Pal X-box online, kan al :)

Started by shit_happens1, December 23, 2002, 18:04:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

shit_happens1

Hi,

Ik ben erachter gekomen dat je nu al online kan gamen met je xbox. Sterker nog, ik heb gister tot diep in de nacht online Halo zitten spelen  ;D.

Dit kan met een proggie met de naam, xbconnect. Dit is een soort gateway software. Die simmuleert dat je een lan-game aan het doen bent. Werkt perfect.

Hier kun je het downloaden http://www.xbconnect.com/

Guys, have fun.

We zouden zelfs een keer "georganiseerd" een wedstrijdje kunnen regelen als daar animo voor is.

Groetjes,

Sylvester

Erik

Hoe gaat dat nou PFS op een console? Ik ben zelf muis en toetsenbord gewend. Lijkt me knap lastig op dat na te doen op een mini pretstick. maw ik kan me niet voorstellen dat dat went :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

PatrickR

Dat werkt toch wel heel aardig. Even een half uurtje wennen met 2 thumbsticks, maar ik FPS me rot nu op de XBOX. Halo en Unresal rulen!!!  8)

Erik

Quote from: PatrickR on January 26, 2003, 20:56:46
Dat werkt toch wel heel aardig. Even een half uurtje wennen met 2 thumbsticks, maar ik FPS me rot nu op de XBOX. Halo en Unresal rulen!!! 8)
ooit heb ook ik een XBOX
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill