nog zoveel liggen: ik moet nog steeds aan 24 (het éérste seizoen dus) beginnen, The Dead Zone ligt er nog, en dan ook nog Desperate Housewives seizoen 2 (ik vond het eerste seizoen toch wel heel erg leuk).

Vanavond ga ik echter eerst maar eens de laatste aflevering van Rome bekijken! :-)
The Sun Is The Same In A Relative Way, But You're Older

TornadoGo

Quote
Ik heb er al weer twee gemist van het 'nieuwe seizoen'. :-\ Vrienden van mij zeiden dat het helemaal nog geen nieuw seizoen is, maar de laatste afleveringen van seizoen 1 ???

Op SBS6 worden inderdaad de laatste afleveringen van seizoen 1 als de eerste afleveringen van seizoen 2 bestempeld. In the US of A is het echte seizoen 2 in ieder geval bezig..

Quote
Vanavond ga ik echter eerst maar eens de laatste aflevering van Rome bekijken! :-)

Ik zat vanmorgen even te zappen en kwam zo op KETNET terecht en zag daar het introstukje van 'Hannibal'. Ziet eruit als een soort 'Rome'-ripoff.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

Rody

Ik ben echt een grote 'fan' geworden van Robert Knepper, die 'T-Bag' speelt.
Man wat kan die gast acteren, prachtig hoe hij zijn rol neerzet.. scary gewoon  8)
De manier van praten is echt fantastisch :)

Deleted member

Knepper vind ik idd. ook erg goed, vooral in seizoen 2 waar hij tot nu een vrij grote rol speelt. Maar sowieso vind ik het acteerwerk erg sterk!

hifiman

En voor zover het nog niet gezegd is, die dokter is toch ook wel erg leuk  ;D