Het grote LCD - Plasma aankoop topic.

Started by JCL, August 21, 2006, 15:46:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HTR

ik zou zelf met die afstand voor de 507 gaan

Daklem

Bij OTTO.NL is nu een leuke fout gemaakt.

De 32PF3321 staat tekoop voor 99.00,-

Leverbaar in het zilver/zwart/combi ;)

Roksan

QuoteBij OTTO.NL is nu een leuke fout gemaakt.

De 32PF3321 staat tekoop voor 99.00,-

Leverbaar in het zilver/zwart/combi

Gelijk maar een paar besteld  ;D
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Starred

Quote from: rvdboomen on October 23, 2006, 22:23:22
Ik twijfel nog tussen drie Pioneer schermen en kan zelf geen beslissing nemen.

Wat doen???

436RXE  voor 1700 euro?
427XA voor 2400 euro?
507 voor 3400 euro?

Ik zit 5,5 meter van de tv af.

Wat zouden jullie doen?

Op 5,5 meter is de 507 perfect

HTR

lol
stoer als je naar afrekenen gaat, zie je dat die prijs blijft staan :O:O zal ik t proberen  ??? ::) ;D

Daklem

Quote from: hometheatrerulezz on October 25, 2006, 21:15:52
lol
stoer als je naar afrekenen gaat, zie je dat die prijs blijft staan :O:O zal ik t proberen  ??? ::) ;D

Ik heb het niet gedaan omdat ik geen geld heb. Maargoed, Je kan sowieso bestellen. Krijg je niks geleverd, betaal je ook niks. En krijg je wel wat geleverd, dan moeten ze het leveren voor die prijs!  ;D

Allure

Quote from: rvdboomen on October 23, 2006, 22:23:22
Ik twijfel nog tussen drie Pioneer schermen en kan zelf geen beslissing nemen.

Wat doen???

436RXE  voor 1700 euro?
427XA voor 2400 euro?
507 voor 3400 euro?

Ik zit 5,5 meter van de tv af.

Wat zouden jullie doen?

Op die afstand absoluut voor de 507 gaan.
The Sun Is The Same In A Relative Way, But You're Older

JCL

oef ja minstens 50". Ik zit op 2.5 naar 32" te kijken en dat vind ik al aan de kleine kant (als ik nu een TV zou kopen zou ik 40 halen maar dat was een half jaar geleden buiten budget). Moet het perse plat zijn? De nieuwe Sony 55" rear projection TV schijnt ook super te zijn en... full HD :D

Rob van den Boomen

Ik wil wel per se een plasma aanschaffen.
Mijn gevoel zegt ook de 507, de prijs is echter een stuk hoger.

Maar je koopt een tv voor de komende 10 jaar, dus dat komt wel weer goed.
Zaterdag ga ik nog een keer kijken met de vrouw samen, dan mag ze meebeslissen.
Spijtig dat die alleen naar het geld kijkt en de uitstraling van de behuizing.

hometheatrerulezzz

Quote from: Daklem on October 25, 2006, 21:44:59
Ik heb het niet gedaan omdat ik geen geld heb. Maargoed, Je kan sowieso bestellen. Krijg je niks geleverd, betaal je ook niks. En krijg je wel wat geleverd, dan moeten ze het leveren voor die prijs!  ;D

er zijn veel mensen die t gezien hebben!

http://www.ad.nl/economie/article746156.ece


Daklem

Quote from: hometheatrerulezzz on October 27, 2006, 14:03:37
er zijn veel mensen die t gezien hebben!

http://www.ad.nl/economie/article746156.ece



Die reacties op die site. rechtzaak aanspannen etc. lol! Dat gaan ze gegarandeerd verliezen omdat je inderdaad al na kan gaan dat de prijs eigenlijk niet klopt ;). Die mensen hebben toch geen poot om op te staan. Een beetje verdiepen in rechten en jurisprudentie kom je al snel achter dat je sowieso niet kan winnen ;). Maargoed, als consument kan je het allicht proberen! Niet geschoten is altijd mis :) Nu hopen dat iedereen een leuke kortingcoupon krijgt oid.  ;D

Raphie

precies 20% korting op de toch al veel te dure OTTO artikelen  ;D ;D
JBL PRX Power!

blue-eyes

#112
Quote from: Daklem on October 27, 2006, 14:15:26
Die reacties op die site. rechtzaak aanspannen etc. lol! Dat gaan ze gegarandeerd verliezen omdat je inderdaad al na kan gaan dat de prijs eigenlijk niet klopt ;). Die mensen hebben toch geen poot om op te staan. Een beetje verdiepen in rechten en jurisprudentie kom je al snel achter dat je sowieso niet kan winnen ;). Maargoed, als consument kan je het allicht proberen! Niet geschoten is altijd mis :) Nu hopen dat iedereen een leuke kortingcoupon krijgt oid.  ;D

Precies! Redelijkheid en billijkheid oa. Daarnaast is de normale Otto prijs 2200 euro meende ik, dat verlies je geheid. Verder is hier al jurispidentie over, dat ging over een verschil van 520 euro. Driemaal raden wie er gelijk kreeg. Laat staan een verschil van 2100 euro.

Wel slordig dat deze fout 3 dagen heeft gestaan op de site!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

hometheatrerulezzz

nee hij stond voor 1200, 2200 voor een 32"lcdtje? dan kan je bijna een 42" pio kopen ;) ;D

Daklem

Quote from: hometheatrerulezzz on October 27, 2006, 15:02:15
nee hij stond voor 1200, 2200 voor een 32"lcdtje? dan kan je bijna een 42" pio kopen ;) ;D

Of een 32" Philips Ambilight  ;D

hometheatrerulezzz

#115
doe mij maar de pio ;)


http://www.telegraaf.nl/i-mail/article52228641.ece

Een aantal kopers heeft echter een opdrachtbevestiging ontvangen waarin de prijs van 99 euro wordt bevestigd. Severijns legt uit dat opdrachtbevestigingen automatisch gegenereerd worden, dus dat niet naar de prijs gekeken wordt. Sommige juristen menen dan ook dat Otto wel degelijk verplicht kan worden de TV voor 99 euro te leveren. De Consumentenbond raadt consumenten aan die de TV voor 99 euro hebben besteld contact op te nemen met de Geschillencommissie voor Consumentenzaken.

http://www.brabantsdagblad.nl/extra/media/article773046.ece

Het probleem op de website is niet eenvoudig op te lossen. Daardoor was het donderdagmiddag nog steeds mogelijk de tv voor 99 euro te bestellen. Volgens de woordvoerster is het 'koopje' donderdagavond of anders vrijdag van de site verdwenen.
Een woordvoerder van de Consumentenbond wil niet zeggen hoe groot de kans van consumenten is om de tv alsnog voor 99 euro te krijgen. ,,Een geschillencommissie zal moeten toetsen of er sprake was van een overduidelijke vergissing.''



Allure

Quote from: hometheatrerulezzz on October 27, 2006, 15:43:58

http://www.telegraaf.nl/i-mail/article52228641.ece

Een aantal kopers heeft echter een opdrachtbevestiging ontvangen waarin de prijs van 99 euro wordt bevestigd. Severijns legt uit dat opdrachtbevestigingen automatisch gegenereerd worden, dus dat niet naar de prijs gekeken wordt. Sommige juristen menen dan ook dat Otto wel degelijk verplicht kan worden de TV voor 99 euro te leveren.

Ik snap eerlijk gezegd niet hoe die juristen dan kunnen concluderen dat Otto wel degelijk verplicht kan worden om de tv voor 99,- te leveren, omdat opdrachtbevestigingen automatisch gegenereerd worden. Mij lijkt eerder het omgekeerde het geval.

Er is in ruime mate jurisprudentie beschikbaar over dit soort zaken, als er overduidelijk sprake is van een vergissing - en dat is hier zonneklaar het geval - is Otto niet verplicht voor die prijs te leveren. Belangrijk is dat de consument kon weten dat de prijs onmogelijk juist kon zijn. En dat wisten ze ook: dat was immers de reden waarom ze üperhaupt de bestelling geplaatst hebben.

Om ze daarna met flinke winst op marktplaats te verpatsen!
The Sun Is The Same In A Relative Way, But You're Older

JCL

Het is heel simpel, wat er ook staat op de papieren die je hebt. Er bestaat nog altijd iets wat redelijkheid heet. Als jij naar de rechter gaat en de TV's voor €89 wilt kopen dan zal de rechter direct zeggen dat je in alle redelijkheid zelf ook had kunnen weten dat de genoemde prijs niet realistisch is. Om die rede zal je dan of de bestelling moeten terugnemen of de bestellingen moeten betalen voor de normale prijs.

maxtrash

Quote from: hometheatrerulezzz on October 27, 2006, 15:43:58
Een woordvoerder van de Consumentenbond wil niet zeggen hoe groot de kans van consumenten is om de tv alsnog voor 99 euro te krijgen. ,,Een geschillencommissie zal moeten toetsen of er sprake was van een overduidelijke vergissing.''


stelletje lafbekken bij de consumentenbond. Daar hoeft geen speciale commissie aan te pas te komen. Ze zouden als organisatie een stuk geloofwaardiger overkomen als ze gewoon zouden melden dat Otto in haar recht staat niet te leveren voor 99 euro.

blue-eyes

Quote from: hometheatrerulezzz on October 27, 2006, 15:02:15
nee hij stond voor 1200, 2200 voor een 32"lcdtje? dan kan je bijna een 42" pio kopen ;) ;D

Dat bedrag hoorde ik op BNR (business news radio).

Maar dan nog is het 1000 euro onder de normale prijs, voor de rechtbank geen enkele kans.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

dalmvis

Hallo allemaal,

Ik ben ook bezig om te kijken naar een aankoop, leuk topic...maar wel jammer dat 't vervuilt wordt door alle OTTO 'toestanden' ... ???

Is het niet mogelijk om ergens op dit forum een topic te plaatsen met alle reviews van gebruikers die Plasma/LCD kijken? Wel handig voor de nieuwe gebruiker(ster)s  ;D

Wilde ik ff kwijt...

Bye, Arthur
Spkrs: Martin Logan Aerius
Pwr-amp: Parasound A-52
Pre-amp: Lexicon MC-8
Samsung UHD5500
Cables: MT,vdHull.

HTR

meneer u heeft helemaal gelijk! kan een admin t even weghalen? (ja of mod natuurljik ;D )

Daklem

Quote from: hometheatrerulezz on October 30, 2006, 17:07:57
meneer u heeft helemaal gelijk! kan een admin t even weghalen? (ja of mod natuurljik ;D )

Onzin, het heet toch het Grote LCD/Plasma topic. Daarvallen dit soort dingen ook onder, dus wat mij betreft lekker laten staan!

lector

Hallo allemaal, ik ben al een tijdje aan het rondzwerven hier op het forum en heb dus al allerlei informatie opgedaan over de aankoop van een lcd tv. Ben nml. al wat langer op zoek naar een 32" lcd scherm.
Ik heb ook al vele winkels bezocht en ik moet zeggen; het viel me tot op heden niet mee wat betreft de kwaliteit van de beeldschermen.
Nu zal dit wel hoofdzakelijk liggen aan de aansturing(veelal analoog) en de afstelling van de toestellen, maar ook van de informatie die de verkopers me gaven werd ik niet veel wijzer. Maar in 1 van die winkels was mijn oog gevallen op een Metz Milos 32 s met een ingebouwde
ontvanger voor DVB-C/DVB-T en deze tv gaf ivg met de anderen wel een scherp beeld.
Maar ook in deze winkel hadden ze naar mijn idee niet veel zin om me veel informatie te verstrekken want die verkoper wist niet eens dat
er een ingebouwde ontvanger in zat.
En dus ben ik vandaag weer naar een andere winkel geweest waar die ook stond en daar konden ze me zowel analoog als HD signaal
laten zien. Tsja en dan zie je pas echt waartoe zo,n lcd schermpje in staat is.Ik was ineens blij verrast, maar het werd pas echt opwindend toen ik een paar meter verderop de op analoog signaal aangesloten Panasonic TX-32LX600 zag staan.
En ook deze kon wel even digitaal maar dan via de sateliet aangesloten worden en toen ik dat plaatje zag viel ik bijna om van verbazing
zo een fantastisch beeld hij gaf. Het was gewoon zielig voor de JVC en de andere Panasonic(ja die van beste koop deze maand van de consumentenbond)die er naast stonden want het verschil was echt weergaloos.
Ik heb net ook even de aansluitmogelijkheden ed. nagekeken en dat is met 2x HDMI en 3x Scart en SD Memory card slot voor mij ook ruim voldoende. Ik wou hem eigenlijk direct kopen maar ik ben toch zeer benieuwd of er meer mensen hier op het forum evt. al ervaringen hebben met dit toestel. Ik hoop van wel en ben dan zeer benieuwd die hier weer te lezen.

rvdboomen

Zo, hij hangt.
Net is mijn Pioneer 507 neergehangen en ze zijn hem momenteel hardarematig aan het kalibreren.

Hooijmans Hifi te Velddriel (bij Kerkdriel) doet dat als service bij de installatie. De installatie is overigens ook gratis :-)) http://www.hooymans.nl/

Nu genieten, aan de instellingen kan het niet liggen. En kwa inbranden, dat wordt ook netjes afgesteld zodat hij de eerste tijd probleemloos overleeft. 

Ik ben blij dat ik mijn scherm niet bij de eerste de beste internetbedrijf heb aangeschaft. Nu nog niet veel betaald en super afgesteld!!   Later meer ervaringen!!