Interlink shootout bij Audioloog

Started by hifiman, August 25, 2006, 09:41:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jean Sibelius

OK, da's mooi...
De 23-ste is géén optie, maar de 9e wel ;D
(nu de rest nog)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

hifiman

Ok dat ziin er al 2 , is het nog de vraag of Citrofiel en Beunky het schikt op zaterdagmiddag 9 september  ??? De wete van Murphy zegt mij dat er minstens 1 van deze 2 dan niet kan  :P

FrankB

Quote from: Audioloog on August 27, 2006, 15:00:51
Ok dat ziin er al 2 , is het nog de vraag of Citrofiel en Beunky het schikt op zaterdagmiddag 9 september  ??? De wete van Murphy zegt mij dat er minstens 1 van deze 2 dan niet kan  :P

Soms is 75% ook een mooie score ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

tiptop

Hoi Ronald,

Ik kom net terug van vakantie en lees je topic.

Kan ik eventueel ook nog komen ??? ;)

Vorige keer vond ik erg gezellig en dus wel eeen herhaling/vervolg waard.

In december ga ik trouwens verhuizen en maak da mijn eigen HT-zolder.

In januari of februari kan ik dus een keertje een shoot-out/meeting geven als er interesse voor is.

Mijn interconnects zijn mischien ook de mooite waard om te beluisteren:
Audionote AN-V met WBT nextgen, NO Red Dawn, Crystal Cable picolo.


groeten,

Fabian
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

beunky

9 september kan ik 's middags wel :D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

tiptop

Ik kan 23 september (als ik uitgenodigd ben natuurlijk)

gr.
Fabian
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Audiofiel

Quote from: Audioloog on August 27, 2006, 15:00:51
Ok dat ziin er al 2 , is het nog de vraag of Citrofiel en Beunky het schikt op zaterdagmiddag 9 september  ??? De wete van Murphy zegt mij dat er minstens 1 van deze 2 dan niet kan  :P

Laat ik Murphy lekker in zijn hempie staan en gewoon langskomen! ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Ongelooflijk, in 1x concensus  ;D
Dat is dan afgesproken, zaterdagmiddag 9 september vanaf 13:00 (als je wat later wilt komen mag dat ook).

Tiptop, je bent ook welkom, maar de vraag is even of je dan kan op de 9e ? Je snapt waarschijnlijk wel dat ik het nu niet meer ga verzetten want het is al een wonder dat 5 personen op dezelfde middag kunnen  ;D

hifiman

Ik zal de genodigden straks nog even een pm sturen met mijn adresgegevens.

DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

hifiman

Ik heb alle genodigden (behalve Citrofiel want die weet het nu wel te vinden  ;D ) een PM gestuurd met adresgegevens. Mocht je nog vragen hebben over de route of andere zaken dan hoor ik het wel.

hifiman

#36
Quote from: DA BoSS on August 28, 2006, 09:06:21
9 september here we come.... O0
:D

Ik heb nog wat info mbt eten en drinken in de startpost gezet.

hifiman

#37
Tevens nog een mededeling in het rood erbij gezet   :-\
Om die reden de starttijd nog een uurtje vervroegd (niet verplicht natuurlijk, kijk zelf wanneer het je schikt).

Audiofiel

Quote from: Audioloog on August 25, 2006, 09:41:02
Ik hoor net van de vrouw dat wij die avond een eetafspraak hebben bij een vriendin van haar, dat betekent dat iedereen om uiterlijk 18:00 de deur uit moet  :-\ Want anders lig ik in echtscheiding  ;D

Dus jij gaat lekker Thais eten... :P ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Quote from: Citrofiel on August 28, 2006, 11:26:25
Dus jij gaat lekker Thais eten... :P ;D
Nee Laotiaans, die vriendin komt uit Laos  ;D

Jean Sibelius

Lekker... dan kunnen we mooi met zijn allen aanschuiven ;D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

hifiman

Quote from: HSN on August 28, 2006, 13:54:13
Lekker... dan kunnen we mooi met zijn allen aanschuiven ;D
Hahaha dat zou wel een stunt zijn ja als jullie onaangekondigd meekomen  :)

advr

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

beunky

Lijkt me een mooie tijd :D
Ik probeer er om 12 uur te zijn, ik ga mijn best doen ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

hifiman

Quote from: beunky on August 28, 2006, 20:03:35
Lijkt me een mooie tijd :D
Ik probeer er om 12 uur te zijn, ik ga mijn best doen ;D
8) En anders zorg ik nog wel voor wat broodjes voor de mensen die dan nog niet geluncht hebben  :)

beunky

Lijkt me handig maar dat is niet een reden dat ik niet op tijd zou kunnen zijn hoor ;D
Ik zit ff met wat dingetjes voor het werk namelijk :)
Maar ik verwacht geen problemen :)
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

beunky

Ik kreeg zojuist van mijn vriendin te horen dat ik er toch echt goed aan moet denken dat ik 9 september geen afspraken maak omdat we dan al wat hebben...  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Maar eens ff kijken of we een en ander goed kunnen inplannen ;D ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

hifiman

Quote from: beunky on August 29, 2006, 09:34:01
Ik kreeg zojuist van mijn vriendin te horen dat ik er toch echt goed aan moet denken dat ik 9 september geen afspraken maak omdat we dan al wat hebben...  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Maar eens ff kijken of we een en ander goed kunnen inplannen ;D ;D
Simpel toch, jij was eerder met plannen  >:D

FrankB

Quote from: beunky on August 29, 2006, 09:34:01
Ik kreeg zojuist van mijn vriendin te horen dat ik er toch echt goed aan moet denken dat ik 9 september geen afspraken maak omdat we dan al wat hebben...  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Maar eens ff kijken of we een en ander goed kunnen inplannen ;D ;D

Het is wel meteen duidelijk wie de broek aan heeft, en jullie wonen nog niet eens samen ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Audiofiel

Heet die vriendin toevallig Murphy? ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.