Review Mediabox MB200

Started by J.A.F._Doorhof, January 20, 2007, 17:50:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

svmnb

De eerste alinea begint meteen goed. ;D
"Eén van de moeilijkheden is een interne harddisk". Ik neem aan dat ze mogelijkheden bedoelen?
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

jaco

Quote from: svmnb on January 20, 2007, 20:10:44
De eerste alinea begint meteen goed. ;D
"Eén van de moeilijkheden is een interne harddisk". Ik neem aan dat ze mogelijkheden bedoelen?
Ja daar heb je gelijk in. Heeft de hoofdredacteur niet gezien blijkaar.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

mradem

Kan iemand mij vertellen wat de min-pluspunten zijn tov een pc direkt op je tv aan te sluiten? Alleen dat de pc niet in je woonkamer hoeft te staan of meer?

Kjelt

Gemak!, binnen 30 seconden draaien en geen (&^*&^ windows

jaco

Quote from: mradem on January 23, 2007, 11:35:10
Kan iemand mij vertellen wat de min-pluspunten zijn tov een pc direkt op je tv aan te sluiten? Alleen dat de pc niet in je woonkamer hoeft te staan of meer?
Je kunt files van je PC streamen (NFS werkt het beste) of via een intern Harddisk afspelen.
Hij heeft geen ventilator, dus in veel gevallen minder lawaai dan een PC. Nog een stukje kleiner dan de kleinste PC. Goed werkende, simpele interface.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

TornadoGo

Quote from: mradem on January 23, 2007, 11:35:10
Kan iemand mij vertellen wat de min-pluspunten zijn tov een pc direkt op je tv aan te sluiten? Alleen dat de pc niet in je woonkamer hoeft te staan of meer?

Met mijn PC had ik vaak problemen; geluid niet sync, resoluties die veranderden met opnieuw opstarten, sp/dif passtrough die stopte na op pauze/play gedrukt te hebben. Het meeste last had ik van stotterend beeld bij HD, het is me nooit goed gelukt om hier vanaf te komen. Vele filmavondjes zijn door dit soort dingen verpest.

Heb nu een MB200 en heb eigenlijk nog nooit iets geks meegemaakt. Alles werkt gewoon (ondersteunde formaten dan). Beeld is heel goed, geluid dito. Is echt één van de beste aankopen van 2006 geweest voor mij.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

jaco

Ik had inderdaad ook veel problemen met geluid van PC's op mijn voor-versterker, en de MB200 heeft dat ook niet zo. Enkel met een bepaalde software release was er twijfel of de digitale uitgang niet clipped.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

vanadium

Kan je hiermee ook streamen vanaf een Mac?