'Nieuw' seizoen Prison Break ten einde

Started by WubboZ, August 29, 2006, 00:01:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WubboZ

Zo ongeveer 'as we speak' wordt in de USA de tweede aflevering van van het tweede seizoen Prison Break uitgezonden (28-8 8/7c). Het so called tweede seizoen dat RTL uitzend is helaas nog steeds seizoen 1. Hoe lang we hier in Nederland nog moeten wachten voordat we deze episodes op de ouderwetse manier aangeleverd krijgen is geheel aan RTL, maar om daar nu op te gaan wachten ;D
Dus veel kijkplezier met het vervolg van (een van de) beste serie(s) van dit moment!

EDIT: de serie is inmiddels afgelopen. Even de titel veranderd (was "Nieuw seizoen Prison Break!")
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Deleted member

Aha! Cool, bedankt voor de tip. Ik ben bang dat ik niet kan wachten tot ze in de winkel liggen/laat staan tot RTL ze uitzendt!  ;)

WubboZ

Ik zie in Amerika (amazon.com) al dvd boxen uitkomen met seizoen 1 er volledig op, en ik was al op zoek gegaan naar een winkel die er een verkoopt met NL-subs, maar ik realiseer me nu dat ze die nog niet op de markt brengen omdat ze nog aan het uitzenden zijn. RTL: schiet eens op! Ik wil zo'n dvd-box!
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Nelisje

Vroeg me af of er nog een 2e seizoen kwam, ben benieuwd naar hoe het nu allemaal af gaat lopen of dat ze net als Lost nog 100 seizoenen door zullen gaan.

Rody

Da's toevallig, ben net Episode 2x01 en 2x02 aan het downloaden  O0

Chiller

Quote from: Nelisje on August 29, 2006, 15:38:15
Vroeg me af of er nog een 2e seizoen kwam, ben benieuwd naar hoe het nu allemaal af gaat lopen of dat ze net als Lost nog 100 seizoenen door zullen gaan.

Heb horen zeggen dat er sowieso een seizoen 3 komt. Deel 1 seizoen 2 is meer terugblik op seizoen 1, vanaf deel 2 begint het pas ECHT weer.. Echt een verslavende serie vind ik!!!

Nelisje

Moet zeggen het einde van seizoen 1 was een open einde maar had ook zomaar een einde kunnen zijn (ik doe mijn best niets te verraden). Vond het voor een definitief einde een slecht einde, maar voor een vervolg is het een goed einde. Al vraag ik me af hoe ze het concept nu weer uit gaan werken :)

hifiman

Is deze serie net zo leuk/goed als Lost  ???

WubboZ

#8
Quote from: Audioloog on August 30, 2006, 11:37:03
Is deze serie net zo leuk/goed als Lost  ???
Lost nooit gekeken, maar ik hoor van mensen die Lost wel hebben gevolgd dat ze PB beter vinden...

Goed, wie heeft aflevering 2 al gezien??? :D
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Rody

#9
Die ga ik vandaag kijken :)
Episode 1 is in elk geval weer leuk.

PB vind ik trouwens leuker dan Lost, maar Lost is ook erg leuk.

Nelisje

PB is veel leuker dan lost, bij het 2e seizoen heb ik lost opgegeven, het werd mij allemaal iets te langdradig.

Prison break vond ik wel een hele goede serie, iets teveel cliffhangers maar zeker wel spannend en het is ook realistisch, dat maakt het ook een sterke serie.

WubboZ

* WubboZ kijkt nu al weer uit naar aflevering 3 8)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Aleko

Ik heb lost ook gevolgd, en ben ook langzaam aan het afhaken. Ik heb nu twee seizoenen gezien, maar je bent eigenlijk geen steek verder! Elke keer als er een raadsel is opgelost komt er weer een andere, nog vagere ontdekking. Die ze vervolgens helemaal links laten liggen! Het werd ook met het seizoen langdradiger. Sommige afleveringen kon je makkelijk missen zonder dat je iets zou missen van het verhaal. Bij het eerste seizoen kon dit niet. Dan wist je gelijk niet meer waar het over ging.

Prisonbreak vind ik vele malen leuker, is veel spannender. Elke aflevering gaat het ook over iets en wordt in die aflevering ook nagenoeg afgesloten. Die 'problemen' zijn ook veel natuurlijker. Bij lost heb ik meer het idee dat het onmogelijk is. Bijvoorbeeld dat 'monster' (zwarte rook).

Al met al: prison break is leuker dan lost. Kan ook niet wachten op afl. 3  :P
--|| Pioneer VSX-922 ||  Mordaunt Short 906i - 905i - 904i || Playstation 4 || Samsung 46D6530 ||--

spijtebijt

Ik vind beide series leuk om te volgen. Bij Lost zit ik nog steeds te wachten wanneer er nog een ijsbeer komt (dat vond ik namelijk echt een hilarisch moment in serie 1). En natuurlijk wil ik weten hoe het zit met al die geestverschijningen. Ben ook benieuwd wat er in de volgende serie gebeurt na die enorme ontploffing waarmee het vorige seizoen werd afgesloten. Het mooie van Lost is het surrealistische, fantastische verhaal. Er echt van alles gebeuren (en dat doet het dan ook!). In september gaan we weer verder kijken.

Prison Break is vreemd genoeg minder realistisch. Iemand met de doodstraf die gewoon de laatste weken voor zijn executie ongeboeid door de gevangenis loopt.... en meer van dat soort zaken. Maar goed, het is spannend, net als Lost.

Beide series zijn uitstekend voor vele uurtjes vermaak.
"Streite nicht mit Idioten!Sie ziehen Dich auf ihr Level und schlagen Dich dort mit ihrer Erfahrung"

WubboZ

Prison Break kan je (volgens mij) ook wel gewoon een aflevering overslaan, niet omdat er niets gebeurt, maar je kan al vrij snel de draad weer oppakken.

Enneh: Maandag komt alweer dichterbij ;)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

meelzs

Heb de eerste twee afleveringen al gezien van seizoen 2... Het ziet er weer goed uit ;D op naar aflevering 3 8)
LG Oled 65C9V
Marantz SR8012
Zappiti One 4K HDR
Kef R 11, Kef R2C, Kef R5, SVS SB-2000 Pro

Raphie

Is die nog steeds niet ontsnapt dan? (loopt dan toch al 2 seizoenen rond) ;D ;D :P :P
JBL PRX Power!

WubboZ

Hehehe ::)
Misschien moest je toch maar weer gaan kijken, of we moeten spoilers gaan plaatsen in dit topic...
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Dibbus

Super serie, In de nieuwsgroepen wordt om de 4 afleveringen een dvd gepost met deze 4 afleveringen.
amerikaanse versie met nl sub.
Haal deze binnen en kijk dan gekijk alle 4 de alfleveringen in 1 keer.
dus nog een weekje wachten en dan is het voor mij weer smullen.

gr Dibbus

WubboZ

@Dibbus: Dat is er idd een om te onthouden ;)

Vannacht wordt in Amerika aflevering 3 uitgezonden, dus dan kunnen we er morgen weer tegenaan :D
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

B.J.

Super serie maar ik zou er nooit een dvdbox van kopen. De tweede keer is het toch niks meer aan?

jowi

Quote from: WubboZ on August 29, 2006, 00:01:22
Zo ongeveer 'as we speak' wordt in de USA de tweede aflevering van van het tweede seizoen Prison Break uitgezonden (28-8 8/7c). Het so called tweede seizoen dat RTL uitzend is helaas nog steeds seizoen 1.
Ja da's inderdaad wel weer typische achterlijke hollandse omroep... ze roepen 'prison break SEIZOEN 2!!!' maar ze zenden seizoen 1 uit, de afleveringen van na de winter-stop... en dat soort maatschappijen moeten ons binnenkort van HD materiaal voorzien... wordt nog moeilijk... ;D

Maar gelukkig hebben wij onze eigen on-line omroep in de vorm van nieuwsgroepen >:D

Robbo

Ik snap niet dat Prison Break niet genomineerd was voor een Emmy.

De acteur die Teabag speelt is echt meesterlijk goed!  Wat een engerd :)

jowi

Inderdaad ja... ook vind ik in seizoen 2 de acteur die de FBI man speelt echt meesterlijk... dat is echt de Nemesis van Michael Scofield. Een echte 'profiler' 8)

B.J.

Quote from: Robbo on September  4, 2006, 11:51:38
Ik snap niet dat Prison Break niet genomineerd was voor een Emmy.

De acteur die Teabag speelt is echt meesterlijk goed!  Wat een engerd :)

Ja super!