Hoe vaak moet een versterker/dvd-speler van binnen schoongemaakt worden?

Started by -Freek-, August 26, 2006, 14:12:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-Freek-

Hoe vaak is het nodig om een versterker/dvd-speler van binnen schoon te maken? Ik doe dit namelijk nooit en dat lijkt me niet echt goed...

hifiman


stefan_82

Quote from: Audioloog on August 26, 2006, 14:17:30
Volgens mijn moeder minstens 1x per week  ;D



respect! ik doe dit maar maandelijks maar dan wel met de Kärcher

s. O0
Sonus Faber Guarneri Memento l Electrocompaniet ECI-5 l Electrocompaniet EMC-1 | Kimber  l  AH!  l

-Freek-

Maakt er voor de rest niemand zijn versterker van binnen schoon? ;D

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Paul1967

Vul je longen goed met lucht en blaas het daarna erboven ff goed uit. Daarna door de vrijgekomen stof wel ff gezicht wassen en mond spoelen. Met voldoende longinhoud hoef je dit maar eenmaal p/week te herhalen.

DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Raphie

JBL PRX Power!

DA BoSS

Quote from: Raphie on September 16, 2006, 11:03:50
samen met je in bad was het toch? ;D
zet maar eens aan....een belevenis om nooit te vergeten..... ;)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Paul1967

Quote from: DA BoSS on September 16, 2006, 11:04:42
zet maar eens aan....een belevenis om nooit te vergeten..... ;)

Ja....daar klap je echt steil achterover van ;D