beginende zelfbouwer

Started by evilikke, August 13, 2006, 21:19:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

evilikke

QuoteWees wel gewaarschuwd, want eenmaal beginnen met bouwen stop je nooit meer 

daar zit ik nog niet zo heel erg mee  ( heb ik einelijk een echte hobby)

QuoteIk proef een beetje dat je veel bang for your bucks wil hebben, en wat dat betreft zit je zéér goed bij de zelfbouwsectie.......

ja nou daar komt het een beetje op neer ja.
ik luister het meeste naar elektronische muziek en wat rock kan ik ook nog op zetten

het is ook niet de bedoeling dat er een supper geluid uit komt (dat weet ik ook wel dat dit niet voor 100 euro kan)
en kwa knallen heb ik niets te klaagen over mij boxen die ik nu heb ( JAMO PRO 150 )
maar ze zijn een beetje aud aan het worden en k lop al een heele tijd met het idee om zelf eens boxen te bouwen.
met een leuke kwalietijd in mij budjet

fgroen



die zijn zeker wel mooi
waar kan ik er meer over vinden??

groetjes loek


voodooless

Quote from: evilikke on September  8, 2006, 16:44:09


die zijn zeker wel mooi
waar kan ik er meer over vinden??

Eltax concept 400, conrad.nl 341198-BB. Ze zijn cheap, en je krijgt cheap! Ik zou het nooit doen, tenzei je geld het raam uit wil gooien  ::) Persoonlijk vind ik ze er ook wel erg cheap uitzien met die plastic woofertjes.

Wowly

Ik zou deze ook niet aanschaffen hoor, dan is je winst weer verdwenen.

Ik zeg het nog maar één keer: ga nou eens luisteren bij speaker en co (of anderen van de zelfbouwbiznizz)!!!!!

Anders heeft het gewoon geen zin, je kunt zoveel doen, je moet gewoon gaan luisteren!

Wowly

simsatit

kijk ook eens op zelfbouwaudio.nl,
daar vind je wel eens mooie drivers tweedehands (marktplaats ook).
zie je iets in je budget zoek dan op internet (strasacker of klang + ton b.v.) of er een bestaand ontwerp voor is.
of ga inderdaad eerste eens bij speaker & co of andere zelfbouwaudio zaak langs en bouw een paar goedkope speakers uit hun asortiment, goed voor de ervaring en daar kun je wel weer een jaartje of wat mee voort tot dat je natuurlijk weer wat mooiers wilt bouwen.. aargh ;)
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.